Заняття " Наш настрій"

Про матеріал
Заняття "Наш настрій " для учнів початкових класів. Метою заняття є, щоб вчити дітей керувати емоційним станом, своїми емоціями.
Перегляд файлу

Заняття

« Наш настрій»

Підготувала: соціальний педагог Попик О.С

 

Мета: вчити дітей аналізувати свій внутрішній стан, свій настрій, вчити керувати своїми емоціями.

Обладнання: Папір А4, олівці, фломастери, гуаш, вода, стакан.

Вік: учні початкових класів.

 

Хід заняття:

Соціальний педагог: Добрий день, дітки! Я рада усіх бачити на нашому занятті. Сьогодні наше заняття буде проходити під назвою « Наш настрій».

Скажіть, будь ласка, в кого який зараз настрій?( діти відповідають)

Вправа на знайомство «Павутинка» .

Мета : познайомитися з учасниками тренінгу ; дізнатися про улюблені заняття своїх однокласників

Соціальний педагог: У мене є чарівний клубочок,ми будемо його передавати один одному по колу,кожен із вас,отримавши клубочок , називатиме своє ім’я та розповість (1 речення) чим любить займатися зі своїми друзями.

(ниточку потрібно обмотати навколо свого пальчика)

Соціальний педагог: Ось ми познайомилися,дізналися про улюблені заняття своїх товаришів і сплели ось таку павутинку. Це павутинка нашого класу ,вона міцна,красива й така ж неповторна ,як і наш клас.

 

Вправа «Посмішка»

Соціальний педагог: Діти, подивіться, що у мене в руках (кулька). Що вона робить? (Посміхається). Давайте зараз посміхнемося її у відповідь. А тепер поверніться до сусіда по парті і посміхніться йому. Молодці.

 

Вправа «Відзеркалювання»

Мета : вчитися інтуїтивно розуміти оточуючих,відчувати і вгадувати їх настрій,поведінку.

  •         Складає книжки в портфель
  •         Фотографує
  •         Їсть морозиво
  •         Стрибає на скакалці
  •         Зриває яблука
  •         Заплітає косу
  •         Замітає підлогу
  •         Пише на дошці
  •         Плаває в морі
  •         Зав’язує шнурки

 

Соціальний педагог:Що допомагало вам відгадати і відтворити дії своїх товаришів?

( уважність,терплячість,стриманість)

 

Інформаційне повідомлення

Соціальний педагог: Настрій —це  загальний емоційний стан, який забарвлює на певний час діяльність людини, характеризує її життєвий тонус. Розрізняють позитивні настрої, які виявляються у бадьорості, та негативні, які пригнічують, демобілізують, викликають пасивність.

Діти, а які можуть бути причини хорошого настрою?

А причинами поганого настрою?

Настрій завжди має причину. Нею можуть бути:

- Навколишня природа;

- Події;

- Люди (окремі або група);

- Діяльність або її результат;

- Стан здоров'я і т п.

 

Гра «Дружба починається з посмішки»

Мета: сприяти єднанню групи.

Діти сидять у колі, тримаються за руки, по черзі, дивлячись сусідові в очі, дарують йому мовчки найдобрішу усмішку.

Вправа «Мої позитивні риси»

Мета: поліпшення настрою в дітей. Корекція ставлення до себе.

Діти сідають на килим, їм пропонують подумати, які позитивні риси характеру у них є.

Соціальний педагог: Що в тобі найбільше подобається оточуючим?Про який вчинок ти згадуєш із задоволенням? Чому?Яким би ти хотів бути?

 

Вправа на завершення « Намалюй настрій»

Соціальний педагог: Пропоную вашій увазі дуже цікаву вправу. Потрібно намалювати свій настрій ( як тільки забажаєте) це можуть бути різноманітні квіти, метелики, сонечка і колір теж обирайте самостійно. Тобто я даю вам волю у виконанні цієї вправи. Виражайте свої почуття на папері.

 

Рефлексія.

Діти стають у коло і розповідають, що вони робили на занятті і що їм сподобалося. Прощаються з найкращими побажаннями на день.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
14 серпня 2019
Переглядів
1590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку