Заняття "Казки"......

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку зв'язного мовлення для дітей старшого дошкільного віку з теми: "Казки".
Перегляд файлу

Конспект заняття

з розвитку зв’язного мовлення

для дітей старшого дошкільного віку

з теми: «Казки»

 

Підготувала:

вчитель-логопед

дошкільного навчального закладу

комбінованого типу,

ясел-садка № 31 «Рябінушка»

Управління освіти

Бахмутської міської ради

Донецької області

спеціаліст вищої категорії

Гордєєва Олена Юріївна

 

Тема: казки.

Програмовий зміст:

К/р - розвивати словесно-логічне мислення, слухову та зорову увагу, пізнавальну уяву;

К/н  - вчити переказувати знайомий твір за питаннями;

К/в  -  підтримувати умови для формування інтересів на занятті, виховувати любов та бережне ставлення до книг, виховувати вміння поводити себе в різних життєвих ситуаціях;

К/м/р  -   закріпити знання дітей про знайомі казки, пізнаючи їх за допомогою    малюнків;

-       вчити висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки, робити висновки щодо поведінки в небезпечній ситуації;

-       продовжувати збагачувати досвід дітей знаннями про взаємини людей на прикладі казок;

-       вчити правильно відповідати на запитання за змістом казок, використовуючи різні типи речень, дотримуючись правильного порядку слів;

-       узгоджувати іменники з дієсловами;

-       утворювати дієслова однини та множини;

-       вчити переказувати знайомий твір за питаннями.

Обладнання: силки до ігор, презентація, відеозапис заняття https://youtu.be/dDsuX4DCwN0

 

Перебіг заняття:

І. Підготовча частина:

1. Добрий день, вітаю вас.

Настає дозвілля час.

Діти наші, не зівайте.

Добру казку починаємо.

В казку вирушим всі разом,

Перешкоди всі пройдем.

А хто буде сумувати,

Із собою не візьмем.

-         Діти, я знаю, що ви любите слухати казки і багато їх знаєте. Тому сьогодні запрошую вас до чудової країни казок.

 

ІІ. Основна частина:

2. Інтерактивна гра «З якої казочки?» – закріпити знання дітей про знайомі казки, пізнаючи їх за допомогою малюнків.

    https://learningapps.org/display?v=pnjzcvzet23

 

3. Інтерактивна гра «Казкові асоціації» – вчити висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки, робити висновки щодо поведінки в небезпечній ситуації.

    https://learningapps.org/display?v=pcjbps57k23

 

4. Інтерактивна гра «Добрий-злий (казкові герої)» – вчити висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки.

    https://learningapps.org/display?v=p1fcoaeij23

 

5. Переказ знайомої казки «Лисиця та глечик» за допомогою мнемотаблиці –  вчити правильно відповідати на запитання за змістом казок, використовуючи різні типи речень, дотримуючись правильного порядку слів.

6. Інтерактивна гра «Емоції казкових героїв» – вчити визначати та передавати емоції казкових героїв.

    https://learningapps.org/display?v=pztmxpryt23

 

ІІІ. Заключна частина:

7. Тож, діти, казка – давній і мудрий порадник. Це вона відкриває двері у чарівну, неповторну країну, де добро бориться зі злом, де правда перемагає неправду, де існує чесність і справедливість. Казки усі колись закінчуються, герої казок вже прощаються. Наша мандрівка добігла кінця. Ви просто молодці. Я переконалася, що казки – це ваші добрі друзі і порадники. Тож нехай вони залишаться з вами на довгі роки. Вірте в казку, і вона завжди житиме поруч з вами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гордєєва Олена
Додано
9 листопада 2023
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку