"Заняття хореографією"

Про матеріал
Навчити правильно тримати корпус, руки , ноги та голову. Освоїти вправи, на розвиток вестибулярного апарату, розвивати силу ніг та спини, координацію рухів.
Перегляд файлу

Тема заняття: Постановка корпусу. Позиції ніг, рук.

Мета заняття:

Навчити правильно тримати корпус, руки , ноги та голову.

Освоїти вправи, на розвиток вестибулярного апарату, розвивати силу ніг та спини, координацію рухів.

Виробляти стійкість, навички правильного виконання вправ.

 Розвивати танцювальні здібності, пам’яті, уваги та виворітності.

Виховувати старанність та цілеспрямованість, силу, витривалість.

Завдання заняття: формувати правильну поставу, розвинути фізичні дані вихованців, виправити фізичні дані вихованців

Методи:

  • Пояснення.
  • Метод ілюстрації.
  • Метод демонстрації,
  • Тренувальні вправи.
  • Відтворювальні вправи самостійна робота.
  • Спостереження.
  • Самостійне виконання.

Тип заняття: вивчення нового матеріалу.

Форма заняття: групове.

Обладнання: ТЗН, балетки, станок.

Очікуваний результат: навчитись правильно тримати корпус, руки, ноги. Розвинути природні дані.

 

Хід заняття

І. Вступна частина

  • Інструктаж з техніки безпеки поводження в хореографічному залі.
  • Актуалізація. Мотивація.

Діти, скажіть будь ласка чому ви ходите танцювати?

А ви знали що за допомогою хореографії ми розвиваємось. Ми розвиваємо фізичні дані, фантазію (вчимося малювати картинки в голові за допомогою розповіді). А зараз мені без вас  не обійтися! Давайте уявимо галявину на ній квіти, дерева, птахи, а що ще можна намалювати ? Яка чудова ідея, так можемо ще намалювати кожен себе з кошиком ягід.   Як у казці. Класно.   

На цьому занятті ми будемо удосконалювати наші фізичні дані, а саме будемо вчитися гарно тримати поставу, вивчимо декілька позицій рук та ніг, після чого ми будемо вивчати танок. 

В кінці заняття ви самі зможете оцінити свою роботу та отримати маленьку відмітку, а саме хто буде гарно себе поводити та гарно працювати отримає «Справжнє татуювання » 

Я хочу вам запропонувати перетворитися в піратів, але добрих і відправитися на пошуки скарбу. Ви готові (Так) тоді закрийте очі і порахуйте до 10. Ось ми з вами і перетворилися в піратів, але ми з вами опинилися на острові, а наш корабель на березі і нам потрібно відправитися на берег до корабля. Ви готові (Так). Тоді ставайте по краю і приготутеся відправитися в подорож.

 1. Хороводу крок - «Тут дуже вузька стежка, і нам треба йти один за одним з витягнутого носка. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі, шийки витягнуті, дивимося прямо, носочок тягнемо».

2. Ходьба на носках «Хлопці, дівчата щось я дуже зголодніла, а банани висять дуже високо. Давайте піднімемося на носочки і по черзі то правою, то лівою рукою будемо діставати банани. Спинки прямі, руки витягуємо, намагаємося тягнутися, дивимося прямо».

3. Ходьба на п'ятках - «Діти, які тут глибокі калюжі і що б нам не промочити наші ніжки ми з вами підемо на п'ятах. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі. Руки на поясі, пальчики зібрали разом, животики втягнуті».

4. Змінний крок - «А тут болото, і ми з вами зможемо пройти, якщо тільки будемо йти по камінчиках. Але відстань між ними різна, 2 камінчика далеко один від одного знаходяться, а 3 поруч. Шкарпетки тягнемо, спинки тримаємо прямо».

5. Легкий біг на полупальцах - «Ой, за нами женеться мавпочка і ми повинні від неї втекти. Побігли на носочках легким бігом. Біжимо легко, дивимося прямо, животики підтягнули, шийки витягли».

6. Біг з захлестом гомілки - «Як багато мавп з'явилося, нам потрібно від них обов'язково тікати. Побігли швидше намагаємося дістати п'ятою сідничок».

7. Дихальна вправа. Відновлення дихання - молодці, тепер йдемо кроком робимо вдих через ніс, видих через рот. Йдемо, носочок продовжуємо тягнути».

Ось ми з Вами і дісталися до корабля, але прохід закритий.

Звучить аудіо запис «Що б потрапити на корабель ви повинні пройти підготовку і тоді відкриється шлях». Пірати ви готові пройти підготовку? (так). Тоді давайте сядемо всі на килим.

«Прямі Спинки, намагаємося тягнути пальчики»

1. «Почергове витягування стопи»

І.п. - сісти на підлогу з опорою руки позаду.

1-2 - правий носок витягнути, намагаючись торкнутися великими пальцями підлоги, лівий носок тягнути на себе;

3-4 - Лівий носок витягнути, намагаючись торкнутися великими пальцями підлоги, правий носок тягнути на себе;

Повторити 4 разів

«Сіли прямо, спинки випрямили, коліна притискаємо до підлоги, що б мураха

не змогла проскочити».

 

2. « Сонечко»

І.п. - сісти на підлогу з опорою на руки позаду.

1-2 - шкарпетки на себе;

3-4 - ноги в 1-шу позицію;

5-6 - витягнувши ноги, розгорнути їх внутрішньою стороною назовні (виворітно), а п'ятами доторкнутися одна до одної, мізинці повинні торкнутися підлоги;

7-8 - Витягнути носки, намагаючись торкнутися великими пальцями підлоги;

«Що-то на вулиці стало прохолодно давайте зробимо вправу «сонечко» та на вулиці стане тепліше. Сіли рівно, спинки випрямили, маківкою тягнемося до стелі, коліна притискаємо до підлоги».

Повторити 4 рази.

3. «Закладка (для підручника)»

І.п. Сісти на підлогу, витягнути ноги вперед, корпус прямий, руки опущені вниз.

1-2 - швидко нахилити корпус вниз, взявшись руками за стопи, притиснутися грудьми до ніг, випрямити хребет;

3-4 - зафіксувати таке положення;

5-8 - Повільно підняти корпус, прийти в.п.

Повторити 4 рази

«Сіли рівно, спинки випрямили, намагаємося схопити за стопи, коліна не згинаємо».

4. «Метелик»

І.п. - сісти на підлогу, ноги зігнути в колінах, стегна відвести назад в сторони, стопи з'єднати підошовної частини;

1-3 - спираючись руками на коліна, опустити їх якомога нижче до підлоги;

4 - і.п.

Повторити 8 разів

«Тримаємо спини прямо, якщо ми не будемо намагатися ми не зможемо знайти скарби, намагаємося дістати колінами до підлоги».

5. «Нахили»

І.п. - Сісти на підлогу, ноги як можна ширше розвести нарізно, руки за голову;

1-2 - нахилитися вправо, намагаючись торкнутися ліктем підлоги за коліном правої ноги;

3-4 - в. п.;

Те ж у ліву сторону. Повторити 8 разів.

«Діти, ніжки розвели як можна ширше, коліна намагаємося не згинати, носок тягнемо, лікті розведені точно в бік».

6. «Човник»

І.п. лежачи на животі, витягнути руки в перед, з'єднавши долоні, ноги витягнуті стопи по 6-ій позиції;

1-4 - підняти витягнуті руки та ноги над підлогою, прогнутися.

5-8 - і.п., розслабити м'язи;

Повторити 4 рази.

«Пірати, давайте попливемо як човники по морю. Голову тримаємо прямо, опускаємося стримано без звуку, не плюхаючись».

7. «Пірати»

І.п. - упор на колінах;

1-2 - прогнути спину, голову підняти до межі вгору;

3-4 - вигнути спину, голову опустити вниз.

Повторити 6-8 разів.

«Хлопці та дівчата, а хочете зобразити доброго і злого пірата (Так). Тоді встали на коліна. Добрий пірат посміхається, злий сердиться. Спинку, прогинаем, голівку піднімаємо вище».

Хто може сказати пірати повинні тримати гарно поставу ? Так, відмінно.

Тож ми переходимо до вивчення «Постановки корпусу, позицій рук та ніг»

  • Пояснення:

 

 

      

                      

 Формування правильної постави корпусу повинно відбуватися на середині залу в вільній позиції ніг, руки опущені до низу, згруповані в кисті і з'єднанні спереду корпусу.

Відстань між пальцями 1-2 см. Великий палець покласти зверху на фалангу третього пальця, вказівний палець доторкається до великого, інші вільні.

Руки не торкаються корпусу, лікті заокругленні, плечі опустити, м'язи ніг і сідниць підтягнуті.

 Правильна постава корпусу в подальшому є запорукою стійкості (арІотЬ) і правильної техніки виконання хореографічних вправ. Правильна постава корпусу полегшить розвиток виворітності ніг, гнучкості і виразності корпусу, які необхідні в класичному танці.

 

 

 

 

                                  

Позиції рук.

В класичному танці є три основні позиції рук І, II, III, та підготовче положення рук, але ми з вами вивчимо сьогодні І, III.

 Підготовче положення рук - руки опущені до низу і кисті заокруглені до середини.

І позиція рук - це положення рук перед корпусом - навпроти шлунку, кисті заокруглені до середини.

III позиція рук - руки округлені підняті догори, не піднімаючи голови треба побачити мізинці, кисті направлені до середини.

 Всі інші положення рук - це похідні із І, II, III позиції. Пальці кисті згруповані; великий палець доторкається середнього; кисть не заламана в зап'ясті і продовжує загальну заокруглену лінію всієї руки від плеча.

Позиції ніг.

В класичному танці п'ять позицій ніг, які вивчаються в певній послідовності обличчям до палки або на середині зали. Вивчимо сьогодні 1 і 2 позицію

1 позиція - ступні ніг стоять на одній лінії, п'ятки разом, носки нарізно, без завалів на великі пальці.

2 позиція - ступні ніг стоять на одній лінії, п'ятки на відстані своєї стопи одна від одної. Вага корпусу на двох ногах, а його центр-між ними.

  • Демонстрація руху.
  • Самостійне виконання вправи.
  • Виправлення помилок під час виконання руху.
  • Перевірка здобутих знань.
  • Розучування танцювального етюду «Гноми»

Ну що дорогі мої пірати наша подорож закінчується на наступному занятті ми продовжимо шукати скарби, а зараз ми закриваємо очі і уявляємо ліс, де багато птахів та звірів. Відкриваємо оченята і тепер ми з вами чарівні гноми. Зараз прослуховуємо музику та визначаємо коли наш вихід. Вивчимо сьогодні основний крок гномів.

3 кроки з високо піднятими колінами на 4 виводимо ногу вбік на п’ятку.

  • Уклін.
  • Гра «Покажи задане»

Завдання: під музичний супровід показати за допомогою танцювальних рухів і пластики.

  • Тварину;
  • Рослину;
  • Передати настрій музики.

Діти стають в коло і рухаються під музичний супровід. Педагог називає вихованцям те, що вони повинні показати. Наприклад, «Лисичку». При цьому діти одразу уявно взули каблучки, піднялись на носочки, умовно взяли в руку хвостика, друга рука на талії і зробили хитрий вираз обличчя. В такому положенні рухаємось по колу. Потім педагог змінює завдання, наприклад: «Бджілка», і діти почувши команду педагога і зміну музичного супроводу, зображують бджілок. Піднімаються на півпальці, відкривають руки в сторони і рухаються дрібними кроками. Потім «Мишку», «Метелика», «Журавлика».          

 

II. Основна частина

  • Уклін
  • Пояснення
  • Розминка
  • Відтворюємо вправу
  • Самостійне виконання вправи
  • Робота над помилками
  • Перевірка здобутих знань
  • Уклін

 

III. Заключна частина

  • Як ви себе почуваєте?
  • А настрій який у вас зараз?
  • Ви не перевершені сьогодні. 
  • А що сподобалось більше всього на занятті?
  • Ви молодці, були уважними і виконували все правильно. Дякую за заняття.

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 червня 2022
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку