Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Заняття "Drinks" для дітей середнього та старшого дошкільного віку

Про матеріал
Конспект заняття з теми "Drinks" для дітей середнього та старшого дошкільного віку
Перегляд файлу

                                Заняття №15                           Дата:

Тема. Напої (сік, какао, кава)

Мета. Активізувати в мовленні дітей назви напоїв англійською мовою; розширити знання про види напоїв; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання. Малюнки із зображенням різних продуктів, зображення пір року та погоди, зображення кольорів, лото Продукти, Mr Mouse, мікрофон

Тип заняття. Комбіноване.

Методи роботи. Бесіда, пояснення, вправи, ілюстрування, демонстрування.

 

План проведення заняття

І. Вступна частина

Організація вихованців до навчання.

Актуалізація опорних знань.

Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети заняття.

ІІ. Основна частина 

Вивчення нового матеріалу (сприйняття  й усвідомлення  нового навчального матеріалу).

Первинне закріплення нового матеріалу і організація роботи, спрямованої на вироблення в учнів умінь і навичок застосування знань на практиці.

 ІІІ. Заключна частина

Домашнє завдання.

Підведення підсумків заняття.

 

Хід заняття

І. Вступна частина

Організація вихованців до навчання.

Привітання

1.Привітання. Діти та педагог вітаються під пісню “Hello.How are you?” .

Актуалізація опорних знань.

 

Мовленнєва зарядка

Педагог: Давайте пограємо в гру «Інтерв’ю». Зараз ланцюжком спробуємо розповісти про свій настрій англійською мовою. Але спочатку давайте повторимо який настрій буває. (Діти повторюють за педагогом види настрою) Запитайте один в одного: «How are you today?» і дайте відповідь «I am».

Педагог: А зараз давайте пригадаємо пори року погоду. Я буду показувати картинку із зображенням пори року, а ви називатимете її англійською мовою.

 

Повідомлення теми, мети заняття і мотивація діяльності.

Педагог: А хто до на нас сьогодні завітав у гості?

Діти: Mr Mouse.

Педагог: Як ви думаєте, навіщо гість до нас завітав?

Діти (називають варіанти своїх здогадок).

Педагог: Правильно. Сьогодні ми продовжуватимемо вчитися називати продукти англійською мовою.

 

ІІ. Основна частина

          Вивчення нового матеріалу (сприйняття й усвідомлення  нового навчального матеріалу)

 

Гра «Ехо»

Педагог: Давайте ми пограємо у гру «Ехо» я буду називати вам види напоїв, а ви повинні повторювати за мною.

Діти повторюють за педагогом нові ЛО.

 

Гра «Yes or No

Педагог запитує у дітей про види напоїв, а діти мають погоджуються чи ні. Якщо вони згодні то плескають у долоні, якщо ні то тупають ногами.

 

Гра «Порахуй»

Педагог: Молодці. Зараз спробуємо порахувати види напоїв, але спочатку давайте повторимо рахунок до 20 всі разом. (Педагог демонструє малюнки із цифрами, а діти повинні рахувати)

 

Гра «What is it

Педагог: Діти, наш гість загубив свої окуляри і тепер він нічого не бачить. Давайте допоможемо йому розгледіти на дошці види напоїв.

Педагог запитує у дітей What is it?, а діти мають дати відповідь. 

 

Гра «Допоможи зубчику»

Педагог: Діти, зараз я вам розповім казку про 2 зубчиків, а ваше завдання допомоги їм вибрати правильну корисну їжу.

 

Фізкульт хвилинка

Педагог разом із дітьми повторюють рядки пісні “If you happy ” під музику і виконують відповідні рухи.

 

Первинне закріплення нового матеріалу і організація роботи,

спрямованої на вироблення в учнів умінь і навичок застосування знань на практиці.

Педагог: Very nice of you! Сподобалась вам вправа?

Діти відповідають.

Педагог:  Містер Mouse пропонує пограти в гру і перевірити як ви запам’ятали нові слова

Гра 1. Лото

 

Педагог: Кожний із вас отримає картку із малюнками продуктів та фішечки. Ваше завдання уважно прослухати слова і закрити фішечкою той предмет, який я назву.

 

Гра 2. Мікрофон

Педагог: А зараз я пропоную вам пограти в гру «Мікрофон», ви маєте сказати по черзі в мікрофон ті продукти, які запам’ятали на сьогоднішньому занятті.

 

ІІІ. Заключна частина

Підведення підсумків заняття.

Педагог: Very good! Підходить кінець нашого заняття. Давайте прощатися з Містером Mouse. Йому дуже сподобалося з вами  працювати.

Діти:   Good bye. Bye-bye.

             Good bye. Bye-bye.

             Good bye. Bye-bye.

Педагог: The lesson is over. Good-bye!

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку