Заняття для молодшої групи ЗДО

Про матеріал
: - закріпити знання дітей про те, хто як кричить (півник, мишка, пес, бджола, жаба, кіт) – розвивати пам’ять, мислення) Вчити передавати зміст у певному порядку, дотримуючись послідовності твору, використовуючи прості, розповідні та запитальні речення. Ввести в активний словник слова: цуценя, пес. Пояснити значення слів: нірка, волохатий. Вчити підбирати антоніми: маленька (мишка) – великий (пес). Формувати почуття дружності.
Перегляд файлу

 

Конспект авторського заняття з дітьми раннього віку

«Хто сказав М’яв?» за твором Василя Сухомлинського

 

 Мета: - закріпити знання дітей про те, хто як кричить (півник, мишка, пес, бджола, жаба, кіт) – розвивати пам’ять, мислення)

            Вчити передавати зміст у певному порядку, дотримуючись послідовності твору, використовуючи прості, розповідні та запитальні речення. Ввести в активний словник слова: цуценя, пес. Пояснити значення слів: нірка, волохатий. Вчити підбирати антоніми: маленька (мишка) – великий (пес). Формувати почуття дружності.

Матеріал: іграшковий Карсон, книжка, маски до рухливої гри «Кошенята і цуценята», іграшковий собачка, бджола, мишка, півник, жабка, кішка, флонелограф і фігурки героїв твору.

 

Хід заняття

  1. Вступна частина.
  • Діти сьогодні до нас прийде гість. (Стук у вікно. Всі повертаються до вікна, а там сидить іграшковий Кар
  • сон і біля нього книжка)
  • Добрий день! (каже Карсон)
  • Я вам приніс дуже цікаву книжку, але спочатку ви повинні відгадати загадку:  Коло бабусі сидить у кожусі

                Проти неї гріється, без водички миється.

  1. Основна частина.
  • Не можете відгадати тоді слухайте ще одну загадку. Може вона вам допоможе відгадати: Хто з хвостиком і вушками?

                                     В нього лапки з подушками.

                                     Як ступа ніхто не чує.

                                     Тихо крадучись полює.

                                     І маленькі сірі мишки утікають ледь від….

Звучить «М’яв» (діти можливо скажуть що це кіт)

  • А зараз послухайте цікаву історію про мале цуценя.

Перше читання твору В.Суттєєвої «Хто сказав М’яв?» (у перекладі на українську мову).

Пояснення слів.

Нірка – це домівка мишки.

Волохатий –кудлатий.

Цуценя – це малий собачка.

Пес – великий собака.

 

Фізкульт-хвилинка. Рухлива гра: «Кошенята і цуценята»

 

Дид. Гра «хто як кричить?»

(вихователь показує іграшкових півника, бджолу, мишку, собачку, жабку, кота.)

Повторне читання ( використовуючи флонелограф).

Запитання після прочитаного твору. (задає іграшковий Карсон)

  • Про кого розповідається?
  • Кого зустрічало цуценя?
  • Чому злякалась мишка, коли цуценя сказало, що «М’яв» звучало дуже близько?
  • Як відреагував пес?
  • Хто сміявся з цуценяти?
  • Дізналось цуценя хто ж сказав «М’яв»?

 

Переказування твору. (вихователь розповідає, роблячи паузи. Діти продовжують речення одночасно чепляючі фігурки героїв на флонеографі).

  1. Підсумкова частина.

Підсумкова бесіда. «Кого шукало цуценя?»

Логоритмічна гра «Звуконаслідування»

Карсон хвалить дітей і обіцяє принести ще цікавішу книжку на наступний раз.

Прощається з дітьми.

docx
Додано
20 червня 2022
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку