Заняття гуртка
Гурток “Ансамбль естрадного танцю «Драйв»”
Завдання: |
1. Розвивати музикальність (відчувати настрій та характер музики, узгоджувати рухи з |
|
характером музики). |
|
2. Навчити визначати музикальні жанри (марш, пісня, танець), розрізняти музикальні поняття |
|
(високі та низькі звуки); швидкий, середній, повільний темп; голосна, помірно голосна, тиха музика, тощо. |
|
3. Виховання вміння вести себе в групі під час руху. |
Обладнання (література):
Місце проведення: Зала для тренувань.
Кількість годин: |
2 год. |
|
Хід заняття: |
ІV. Ігри на розвиток творчих здібностей і емоціональної сфери, виконання танців: |
30 хв |
4.1.Танцювально-ігрове заняття «Лабіринт» (музичний супровід відповідно до рухів що вивчаються) Це завдання краще застосовується коли вивчаються музично-просторові композиції. Воно може бути побудовано наступним чином: |
. |
І. Організаційна частина: 1.1. Облік відвідування. 1.2. Шикування гуртківців. 1.3. Вхід до зали занять. 1.4. Марш по колу. 1. 5.Шикування на лінії – середина зали. 1.6. Уклін – привітання. |
7 хв. |
|
|
ІІ. Основна частина: 2.1. Музикально-ритмічні рухи: - носки/п’ятки (8,4,2); - галоп обличчям до кола/обличчям від кола (8,4,2); - біг ноги назад/вперед (8,4,2); - підскоки (8,4,2); - підскоки – хлопки; - м’ячики. 2.2. Класичні вправи: - демі-пліє (1,2,5 позиція); - гранд-пліє (1,2,5 позиція); - соте (1 позиція). 2.3. Акробатичні елементи: - місток; - шпагат повздовж; - шпагат впоперек; - берізка; - берізка з відкриттям ніг у шпагат впоперек; - корзина; - колесо. 2.4. Вправи по діагоналі: - пружини, підскоки, галопи, крок, послідовна зміна рухів;
|
45 хв. |
|
|
ІІІ. Індивідуальна робота з кожною дитиною: |
15 хв. |
- А зараз ми з вами входимо до великого лабіринту з високими стінами. Спробуйте дотягнутись до верхнього краю стіни (підйом на напівкальці, підтягування догори) . А тепер до обох стін лабіринту (виконуються рухи в сторони, наклони і т.д). щоб вдало подолати лабіринт, нам з вами потрібно бути дуже довго йти, тому давайте підготуємо наші ніжки (вправи для роботи стопою, releve, demi – plie, и т. д). - Тепер ми вже готові рушити в дорогу (Марш в різних варіантах). - Рухаємось маршем по колу, по діагоналі, змійкою. - Ми стомились. Дальше підемо похитуючись, так нам буде легше (крокуємо на зовнішньому ребрі стопи). - Ось вже і спина стомилась. Сідаємо в рядочок. (виконуються рухи в сидячому положенні) - Відпочили? Тоді рухаємось далі. Хто хоче бути розвідником? Вибираються один (два) учні, які рухаються між іншими малюючи звивисті коридори лабіринту. Кожен з дітей по черзі повторює траєкторію якою рухались «розвідники». - Подивіться, лабіринт став зовсім вузьким. Щоб не загубитись, давайте візьмемось за руки та підемо далі.(Наступна група рухів, та перебудов строю яку потрібно закінчити створив коло). - Ми знайшли широкий майданчик в лабіринті – у нас вийшло коло. Пропоную гру на увагу. (Таким же чином можна виконати будь-яку перебудову і виконати різні рухи). - Доторкніться пальцем до носа и скажіть «Ніс». Тепер ще раз.. І ще… Я буду виконувати завдання разом з вами. Але якщо я скажу :»Лоб», ви повинні відразу ж доторкнутися до лоба.. Почали! ( Завдання педагога плутати дітей, говорячи одне, а торкаючись інших частин тіла) Хто помиляється вибиває з гри. - А тепер давайте подивимось, чи не видно над стінами виходу (підскоки на місці). - Дивіться, вихід, здається он там – біжимо (біг, галоп і т. д.). - Нарешті ми вийшли з лабіринту. Від бігу захекались. Давайте заспокоїмося і спокійно подихаємо. (Виконуються різноманітні дихальні вправи) |
|
|
|
V. Заключна частина: - підведення підсумків; - уклін; - марш по колу; - вихід із зали. |
8 хв. |
Керівник гуртка Терземан І.В.