Заняття на балансирах у школі

Про матеріал
У статті висвітлюється поняття "мозкова стимуляція." Ідеться про балансир Більгоу.
Перегляд файлу

БАЛАНСИР У ШКОЛІ

 

Балансир, він ще відомий як балансуюча дошка Більгоу (Белгау) – пристрій, який було розроблено для спеціальних вправ, які є частиною методик стимуляція мозочка. Ці вправи чимось нагадують лікувальну фізкультуру.

З практики роботи: заняття для концентрації уваги - під час вправи активується робота мозочку. Після цього легше робити будь-що. Я даю вправу перші 5-7 хвилин заняття, щоб дитина включилась, сконцентрувала увагу та розвивала моторику. Як що дитина знервована, це одразу видно: їй важко наприклад, кинути м’ячик туди, куди потрібно. Таку вправу корисно було б робити всім дітям.

Проблеми мовного розвитку у дітей, часто пов'язують з порушенням роботи мозочка. І хоча ці порушення можуть бути не єдиною причиною проблем з мовою дитини, виправлення дисфункції мозочка, чому сприяє його стимуляція за коштами балансира, прискорить в рази процеси корекції порушень мовлення.

Також вправи на балансирі рекомендують:

  • дітей з алалілей,
  • дітям аутичного спектру,
  • для дітей з ДЦП,
  • при моторної незручності,
  • при порушеннях уважності у дітей,
  • гіперактивності,
  • затримках мовного розвитку,
  • слабкою навченості,
  • поведінкових порушеннях ...

 За допомогою вправ на балансуючій дошці поліпшуються такі навички, як:

  • сприйняття усного та писемного мовлення
  • механічне читання
  • математичні обчислення
  • розвиток пам'яті
  • фізичні здібності і координацію
  • балансування
  • загальна моторика рухів
  • усвідомлення схеми власного тіла
  • концентрація уваги.

 Завдяки вправам на балансирі, мозочкова стимуляція значно підвищує ефективність корекційних занять з логопедом, психологом, дефектологом. У короткостроковій перспективі досягаються хороші результати в поліпшенні мови, успіхи в навчанні та поведінки дитини.

Методики мозочкової стимуляції, частиною яких є заняття з балансуючою дошкою, активізують розвиток мови, покращують здібності: читання, математики, рукописи, мислення, пам'яті (короткочасної і довготривалої).

Це корекційна програма фізичних вправ, які дитина виконує на балансирі Белгау. Мозочок містить найбільшу концентрацію (більш 50%) нейронів. Він відповідає не тільки за рівновагу, але і за безліч психічних функцій.

Для чого дітям мозжечковая стимуляція

Діти, які мають мовні, неврологічні і психічні порушення часто мають незручність в рухах, незграбність, порушена координація, гіперактивність. Такі ознаки є маркером того, що у дитини є труднощі в роботі мозочка і стовбурового відділу мозку.

Коли зв'язок між мозочком і лобовими частками мозку порушена, це призводить до уповільнення формування мови, інтелектуальних цінностей і психічних порушень.

Яку проблему це вирішує?

Поліпшується:

  1. концентрація уваги;
  2. зорово-моторна координація;
  3. поставу;
  4. всі види пам'яті;
  5. розвиток мовлення;
  6. математичні та логічні здібності;
  7. аналіз і синтез інформації;
  8. ритміку тіла;
  9. здатність до планування;
  10.                   роботу емоційно-вольової сфери

Показання для занять

  • Затримка мовного розвитку
  • Затримка психічного розвитку
  • Дислексія і дисграфія
  • Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ)
  • Аутична спектр розвитку і атузім
  • Алалия
  • Заїкання
  • Порушення координації і моторики
  • Ходіння на носочках
  • ВСД і заколисування в транспорті
  • Підвищена відволікання, незібраність
  • Порушення постави;
  • Проблеми з навчанням

Цей метод ефективний для підвищення ефективності навчання - як у школі, так і на коригувальних заняттях, які проводять логопеди, психологи і дефектологи. Науково доведено, що вправи на балансирах, улучает роботу вестибулярного апарату проведені перед початком корекційних заходів, істотно підвищують їх результативність!

 

docx
Додав(-ла)
Марчук Ірина
Додано
4 березня 2020
Переглядів
1509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку