Конспект заняття
з групи продовженого дня
на тема:
«Пригоди першокласників у країні знань»
Підготувала:
Вихователька групи продовженого дня
Уманців Н. В.
2021
Заняття-подорож
Тема: «Пригоди першокласників у країні знань»
Мета: Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: формувати вміння самоорганізовуватися, контролювати свою навчальну діяльність, проявляти зацікавленість у навчанні;
інформаційно-комунікативної: розвивати вміння здобувати нові знання, уміння відстоювати свою думку, залучати до роботи з різними джерелами інформації;
соціальної: удосконалювати навички продуктивної співпраці у групі, колективно;
громадянської: виховати дбайливе й бережливе ставитися до природи;
здоров’я збережувальної: розвивати бажання піклуватися про збереження свого здоров’я навесні.
Обладнання: мультимедійний супровід уроку, роздавальний матеріал.
Хід заняття:
І. Організаційний момент.
1. Привітання
- Сьогодні до нас прийшли гості, які хочуть подивитися на наше заняття. І ми з задоволенням продемонструємо гостям, як учні 1 класу можуть працювати. А тому, на занятті ми всі повинні бути старанними, уважними, організованими і кмітливими.
ІІ. Повідомлення теми і мети заняття
Наше заняття називається «Пригоди першокласників у країні знань».
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Сьогодні нас чекає мандрівка до країни знань. А хто проводить нас відгадайте.
Велетенська сіра птаха
На мишей нагнала страху,
В неї мудра голова,
Хто це, діточки?… (Сова)
ІV. Мотивація навчальної діяльності
Мудра Сова надіслала нам лист-інструкцію для нашої подорожі
Доброго дня, учні 1 класу!
Мене звати Мудра Сова. Хочу запросити вас у подорож до країни Знань.
Країна Знань складається із шести зупинок на яких вас чекають цікаві завдання. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда?
Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділилися на команди. Головне, щоб усі учасники команди брали участь у вирішенні завдання. За правильне виконання завдань команда отримуватиме зірку на свій рахунок.
Бажаю вам успіху!
Мудра Сова
Отже, рушаємо в подорож.
V. Контроль, корекція й закріплення знань
Робота у групах
1.Оленка під час канікул прочитала 9 казок, а Іринка – 10 казок. Скільки всього казок прочитали дівчатка?
2. До казки «Колобок» художник намалював 10 ілюстрацій, а до казки «Рукавичка» – 12 ілюстрацій. На скільки ілюстрацій більше у казці «Рукавичка»?
3. У класній бібліотечці на першій поличці лежить 11 книжок, а на другій на 3 книжки більше. Скільки книжок лежить на другій поличці?
4. У дитячій книжці про рослини 20 сторінок, а в книжці про тварин на 2 сторінки менше. Скільки сторінок у книжці про тварин?
5. Буратіно першого тижня прочитав 3 книжки, другого тижня – 2 книжки, а третього – 4 книжки. Скільки книжок прочитав Буратіно за три тижні?
6. У шкільній бібліотеці вибирають книжки 14 учнів другого класу, а учнів третього класу – на 5 більше. Скільки учнів третього класу вибирають книжки?
7. За читанням люди проводять приблизно 6 годин на тиждень, а телевізор забирає до 16 годин уваги в тиждень. На скільки годин більше уваги людей забирає телевізор?
8. Для «книжкової лікарні» купили 6 баночок клею, 4 рулончики скотчу, ножиці, 5 пензликів. Скільки всього предметів купили для «книжкової лікарні»?
2. Зупинка 2 «Слова».
На цій зупинці передбачене завдання в якому потрібно вставити пропущену букву в слово.
3. Зупинка 3 «Природа».
У цій частині нас чекають цікаві загадки про природу. Якщо ви здогадалися про, що іде мова то піднімаємо руку.
1. Одна землю прикрашала, друга сонцем зігрівала, третя сипала дощами, четверта віяла снігами. Хто ж вони такі? (Пори року)
2. Я пробуджую поля і заквітчую гаї. Прокидається земля, і співають солов’ї. Всяк на світі мене зна: я – … (Весна)
3.Сонце пече, і липа цвіте,
Вишня поспіває, коли це буває? (Влітку)
4.У садку, у гаях блукає,
Жовті шати одягає.
Золотисту стелить постіль,
Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)
5.Стало біло навкруги,
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я... (Зима)
6. Восени опадають,
а весною виростають. (Листя)
7. Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає. (Сонце)
8. На небі біліє, світить, а не гріє. (Місяць)
9. Прийшла звідкись гарна дівка, на ній стрічка-семицвітка, а де з річки воду брала, там коромисло зламала. (Веселка)
10. Летить над світом чорна птиця.
Усім на світі добре спиться. (Ніч)
VІ. Зупинка 4 «Фізкультхвилинка»
Я бачу, що ви всі вже стомилися, тому запрошую вас на фізкультхвилинку «Уверх вниз».
VІІ. Повторення і узагальнення знань
1.Зупинка 5 «Відмінності». Завдання полягає в тому, що кожна команда повинна знайти відмінності на малюнках ? (Додаток)
Ми із вами підходимо до завершення нашої подорожі у Країні знань. Оскільки, ви були дуже старанними і виконали всі завдання Мудра Сова передала вам подарунок. Проте вам, діти потрібно буде здогадатися який саме?
Відомо, що це предмет прямокутної форми, в цупкій обкладинці, його неможливо з’їсти, адже він неїстівний. За допомогою цього предмета, можна дізнатися багато інформації. Що саме передала вам Мудра Сова ?
Книга – це джерело інформації, ключ до знань. За її допомогою можна дізнатися багато цікавого і пізнавального для себе.
VІІІ. Підсумок заняття. Рефлексія.
Ми із вами завершили подорож у Країні знань, кожний із учасників був старанний, уважний і кмітливий.
Час наших пригод промайнув дуже швидко, і, сподіваюся, недаремно? Що саме вам учні сподобалось під час пригод?
Рефлексія
- Я дізнався (дізналась)...
- Мені сподобалось...
- Я хотів би...
- Було цікаво...
Додаток
1