Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Заняття "Clothes" для дітей середнього та старшого дошкільного віку

Про матеріал
Конспект заняття "Clothes" для дітей середнього та старшого дошкільного віку
Перегляд файлу

                                Заняття № 18                           Дата:

Тема. Одяг (светр, сарафан, капелюх)

Мета. Активізувати в мовленні дітей назви предметів одягу англійською мовою; розширити знання про види одягу; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання. Малюнки із зображенням різних предметів одягу, зображення пір року та погоди, зображення кольорів, Mr Mouse, мікрофон, м’яч

Тип заняття. Комбіноване.

Методи роботи. Бесіда, пояснення, вправи, ілюстрування, демонстрування.

 

План проведення заняття

І. Вступна частина

Організація вихованців до навчання.

Актуалізація опорних знань.

Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети заняття.

ІІ. Основна частина 

Вивчення нового матеріалу (сприйняття  й усвідомлення  нового навчального матеріалу).

Первинне закріплення нового матеріалу і організація роботи, спрямованої на вироблення в учнів умінь і навичок застосування знань на практиці.

 ІІІ. Заключна частина

Домашнє завдання.

Підведення підсумків заняття.

 

Хід заняття

І. Вступна частина

Організація вихованців до навчання.

Привітання

1.Привітання. Діти та педагог вітаються під пісню “Hello.How are you?” .

Актуалізація опорних знань.

 

Мовленнєва зарядка

 

Педагог: Давайте пограємо в гру «Телефонний Дзвінок». Зараз ланцюжком спробуємо розповісти про свій настрій англійською мовою по телефону. Але спочатку давайте повторимо який настрій буває. (Діти повторюють за педагогом види настрою) Запитайте один в одного: «Hello. How are you today? » і дайте відповідь «I am…».

 

Повідомлення теми, мети заняття і мотивація діяльності.

Педагог: А хто до на нас сьогодні завітав у гості?

Діти: Mr Mouse.

Педагог: Як ви думаєте, навіщо гість до нас завітав?

Діти (називають варіанти своїх здогадок).

Педагог: Правильно. Сьогодні ми продовжуватимемо вчитися називати види одягу англійською мовою.

 

ІІ. Основна частина

          Вивчення нового матеріалу (сприйняття й усвідомлення  нового навчального матеріалу)

 

Гра «Ехо»

Педагог: Давайте ми пограємо у гру «Ехо» я буду називати вам види одягу, а ви повинні повторювати за мною.

Діти повторюють за педагогом нові ЛО.

 

Гра «Yes or No

Педагог запитує у дітей про види одягу, а діти мають погоджуються чи ні. Якщо вони згодні то кажуть YES, якщо ні то кажуть NO.

 

Гра «Порахуй»

Педагог: Молодці. Зараз спробуємо порахувати види одягу, але спочатку давайте повторимо рахунок до 20 всі разом. (Педагог демонструє малюнки із цифрами, а діти повинні рахувати)

 

Гра «What is it

Педагог: Діти, наш гість загубив свої окуляри і тепер він нічого не бачить. Давайте допоможемо йому розгледіти на дошці види одягу.

Педагог запитує у дітей What is it?, а діти мають дати відповідь. 

 

Фізкультхвилинка

Педагог разом із дітьми повторюють рядки пісні “Head shoulders knees and toes ” під музику і виконують відповідні рухи.

 

Первинне закріплення нового матеріалу і організація роботи,

спрямованої на вироблення в учнів умінь і навичок застосування знань на практиці.

Педагог: Very nice of you! Сподобалась вам вправа?

Діти відповідають.

Педагог:  Містер Mouse пропонує пограти в гру і перевірити як ви запам’ятали нові слова

Гра 1 . «Склади Puzzle»

Педагог: Діти, у кожного з вас лежать на парті пазли. Ваше завдання – скласти пазли і назвати ті види одягу, які ви склали.

 

Гра 2. «Розмалюй»

Педагог: У кожного з вас на парті лежить картка для розмалювання. Я буду називати вам одяг і колір, а ви маєте зафарбувати їх в той колір який я назву. Але спочатку давайте повторимо кольори які ми знаємо.

 

Гра 3. What is missing?

Педагог: А зараз я пропоную вам пограти в гру «Що зникло», ви маєте закрити очі, а коли ви відкриєте то називаєте той предмет який зник на дошці.

 

ІІІ. Заключна частина

Підведення підсумків заняття.

Педагог: Very good! Підходить кінець нашого заняття. Давайте прощатися з Містером Mouse. Йому дуже сподобалося з вами  працювати.

Діти:   Good bye. Bye-bye.

             Good bye. Bye-bye.

             Good bye. Bye-bye.

Педагог: The lesson is over. Good-bye!

 

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку