Заняття для учнів "Моніторинг особистої успішності"

Про матеріал
Заняття проводиться по завершенні семестру, навчального року та має на меті формувати вміння учнів аналізувати особистий рівень навчальних досягнень, накреслювати шляхи подолання труднощів у навчанні та планувати кроки щодо підвищення рівня особистої успішності.
Перегляд файлу

Заняття «Моніторинг особистої успішності»

для здобувачів освіти середніх та старших класів.

Мета:

аналіз кожним учнем власного рівня навчальних досягнень по завершенні  семестру, року; виявлення причин низької успішності з окремих предметів; складання особистого плану дій щодо підвищення рівня успішності із визначених предметів;

розвиток  критичного мислення, самоосвітніх компетенцій учнів, уміння складати особисту програму підвищення рівня навчальних досягнень;

виховання впевненості у власних силах, здатності долати труднощі в навчанні.

Алгоритм проведення заняття

  1. Кожен учень отримує  листок з таблицею. Наприклад, для учнів 10-го класу вона має такий вигляд:

 

Прізвище, ім'я учня

 

Укр.мова

Укр.літ.

Зар.літ.

Ін.мова

Іст.Укр.

Вс.іст.

Матем.

Біолог.

Географ.

Хімія

Фізика

Інформ.

ДПЮ

Технолог...

Фізвих.

Бал

+  / -

 

9 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І сем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ сем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Учень заповнює рядок заробленими за 9 клас оцінками, визначає середній бал.
  2. Учитель :
  • Виділіть 2-3 предмета, рівень успішності з яких ви б хотіли підвищити в наступному семестрі.
  • Олівцем напишіть той бал, який ви бажаєте отримати, в клітинці наступного семестру.
  • На зворотному боці листка напишіть 2-3 кроки , які ви плануєте зробити, що мати бажану оцінку ( буду самостійно працювати додатково, попрошу про допомогу однокласника, учителя тощо).
  1. По завершенні наступного семестру  учень знову заповнює рядок власними оцінками та аналізує, чи вдалось йому втілити власний план щодо підвищення рівня навчальних досягнень з окремих предметів, якщо ні – то визначає причини.
  2. Обчислює середній бал та порівнює з середнім балом попереднього семестру. Знаходить різницю зі знаком «плюс» чи «мінус», таким чином визначаючи динаміку власного рівня успішності.
  3. Здобувач складає план на наступний проміжок навчання , враховуючи власні досягнення чи причини недостатнього рівня успішності з окремих предметів.

 

docx
До підручника
Українська мова (академічний рівень) 10 клас (Єрмоленко С.Я., Сичова В.Т.)
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку