Заняття із соціуму на тему: «Види транспорту»

Про матеріал
Мета:розширювати знання дітей про різні види транспорту, його призначення та особливості пересування, вправляти у класифікації транспортних засобів (повітряний, наземний, водний); розвивати кмітливість, спостережливість; виховувати інтерес до транспортних засобів та повагу до працівників транспорту.
Перегляд файлу

Заняття із соціуму на тему: «Види транспорту»

Мета:розширювати знання дітей про різні види транспорту, його призначення та особливості пересування, вправляти у класифікації транспортних засобів (повітряний, наземний, водний); розвивати кмітливість, спостережливість; виховувати інтерес до транспортних засобів та повагу до працівників транспорту.

Матеріал: накритий кошик з іграшковим транспортом; полотно з кишенями на дошці; картинки із зображенням транспорту; три аркуші паперу (коричневий, синій, блакитний).

Хід заняття

1.Організаційний момент.

Вихователь звертає увагу на кошик.

-Діти, у цьому кошику іграшки. Усі вони мають щось спільне. А що саме – ви скажете  мені, якщо відгадаєте загадки. Щойно ви відгадаєте – ця іграшка з*явиться у вас на столі.

2. Відгадування загадок.

Сил багато птах цей має,

У повітрі він літає.

Возить у собі людей:

Татусів, матусів, дітей.    

(Літак)

Залізні подружки

Тримаються за ручки.

Одна з трубою

Їх тягне за собою.

(Потяг)

Чудо-пташка,

Хвіст горить.

До зірок вона летить.                       (Ракета)

-Молодці! Що спільного у всіх цих іграшках?

3.Бесіда про види транспорту.

- Ви  любите подорожувати?

- Хто з вас їздить на автобусі?

- А хто з вас відпочивав на морі?

- Увесь цей транспорт можна поділити на три великі групи:водний, повітряний, наземний.

4.Рухлива гра «На воді, на землі, у повітрі»

Вихователь називає транспорт. Якщо він літає – діти рухаються групою, розвівши руки в сторони; якщо пливе – з*єднають долоньки, ніби пливуть; якщо їздить – роблять рухи, ніби тримають кермо.

5.Дидактична гра «Вітерець-пустунець»

Вихователь на дошку виставляє в кишеньки картинки з різними видами транспорту. Весь транспорт ,окрім одного,належить до одного виду. Діти мають знайти «зайвий» транспорт.

6.Дидактична гра «Знайди своє місце»

Вихователь роздає дітям картинки із зображенням транспорту. Окремо кладе на карту по одному аркушу кольорового паперу.

-Ви отримали картинку якогось транспорту. На столах лежать аркуші паперу. Блакитний – це небо, синій – море, коричневий – земля.

7.Підсумок.

- Який транспорт вам найбільше сподобавля?

- Куди ви на ньому хотіли б вирушити?

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
7043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку