Заняття
« Наш настрій»
Підготувала: соціальний педагог Попик О.С
Мета: вчити дітей аналізувати свій внутрішній стан, свій настрій, вчити керувати своїми емоціями.
Обладнання: Папір А4, олівці, фломастери, гуаш, вода, стакан.
Вік: учні початкових класів.
Хід заняття:
Соціальний педагог: Добрий день, дітки! Я рада усіх бачити на нашому занятті. Сьогодні наше заняття буде проходити під назвою « Наш настрій».
Скажіть, будь ласка, в кого який зараз настрій?( діти відповідають)
Вправа на знайомство «Павутинка» .
Мета : познайомитися з учасниками тренінгу ; дізнатися про улюблені заняття своїх однокласників
Соціальний педагог: У мене є чарівний клубочок,ми будемо його передавати один одному по колу,кожен із вас,отримавши клубочок , називатиме своє ім’я та розповість (1 речення) чим любить займатися зі своїми друзями.
(ниточку потрібно обмотати навколо свого пальчика)
Соціальний педагог: Ось ми познайомилися,дізналися про улюблені заняття своїх товаришів і сплели ось таку павутинку. Це павутинка нашого класу ,вона міцна,красива й така ж неповторна ,як і наш клас.
Вправа «Посмішка»
Соціальний педагог: Діти, подивіться, що у мене в руках (кулька). Що вона робить? (Посміхається). Давайте зараз посміхнемося її у відповідь. А тепер поверніться до сусіда по парті і посміхніться йому. Молодці.
Вправа «Відзеркалювання»
Мета : вчитися інтуїтивно розуміти оточуючих,відчувати і вгадувати їх настрій,поведінку.
Соціальний педагог:Що допомагало вам відгадати і відтворити дії своїх товаришів?
( уважність,терплячість,стриманість)
Інформаційне повідомлення
Соціальний педагог: Настрій —це загальний емоційний стан, який забарвлює на певний час діяльність людини, характеризує її життєвий тонус. Розрізняють позитивні настрої, які виявляються у бадьорості, та негативні, які пригнічують, демобілізують, викликають пасивність.
Діти, а які можуть бути причини хорошого настрою?
А причинами поганого настрою?
Настрій завжди має причину. Нею можуть бути:
- Навколишня природа;
- Події;
- Люди (окремі або група);
- Діяльність або її результат;
- Стан здоров'я і т п.
Гра «Дружба починається з посмішки»
Мета: сприяти єднанню групи.
Діти сидять у колі, тримаються за руки, по черзі, дивлячись сусідові в очі, дарують йому мовчки найдобрішу усмішку.
Вправа «Мої позитивні риси»
Мета: поліпшення настрою в дітей. Корекція ставлення до себе.
Діти сідають на килим, їм пропонують подумати, які позитивні риси характеру у них є.
Соціальний педагог: Що в тобі найбільше подобається оточуючим?Про який вчинок ти згадуєш із задоволенням? Чому?Яким би ти хотів бути?
Вправа на завершення « Намалюй настрій»
Соціальний педагог: Пропоную вашій увазі дуже цікаву вправу. Потрібно намалювати свій настрій ( як тільки забажаєте) це можуть бути різноманітні квіти, метелики, сонечка і колір теж обирайте самостійно. Тобто я даю вам волю у виконанні цієї вправи. Виражайте свої почуття на папері.
Рефлексія.
Діти стають у коло і розповідають, що вони робили на занятті і що їм сподобалося. Прощаються з найкращими побажаннями на день.