Розвиток логічного мислення
Добрий день, шановні мої першокласники. Розпочнемо сьогоднішне заняття з посмішки. Отже, посміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними. Завдання наші такі:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
Вправа «Знайди зайве слово»
Учитель пояснює учням, що серед названих слів є зайве, а їм потрібно його визначити. Учень має не лише знайти зайве слово, а й аргументувати свій вибір. Якщо дітям важко обрати слово одразу, розберіть кожне слово у рядку: що у них спільного, яке слово не відповідає загальній характеристиці.
Легший рівень:
Зима, весна, літо, день.
Яблуко, слива, огірок, груша.
Молоко, сир, сметана, хліб.
Ложка, тарілка, каструля, сумка.
Пальто, куртка, шапка, чоботи.
Мило, віник, зубна паста, шампунь.
Береза, дуб, сосна, ромашка.
Книга, телевізор, комп’ютер, плеєр.
Вправа « Що наплутав художник »
https://www.youtube.com/watch?v=mD5qkLz_-Ts
Супер, ви молодці. Давайте спробуємо наступну гру, яка називається
«Знайди заховані предмети»
Хід вправи: Запропонуйте дитині уважно подивитися на малюнок та знайти, які речі заховано всередні інших предметів.
Вправа На розвиток комунікативних навичок учнів.
Завдання. Аргументуй свою думку дописавши подане речення.
Запитання на визначення мети
Запитання на встановлення причини
Запитання на пропозиції для прийняття рішення та планування власних дій
«Запам’ятай і змалюй»
Ведучий демонструє протягом 3-5 с низку простих геометричних фігур. Після цього кожен з учнів відтворює в зошиті це по пам’яті.
https://www.youtube.com/watch?v=RbBSqjBVt1k
Рефлексія
Що сподобалось?
Що було важко?