Конспект заняття
з розвитку зв’язного мовлення
для дітей старшого дошкільного віку
з теми: «Казки»
Підготувала:
вчитель-логопед
дошкільного навчального закладу
комбінованого типу,
ясел-садка № 31 «Рябінушка»
Управління освіти
Бахмутської міської ради
Донецької області
спеціаліст вищої категорії
Гордєєва Олена Юріївна
Тема: казки.
Програмовий зміст:
К/р - розвивати словесно-логічне мислення, слухову та зорову увагу, пізнавальну уяву;
К/н - вчити переказувати знайомий твір за питаннями;
К/в - підтримувати умови для формування інтересів на занятті, виховувати любов та бережне ставлення до книг, виховувати вміння поводити себе в різних життєвих ситуаціях;
К/м/р - закріпити знання дітей про знайомі казки, пізнаючи їх за допомогою малюнків;
- вчити висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки, робити висновки щодо поведінки в небезпечній ситуації;
- продовжувати збагачувати досвід дітей знаннями про взаємини людей на прикладі казок;
- вчити правильно відповідати на запитання за змістом казок, використовуючи різні типи речень, дотримуючись правильного порядку слів;
- узгоджувати іменники з дієсловами;
- утворювати дієслова однини та множини;
- вчити переказувати знайомий твір за питаннями.
Обладнання: силки до ігор, презентація, відеозапис заняття https://youtu.be/dDsuX4DCwN0
Перебіг заняття:
І. Підготовча частина:
1. Добрий день, вітаю вас.
Настає дозвілля час.
Діти наші, не зівайте.
Добру казку починаємо.
В казку вирушим всі разом,
Перешкоди всі пройдем.
А хто буде сумувати,
Із собою не візьмем.
- Діти, я знаю, що ви любите слухати казки і багато їх знаєте. Тому сьогодні запрошую вас до чудової країни казок.
ІІ. Основна частина:
2. Інтерактивна гра «З якої казочки?» – закріпити знання дітей про знайомі казки, пізнаючи їх за допомогою малюнків.
https://learningapps.org/display?v=pnjzcvzet23
3. Інтерактивна гра «Казкові асоціації» – вчити висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки, робити висновки щодо поведінки в небезпечній ситуації.
https://learningapps.org/display?v=pcjbps57k23
4. Інтерактивна гра «Добрий-злий (казкові герої)» – вчити висловлювати своє ставлення до героїв, оцінювати їхні вчинки.
https://learningapps.org/display?v=p1fcoaeij23
5. Переказ знайомої казки «Лисиця та глечик» за допомогою мнемотаблиці – вчити правильно відповідати на запитання за змістом казок, використовуючи різні типи речень, дотримуючись правильного порядку слів.
6. Інтерактивна гра «Емоції казкових героїв» – вчити визначати та передавати емоції казкових героїв.
https://learningapps.org/display?v=pztmxpryt23
ІІІ. Заключна частина:
7. Тож, діти, казка – давній і мудрий порадник. Це вона відкриває двері у чарівну, неповторну країну, де добро бориться зі злом, де правда перемагає неправду, де існує чесність і справедливість. Казки усі колись закінчуються, герої казок вже прощаються. Наша мандрівка добігла кінця. Ви просто молодці. Я переконалася, що казки – це ваші добрі друзі і порадники. Тож нехай вони залишаться з вами на довгі роки. Вірте в казку, і вона завжди житиме поруч з вами.