БАЛАНСИР У ШКОЛІ
Балансир, він ще відомий як балансуюча дошка Більгоу (Белгау) – пристрій, який було розроблено для спеціальних вправ, які є частиною методик стимуляція мозочка. Ці вправи чимось нагадують лікувальну фізкультуру.
З практики роботи: заняття для концентрації уваги - під час вправи активується робота мозочку. Після цього легше робити будь-що. Я даю вправу перші 5-7 хвилин заняття, щоб дитина включилась, сконцентрувала увагу та розвивала моторику. Як що дитина знервована, це одразу видно: їй важко наприклад, кинути м’ячик туди, куди потрібно. Таку вправу корисно було б робити всім дітям.
Проблеми мовного розвитку у дітей, часто пов'язують з порушенням роботи мозочка. І хоча ці порушення можуть бути не єдиною причиною проблем з мовою дитини, виправлення дисфункції мозочка, чому сприяє його стимуляція за коштами балансира, прискорить в рази процеси корекції порушень мовлення.
Також вправи на балансирі рекомендують:
За допомогою вправ на балансуючій дошці поліпшуються такі навички, як:
Завдяки вправам на балансирі, мозочкова стимуляція значно підвищує ефективність корекційних занять з логопедом, психологом, дефектологом. У короткостроковій перспективі досягаються хороші результати в поліпшенні мови, успіхи в навчанні та поведінки дитини.
Методики мозочкової стимуляції, частиною яких є заняття з балансуючою дошкою, активізують розвиток мови, покращують здібності: читання, математики, рукописи, мислення, пам'яті (короткочасної і довготривалої).
Це корекційна програма фізичних вправ, які дитина виконує на балансирі Белгау. Мозочок містить найбільшу концентрацію (більш 50%) нейронів. Він відповідає не тільки за рівновагу, але і за безліч психічних функцій.
Для чого дітям мозжечковая стимуляція
Діти, які мають мовні, неврологічні і психічні порушення часто мають незручність в рухах, незграбність, порушена координація, гіперактивність. Такі ознаки є маркером того, що у дитини є труднощі в роботі мозочка і стовбурового відділу мозку.
Коли зв'язок між мозочком і лобовими частками мозку порушена, це призводить до уповільнення формування мови, інтелектуальних цінностей і психічних порушень.
Яку проблему це вирішує?
Поліпшується:
Показання для занять
Цей метод ефективний для підвищення ефективності навчання - як у школі, так і на коригувальних заняттях, які проводять логопеди, психологи і дефектологи. Науково доведено, що вправи на балансирах, улучает роботу вестибулярного апарату проведені перед початком корекційних заходів, істотно підвищують їх результативність!