Ознаки здоров’я
Матеріал та обладнання: таблиця «Ознаки здоров’я», ілюстративний матеріал, квітка здоров’я з пелюстками-прислів’ями, папір для малювання, кольорові олівці
Мета: продовжувати формувати в учнів поняття про здоров’я, ознайомити з ознаками здоров’я; розвивати вміння оцінювати свою поведінку та вчинки і їх вплив на здоров’я; виховувати навички гігієни та здорового способу життя
Хід заходу:
Вихователь:
Так, здоров’я – це дуже важливо. Коли ви здорові, ви бадьорі і веселі. Вам хочеться бігати, стрибати, грати, будь-яка справа вам під силу. Ви їсте з апетитом, міцно та спокійно спите. На уроках ви уважні, активно і старанно працюєте, вам цікаво.
Недарма навіть приказка існує: «Здоров’я – всьому голова».
Давайте ми з вами поглянемо на табличку і спробуємо запам’ятати ознаки здоров’я ( вихователь читає для дітей, потім разом з дітьми повторює) :
Робота з ілюстративним матеріалом:
Вихователь пропонує учням 2 ілюстрації здорових, веселих та бадьорих дітей та для порівняння 2 ілюстрації з хворими, сумними дітьми. Діти за допомогою вихователя намагаються проаналізувати малюнки: визначити ознаки здоров’я та пояснити, чому на інших малюнках дітки сумні, які ознаки здоров’я відсутні. Також можна поговорити про причини ( вчинки, поведінку), які призвели до втрати ознак здоров’я, і зробити відповідні висновки.
Гра «Дивлюся у дзеркало»:
Діти намагаються скласти коротенькі розповіді про себе, своє здоров’я та свій спосіб життя.
Фізкультхвилинка:
Йшов по лісу їжачок, (ходьба на місці)
В нього шубка з голочок.
Ніс багато грушечок,
(нахиляння тулуба в сторони)
Аж болів йому бочок.
Раз, два, три, чотири, п'ять! (стрибки)
Зупинився спочивать.
Піклувався їжачок (вправи для кистей рук: покрутити кулачками навколо вісі)
Про маленьких діточок,
Чарівних, непосидючих,
Дуже милих і колючих.( ходьба на місці)
Десять, дев'ять, вісім, сім! (стрибки)
Грушечки ці ніс він їм.
Заняття «Намалюй сусіда»:
Гра «Квітка здоров’я»:
На дошці висить квітка, на пелюстках якої написані прислів’я про здоров’я. Діти по черзі підходять до квітки, зривають пелюстку, що сподобалася, читають самостійно ( або за тих, кому ще важко, читає вихователь) і намагаються пояснити, як вони розуміють зміст. Решта учнів за бажанням може допомагати відповідями.
Підбиття підсумків:
Отже, сьогодні ми з вами ще раз поговорили про здоров’я, дізналися його ознаки, спробували визначати ці ознаки та поговорили про те, як вчинки і поведінка впливають на здоров’я та його відсутність.
Не забувайте ці прості правила. Будьмо здорові!