Нововоронцовський дошкільний навчальний заклад «ясла-сад» №1
Інтегроване заняття
«День народження Оксанки»
Вихователь:
Єргіна Ольга Олегівна
Смт Нововоронцовка, 2020
Мета:
Закріпити з дітьми поняття про родинне свято – День народження. Продовжувати вчити дітей отримувати задоволення у суспільних відносинах, формувати культуру поведінки шляхом створення відповідних ігрових ситуацій. Формувати уявлення про те, що гарний настрій оточуючих товаришів залежить від зусиль і бажань кожного. Активізувати словник з тем «Вітання», «Свято», «Вбрання». Вчити використовувати ввічливі слова, розвивати культуру мови. Поширити знання дітей про сервіровку столу. Виховувати гостинність, ввічливість, культуру спілкування з однолітками і дорослими.
Матеріал: листівка, хустинка, стіл та стільці, посуд, лялька, Ведмедик, Зайчик, конфетті, д/г «Подарунок», предметні картинки до теми «Одяг», музичні інструменти
Хід заняття
Лунає весела музика
Вихователь. Чуєте, звучить пісенька? Весела чи сумна? Як думаєте, звідки вона? Ми можемо під цю музику затанцювати?
Руки в боки та в підскоки!
Бо уже з самого ранку
День народження в Оксанки!
Ля-ля-ля, ля-ля-ля,
В ляльки День народження!
Ля-ля-ля, ля-ля-ля,
Веселімось ти і я!
Малята, в кого День народження? Ось, погляньте, Оксанка прислала нам запрошення.
(Вихователь читає запрошення) – Любі мої друзі! Чекаю вас сьогодні до мене на свято!
Дидактична гра «Подарунок»
Мета: Закріплювати поняття про те, що таке подарунок, як його готують; викликати емоційне задоволення від гри.
Молодці, подарунок обрали, тепер можна і вирушати в гості.
Руханка (діти виконують рухи відповідно до тексту)
Подаруночок візьмем, - показують, ніби тримають у руках подарунок
До Оксанки ми підем. - крокують
Затанцюємо завзято, - кружляють
Привітаємо зі світом. – плескають в долоньки
Вихователь.
- Ось і будиночок Оксанки.
- Що тепер потрібно зробити чемним гостям? – постукати, привітатися.
У Ляльки уже є гості – Ведмедик і Зайчик, які сидять за столом разом з лялькою. Дитина вітається до кожного із гостей: - Доброго дня, Зайчику (Ведмедику, Оксанко).
-Скільки гостей прийшло на свято? – Багато
Допоможемо ляльці накрити на стіл?
Дидактична гра «Стільки ж, скільки»
Мета: вправляти дітей у поняттях «Стільки ж, скільки», закріплювати навички сервіровки столу до чаювання; закріпити узагальнююче слово – посуд; розвивати мовлення.
Рекомендації – кожну свою дію дитина супроводжує словами.
Матеріал: посуд іграшковий на поличці (чашки, блюдця, ложечки, чайник, каструля, сковорідка, сито)
Молодці, як швидко ви справилися із завданням!
Вихователь. Малята, нашій лялі потрібно підібрати святковий одяг. Допоможемо?
Дидактична гра «Святковий одяг»
Мета: закріпити поняття святковий та буденний одяг; виховувати бережливе ставлення до одягу; розвивати мовлення
Рекомендації – дитина повинна пояснити свій вибір, зробити висновки.
Матеріал: предметні картинки із різним видом одягу
Вихователь. На Днях народженнях завжди весело і цікаво, і наша лялька теж підготувала для нас багато розваг. Хочете пограти?
Дидактична гра «Фокус-покус»
Мета: розвивати дрібну моторику рук, тактильні відчуття дитини, мовлення.
Рекомендації – у коробочку засипати манку, чи іншу крупу, всередину покласти дрібні іграшки (машинка, лялька, м’ячик, ложечка тощо). Дитина занурює руки у коробочку і на дотик визначає іграшку.
Матеріал: коробочка або контейнер з крупо., дрібні іграшки
Дидактична гра «Хованки»
Мета: вправляти дітей у зміненні закінчень в іменниках, сприяти розвитку уваги.
Рекомендації: гра відбувається із гостями ляльки – Ведмедик, Зайчик та сама лялька. Вихователь накриває хустинкою гостей, просить дітей закрити очі і прибирає одного із гостей. Діти відкривають очі та відгадують, хто зник. (Хто зник? – Ведмедик, кого не стало? – Ведмедика)
Матеріал: хустинка
Дидактична гра «Де сидить Ведмедик?»
Мета: вправляти дітей у вживанні прийменників.
Рекомендації: Вихователь змінює положення Ведмедика, а діти називають, де він знаходиться. (На стільці, за стільцем, перед стільцем, під столом)
Вихователь. Як весело і гарно в гостях у Оксанки! Настав час нам привітати її. Давайте заведемо дня Оксанки хоровод «Іменинний пиріг»!
Хоровод «Іменинний пиріг»
Привітання для ляльки від вихователя та дітей
Вихователь.
Вихователь роздає дітям музичні інструменти (бубон, сопілка, марокаси, брязкальця тощо) запитуючи, що це? як можна назвати усі ці предмети разом? Діти ритмічно виконують мелодію і співають:
Подарунків приносять багато,
Шоколадки, цукерки і квіти –
Як же можна в цей день не радіти?
Вихователь. Яке ж свято без феєрверка? Давайте поплескаємо у долоньки!
Діти плескають, а вихователь підкидає вгору конфетті, звучить музика, діти пританцьовують.
Вихователь. – Дякуємо, Оксаночко, за таке чудове свято! За гарні ігри та чудовий настрій! Ще раз вітаємо тебе з Днем народження!
Діти прощаються і повертаються до садочка. Вихователь запитує дітей про враження від свята, підводить підсумки.