Заняття за інтересами у ГПД
Вихователь ГПД
Колодочка Ю Я
Кунцівської гімназії
2023 р.
Ціль: малювання осіннього краєвиду «Наша Батьківщина – рідна Україна».
Задачі: ознайомити з теплими та холодними кольорами на прикладі творів живопису, значення кольорів у відображенні настрою твору живопису, створити умови для розвантаження психіки дітей після уроків;
розвивати вміння учнів розрізняти теплі та холодні кольори в картинах, виробляти вміння створювати осінні пейзажі за допомогою природнього матеріалу;
виховувати любов до мальовничих куточків природи свого краю, захоплення красою рідної України ;
Обладнання: фарби, альбомні листки, пензлики, осінні листочки з різних дерев, палітра або тарілочка для змішування фарб.
Очікуваний результат: виставка дитячих робіт на яку запросити батьків.
Хід заняття
- Щоб наша зустріч була успішною , відгадайте, що у мене в долоні. Це має кожен з вас. Вона нічого не коштує, але дає нам багато позитивних емоцій. Це те, без чого вихована людина не може обійтися. Вона приносить нам почуття щастя, від неї стає всім тепліше, її не можна купити чи вкрасти . Це… (усмішка).
- Тож посміхнімося один одному: це принесе нам щастя, гарний настрій, удачу.
Бесіда: - Які кольори притаманні осені?
- Чи завжди осінь однаково яскрава?
- Що вам подобається в осені?
- А коли осінь вам не подобається?
- А що восени ми любимо збирати?
Він з весни висів на гілці,
Був зелений — пожовтів,
Лиш подув легенький вітер,
Він уже і полетів. (листок)
- А зараз пригадаємо вірші про осінь.
Ось листок летить над нами –
З саду – у долину.
- А зараз я пропоную створити свій пейзаж за допомогою фарб і осінніх листочків.
- Приготувати альбомні листки, пензлики, набрати водички у стаканчики для фарб.
- Обрати різні за формою і розмірами листочки з різних дерев.
- У палітрі чи тарілочках розмішати фарби.
- Широким пензликом наносимо фарби на тильну сторону осіннього листочка ( тильна сторона це де гарно видно прожилки на листочку).
- Прикладаємо лист з дерева, кольором до низу, на альбомний листок способом «штампування», зображуючи дерева.
- Міняємо другий осінній листок і обираємо інший колір. І так далі.
- Домальовуємо кожному дереву стовбур та гілочки, травичку відповідного кольору.
Діти, не тільки Осінь талановита, а й ви теж. Погляньте які чудові пейзажі ви створили. Завдяки вашій спостережливості ми ще раз переконалися , що наша Україна це найкраще місце на землі.
— Як ти любиш Україну,
Мій маленький друже?
— Нашу рідну Україну
Люблю дуже, дуже!
— З Україною нікого
В світі не боюся.
І щоранку я до Бога
За неї молюся.
Щоб була щаслива, дуже,
Щоб була багата.
Я люблю її так дуже,
Як маму і тата.
-Тож маємо дбати, щоб у нас були добробут і лад, мир і злагода, вічна краса.
Підсумок: - Запрошуйте батьків переглянути нашу виставку робіт.