Заняття хореографічного гуртка

Про матеріал
План-конспект початкового рівню. Заняття ансамблю естрадного танцю "Драйв" Палац дітей та юнацтва м.Ізмаїл.
Перегляд файлу

Заняття гуртка

 

Гурток Ансамбль естрадного танцю «Драйв»                                 

 

 

                 

Завдання:

1. Розвивати музикальність (відчувати настрій та характер музики, узгоджувати рухи з 

 

характером музики).

 

2. Навчити визначати музикальні жанри (марш, пісня, танець), розрізняти музикальні поняття

 

(високі та низькі звуки); швидкий, середній, повільний темп; голосна, помірно голосна, тиха музика, тощо.

 

3. Виховання вміння вести себе в групі під час руху.

                 

Обладнання (література):

 

Місце проведення:                 Зала для тренувань.

 

Кількість годин:

 

2 год.

 

Хід заняття:

ІV. Ігри на розвиток творчих здібностей і емоціональної сфери, виконання танців:

30 хв

4.1.Танцювально-ігрове заняття «Лабіринт» (музичний супровід відповідно до рухів що вивчаються)

Це завдання краще застосовується коли вивчаються музично-просторові композиції. Воно може бути побудовано  наступним чином:

.

 

І. Організаційна частина:

1.1. Облік відвідування.

1.2. Шикування гуртківців.

1.3. Вхід до зали занять.

1.4. Марш по колу.

1.          5.Шикування на лінії – середина зали.

1.6. Уклін – привітання.

 

7 хв.

 

 

ІІ. Основна частина:

 2.1. Музикально-ритмічні рухи:

-            носки/п’ятки (8,4,2);

-            галоп обличчям до кола/обличчям від кола (8,4,2);

-            біг ноги назад/вперед (8,4,2);

-            підскоки (8,4,2); - підскоки – хлопки; - м’ячики.

2.2. Класичні вправи:

-            демі-пліє (1,2,5 позиція); - гранд-пліє (1,2,5 позиція); - соте (1 позиція).

2.3. Акробатичні елементи:

-            місток;

-            шпагат повздовж;

-            шпагат впоперек;

-            берізка;

-            берізка з відкриттям ніг у шпагат впоперек; - корзина; - колесо.

2.4. Вправи по діагоналі:

-            пружини, підскоки, галопи, крок, послідовна зміна рухів;

 

 

45 хв.

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з кожною дитиною:

15 хв.

 

-       А зараз ми з вами входимо до великого лабіринту з високими стінами. Спробуйте дотягнутись до верхнього краю стіни (підйом на напівкальці, підтягування догори) . А тепер до обох стін лабіринту (виконуються рухи в сторони, наклони і т.д). щоб вдало подолати лабіринт, нам з вами потрібно бути дуже довго йти, тому давайте підготуємо наші ніжки (вправи для роботи стопою, releve, demi – plie, и т. д)

-       Тепер ми вже готові рушити в дорогу (Марш в різних варіантах).

-       Рухаємось маршем по колу, по діагоналі, змійкою.

-       Ми стомились. Дальше підемо похитуючись, так нам буде легше (крокуємо на зовнішньому ребрі стопи). - Ось вже і спина стомилась. Сідаємо в рядочок. (виконуються рухи в сидячому положенні) - Відпочили? Тоді рухаємось далі. Хто хоче бути розвідником?

Вибираються один (два) учні, які рухаються між іншими малюючи звивисті коридори лабіринту.  Кожен з дітей по черзі повторює траєкторію якою рухались «розвідники».

-       Подивіться, лабіринт став зовсім вузьким. Щоб не загубитись, давайте візьмемось за руки та підемо далі.(Наступна група рухів, та перебудов строю яку потрібно закінчити створив коло).

-       Ми знайшли широкий майданчик в лабіринті – у нас вийшло коло. Пропоную гру на увагу. (Таким же чином можна виконати будь-яку перебудову і виконати різні рухи). 

-       Доторкніться пальцем до носа и скажіть «Ніс». Тепер ще раз.. І ще… Я буду виконувати завдання разом з вами. Але якщо я скажу :»Лоб», ви повинні відразу ж доторкнутися до лоба.. Почали!

( Завдання педагога плутати дітей, говорячи одне, а торкаючись інших частин тіла) Хто помиляється вибиває з гри.

-       А тепер давайте подивимось, чи не видно над стінами виходу (підскоки на місці). 

-       Дивіться, вихід, здається он там – біжимо (біг, галоп і т. д.).

-       Нарешті ми вийшли з лабіринту. Від бігу захекались. Давайте заспокоїмося і спокійно подихаємо. (Виконуються різноманітні дихальні вправи)

 

 

 

V. Заключна частина:

-         підведення підсумків;

-         уклін;

-         марш по колу; - вихід із зали.

 

8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка                                                                                                      Терземан І.В.

pdf
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку