Заняття для учнів початкової школи "Розвиток логічного мислення", конспект

Про матеріал
Заняття для учнів початкової школи "Розвиток логічного мислення", конспект Заняття для учнів початкової школи "Розвиток логічного мислення", конспект
Перегляд файлу

Розвиток логічного мислення

 

Добрий день, шановні мої першокласники. Розпочнемо сьогоднішне заняття з посмішки. Отже, посміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

Вправа «Знайди зайве слово»

Учитель пояснює учням, що серед названих слів є зайве, а їм потрібно його визначити. Учень має не лише знайти зайве слово, а й аргументувати свій вибір. Якщо дітям важко обрати слово одразу, розберіть кожне слово у рядку: що у них спільного, яке слово не відповідає загальній характеристиці. 

Легший рівень:

Зима, весна, літо, день.
Яблуко, слива, огірок, груша.
Молоко, сир, сметана, хліб.
Ложка, тарілка, каструля, сумка.
Пальто, куртка, шапка, чоботи.
Мило, віник, зубна паста, шампунь.
Береза, дуб, сосна, ромашка.
Книга, телевізор, комп’ютер, плеєр.

Вправа « Що наплутав художник »

"Що наплутав художник?"

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=mD5qkLz_-Ts

Супер, ви молодці. Давайте спробуємо наступну гру, яка називається

«Знайди заховані предмети»

Хід вправи: Запропонуйте дитині уважно подивитися на малюнок та знайти, які речі заховано всередні інших предметів. 

https://68024acb22.cbaul-cdnwnd.com/e4bd547e0d0d87c3980814fa5770476f/200000097-3f4523f455/002.jpg?ph=68024acb22

Вправа На розвиток комунікативних навичок учнів.

Завдання. Аргументуй свою думку дописавши подане речення.

Запитання на визначення мети

  •                 Як гадаєш, навіщо ти відвідуєш школу?
  •                 Навіщо потрібний телевізор?
  •                 Навіщо людям потрібний одяг?

Запитання на встановлення причини

  •                 Чому взимку надворі сніг не тане?
  •                 Чому риби плавають, птахи – літають, а люди ходять по землі?
  •                 Чому предмети падають униз, а не вгору?

Запитання на пропозиції для прийняття рішення та планування власних дій

  •                 Дмитрик розбив чашку. Що йому треба робити?
  •                 Уяви, що ти заблукав у місті. Що робити? Як вчинити найкраще?

 «Запам’ятай і змалюй»

 Ведучий демонструє протягом 3-5 с низку простих геометричних фігур. Після цього кожен з учнів відтворює в зошиті це по пам’яті.

 

 Вивчення геометричних фігур в початковій школі на основі групових методів  навчання

https://www.youtube.com/watch?v=RbBSqjBVt1k

Рефлексія

Що сподобалось?

Що було важко?

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Позакласні заходи
Інкл
Додано
21 лютого
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку