Заняття на ГПД "Наша Батьківщина - рідна Україна"

Про матеріал
Ознайомити з теплими та холодними кольорами на прикладі творів живопису, значення кольорів у відображенні настрою твору живопису, створити умови для розвантаження психіки дітей після уроків; розвивати вміння учнів розрізняти теплі та холодні кольори в картинах, виробляти вміння створювати осінні пейзажі за допомогою природнього матеріалу; виховувати любов до мальовничих куточків природи свого краю, захоплення красою рідної України.
Перегляд файлу

 

 

 

Заняття за інтересами у ГПД

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь ГПД

Колодочка Ю Я

Кунцівської гімназії

 

 

 

 

2023 р.


Ціль: малювання осіннього краєвиду «Наша Батьківщина – рідна Україна».

Задачі: ознайомити з теплими та холодними кольорами на прикладі творів живопису, значення кольорів у відображенні настрою твору живопису, створити умови для розвантаження психіки дітей після уроків;

розвивати вміння учнів розрізняти теплі та холодні кольори в картинах, виробляти вміння створювати осінні пейзажі за допомогою природнього матеріалу;

виховувати  любов до мальовничих куточків природи свого краю, захоплення красою рідної України ;

Обладнання: фарби, альбомні листки, пензлики, осінні листочки з різних дерев, палітра або тарілочка для змішування фарб.

Очікуваний результат: виставка дитячих робіт на яку запросити батьків.

Хід заняття

  1. Вітання вихователя:

-         Щоб наша зустріч була успішною , відгадайте, що у мене в долоні. Це має кожен з вас. Вона нічого не коштує, але дає нам багато позитивних емоцій. Це те, без чого вихована людина не може обійтися. Вона приносить нам почуття щастя, від неї стає всім тепліше, її не можна купити чи вкрасти . Це… (усмішка).

-         Тож посміхнімося один одному: це принесе нам щастя, гарний настрій, удачу.

  1. Перегляд відео про мальовничі куточки України.

Бесіда: - Які кольори притаманні осені?

-         Чи завжди осінь однаково яскрава?

-         Що вам подобається в осені?

-         А коли осінь вам не подобається?

-         А що восени ми любимо збирати?

  1. Загадка

Він з весни висів на гілці,
Був зелений — пожовтів,
Лиш  подув легенький вітер,
Він уже і полетів. (листок)

  1. Вихователь: - Дерева подарували нам свої листочки. Давайте відгадаємо з якого дерева кожен листочок. І перевіримо вашу спостережливість.
  2. Вихователь: - Молодці дітки! Всі листочки відгадали.

-         А зараз пригадаємо вірші про осінь.

  1. Осінь фарби готувала,
    У відерця наливала.
    Змішувала, чаклувала,
    Потім все розфарбувала.
    Придивіться, все довкола
    Стало різнокольоровим!
  2. Ось червоний
    Впав листок,
    А за ним
    Каштанчик – скок!
    Жовтий лист
    На землю ліг,
    Слідом знов
    Каштанчик – плиг!
    День за днем
    Таке підряд –
    Падолист,
    Каштанопад.
  3. Нині осінь нас чарує,
    Неповторна, чарівна,
    Різні барви нам дарує
    І дивує нас вона.
    Виглядає так казково
    Восени і парк, і гай,
    Розмаїттям кольоровим
    Прикрашає осінь край!

 

  1. Наче в нашому саду
    Літа й не бувало, –
    Я під вишнями іду,
    Листя геть опало.
    Голі вишні і бузок
    В тихому підтинні.
    Он лише один листок
    Звис на павутинні.
    Зачепився нашвидку
    За гіллячку нижню.
    Видно, боляче листку
    Покидати вишню.
    Я візьму його мерщій,
    Занесу до хати.
    Він у читанці моїй
    Буде сумувати.
  2. Сад листочки розгубив,
    Розкружляв, розвіяв.
    Причаїлися гриби
    В сонечка на віях.
    Струни рвуться у стерні
    І летять у вирій,
    Ніби птахи неземні –
    Золоті та сірі.
    І виступає багряно
    Серце у калини.

 


Ось листок летить над нами –
З саду – у долину.

  1. Вихователь: - Дякуємо діткам, які прочитали нам такі чудові вірші. Які дивовижні місця є у світі ! Проте наймилішою є Україна. Кожний куточок Батьківщини тішить око мальовничою природою. Як передати таку красу? Художники зображають її за допомогою різних кольорів.

-         А зараз я пропоную створити свій пейзаж за допомогою фарб і осінніх листочків.

  1. Хід роботи:

-         Приготувати альбомні листки, пензлики,  набрати водички у стаканчики  для фарб.

-         Обрати різні за формою і розмірами листочки з різних  дерев.

-         У палітрі чи тарілочках розмішати фарби.

-         Широким пензликом наносимо фарби на тильну сторону осіннього листочка ( тильна сторона це де гарно видно прожилки на листочку).

-         Прикладаємо лист з дерева, кольором до низу, на альбомний листок способом «штампування», зображуючи дерева.

-         Міняємо другий осінній листок і обираємо інший колір. І так далі.

-         Домальовуємо кожному дереву стовбур та гілочки, травичку відповідного кольору.

  1. Підсумок:

Діти, не тільки Осінь талановита, а й ви теж. Погляньте які чудові пейзажі ви створили. Завдяки вашій спостережливості ми ще раз переконалися , що наша Україна це найкраще місце на землі.

 — Як ти любиш Україну,
Мій маленький друже?
— Нашу рідну Україну
Люблю дуже, дуже!
— З Україною нікого
В світі не боюся.
І щоранку я до Бога
За неї молюся.
Щоб була щаслива, дуже,
Щоб була багата.
Я люблю її так дуже,
Як маму і тата.

-Тож маємо дбати, щоб у нас були добробут і лад, мир і злагода, вічна краса.

Підсумок: - Запрошуйте батьків переглянути нашу виставку робіт.

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
колодочка юлія
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку