Заняття "Подорож до лісу"

Про матеріал
Використання матеріалу для початкової школи 1-х класів. Рекомендація для вихователей для виховної роботи і виховних бесід.
Перегляд файлу

                               Виховна година

                                   в початковій школі на тему:

«Подорож до лісу»

                                                     Хід заняття

                                                                                                                                             1. Організаційний момент.

Вихователь : До нас гості прийшли -

                         Гарний настрій принесли,

                         Ми їх привітаємо

                         Добра побажаємо:

Діти:                Добрий день!

 

 

             2.Ігровий момент і мотивація

                             (Чути плач)

Вихователь : - Діти, що ви чуєте за звук?

                         - А хто це може плакати?

                         - Зараз мі з вами побачимо хто плаче?

( діти шукають і знаходять маленьке зайченятко)

- Ой, а хто це?

- А чому ж він плаче? ( діти запитують )

- Давайте, ми його пожаліємо. Зайченятко напевно загубило свою маму.

- Що ж нам робити?

- Ми зможемо йому допомогти? Але де ж нам маму - зайчиху шукати?

- Де вона живе? лісі)

Вихователь: Мабуть,сьогодні у нас з вами відбудеться подорож до зимового лісу. Перш ніж вирушати в подорож, треба пригадати правила поведінки в лісі

3.Д/гра «Можна - не можна»

(Діти згадують правила як потрібно себе вести в лісі якщо гарно поводити діти — посміхаються та плескають в долоні, а якщо погане щось робити - сердяться та тупочуть ніжками)

      1. Ламати гілочки дерев та кущів. Чому?

      2.Зробити та розвісити годівнички та підгодовувати пташок.

З. Далеко відходити від дорослих. Чому?

4.Забрати з лісу додому якусь маленьку тваринку чи пташку.

Правила ми всі згадали, мабуть тепер можна вирушаємо до лісу. Тож часу не гаємо до лісу вирушаємо:

                         Дітки підуть погуляти,

                         Маму - зайчиху пошукати

                         Раз, два — поспішай веселіше пострибай

                         Раз, два - покрутіться

                         І у лісі — опиніться.

Вихователь: - От ми з вами і дісталися до лісу.

- Але чому так тихо в зимовому лісі ?

- Хто в ньому живе? Чому нас ніхто не зустрічає? ( відповіді дітей )

Вихователь : Що ви тут бачите? ( ялинки, сніг лежить )

 

             4.Д/гра «Який сніг?» - добір слів - ознак ( білий, холодний, пухкий )

Чути Скре-ке-ке, скре-ке-ке

- Ой, дивіться хто це, сорока! Може сорока знає хто нас в лісі чекає. Та де зайчикова мама. (діти запитують у сороки де зайчикова мама)

Сорока : Так я все в лісі знаю

                     Бо я високо літаю

                     Ой у лісі наче свято

                     Так, прийшло гостей багато!

                     А мені летіти треба,

                     Бо у мене справ багато,

                     Залишаю вам торбинку

                     Для маленької розминки

(Сорока дає торбинку)

Вихователь : Дітки, а що може бути в торбинці, як ви гадаєте?

- Хочете дізнатися, що там?

(постелити на килим скатертину, сісти на подушечки) це конверт з моєю фотографією - мабуть для мене.( вихователь викладає, розрізані картки та складає ілюстрацію

- Ой, а тут ще конверти є ? Це мабуть для Вас. Знайдіть кожен свою фотографію, чи   всім є послання? ( беруть листи та сідають за столи )

5. Д/гра « Склади ціле»

(діти складають картинки розрізані на 3-5 частин, діти мають їх скласти і   розповісти що вийшло)

Вихователь : Які ви молодці так швидко склали пазли. А тепер подивіться і назвіть мені тваринок. Ці всі тваринки будуть допомагати шукати маму - зайчиху

Підсумок :  (вихователь читає вірш та виставляє на дошці фотографії тварин)

                     У густім і темнім лісі

                     Проживають звірі різні:

                     Прудка білка руденька

                     І лисичка хитренька,

                     Сірий зайчик стрибунець

                     І ведмедик - ласунець.

                     Злий зубастий вовчок

                     І колючий їжачок.

- От ми і дізналися, хто нас в лісі чекає. Хто нам допоможе шукати зайчикові маму. Ну що вирушаємо до звірят.

(коли діти підходять до килимка чути як білочка перебирає шишки )

Ой, що ви чуєте?

(визирає білочка )

- Запитайте, може білочка знає де мама зайчиха?

(діти запитують )

 

Білочка: Доброго дня дітки, я вам скажу, де бачила маму - зайчиху, але ви спочатку про мене пісеньку заспівайте?

6.Фізкультхвилинка

 

(діти танцюють та співають) «Я маленька білочка»

 

Білочка: Ой які ви молодці я вам допоможу, я бачила, що мама - зайчиха, шукала своє зайченятко, яке загубилося, он там під ялинкою.

 

Вихователь : Ну що - діти, підемо подивимося може вона там? Ой, а що це? Це

мабуть берліг. Хто тут у берлозі (ведмідь). Що він там робить? (спить). Діти, а чому він нас не зустрічає, а спить?( йому немає, що їсти). А що їсть ведмідь? Дітки не кричить, щоб ведмедя не розбудити. Ведмідь відпочиває, а нам залишив цікаву гру

 

7.«Гра з коректурною таблицею»

 

             Вовк : у-у-у. Добридень! А що це ви тут робити?

 

( вихователь сідає з дітьми на килимок, відповідь дітей).

 

Вовк : - Я вам скажу де бачив маму - зайчиху, але ви спочатку відгадаєте

 

загадку про мою подружку:

 

                                              У кущах вона ночує

 

                                              И на зайчика полює

 

                                              Вся руденька ця сестричка

 

                                              А зовуть її….(лисичка)

 

Вовк : Не чую!!! (діти голосно кричать лисиця)

 

Лисичка: - Ой чую, чую, так,так, хто мене кликав.

 

-А що у вас тут трапилось?

 

Діти: Ми шукаємо маму зайчиху.

 

 

Лисичка: Так звісно знаю я де мама зайчиха. Ви такі вправні, умілі, розумні, гарні діти тому я вам допоможу знайти маму.

 

- А ось же мама - зайчиха під ялинкою ( діти з вихователем підходять до ялинки і знаходять маму — зайчиху).

 

- Ось зайчику де твоя мама іди до неї та більше не губися. Дітки давайте подивимося чим схожі між собою, чим відрізняються? Давайте залишимо маму і зайченятко під ялиночкою.

 

Вихователь:       Ось і подорож скінчилась

 

                                  Всі ще більше ми здружились

 

                                  Лише всі разом ми сміло:

 

                                  Будь-якеє зробим діло.

 

 

Вихователь: Гарну справу ми зробили, знайшли маму. Мабуть вже нам час   повертатися.

 

- Що це за кошик? ( кошик з овочами та фруктами)

 

- Що це може бути? Ви не знаєте звідки?( відповіді дітей)

 

Сорока:        Скре-ке-ке, скре-ке-ке

 

                        Дуже високо літаю

 

                        Та про все на світі знаю

 

                         Ці гостинці вам малята

 

                         Дали лісові звірята.

 

Хочете подивитись, що тут..

 

8. Д/гра «Хто що їсть»

 

Вихователь: ( виймає моркву, яблучко, горіхи, мед по черзі і запитує від кого ці гостинці, хто любить їх їсти)

 

За те, що ми допомогли звірятам вони почастували нас гостинцями. Давайте подякуємо звірятам за подарунки, а гостям за увагу:

 

Раді бачити ми вас, то ж приходьте ще до нас.

 

До побачення!!!

 

 

 

docx
Додано
4 листопада
Переглядів
4
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку