МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ДПТНЗ «БРОВАРСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»
Методична розробка
уроку виробничого навчання
на тему: «Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці. Устаткування, посуд, інструмент, інвентар для приготування та відпуску перших страв. Робота із збірником рецептур. Підготовка сировини на задану кількість порцій. Приготування овочевої пасеровок »
Розроблено:
Майстром в/н
Безродна Тетяна Василівна
м. Бровари
2021 р.
План-конспект уроку
Тема програми: Приготування супів.
Тема уроку: Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці. Устаткування, посуд, інструмент, інвентар для приготування та відпуску перших страв. Робота із збірником рецептур. Підготовка сировини на задану кількість порцій. Приготування овочевої пасеровки.
Мета проведення уроку:
Сформувати знання в учнів з технології приготування пасеровок ,засвоїти види песеровок та знати їх призначення.
навчитись:
пасеровок ,засвоїти види песеровок та знати їх призначення
Розвиваюча мета: набути умінь та навичок щодо приготування фірмових страв підприємств ресторанного господарства, які користуються попитом серед відвідувачів
Виховна мета: виховувати головну якість кухаря - ретельність у роботі, творчий підхід та відповідальність за якість виготовленої продукції.
Тип уроку: Урок вивчення трудових прийомів і операцій
Метод проведення:евристична бесіда, практичний показ, мультимедійний супровід уроку
Технічні засоби: ноутбук, екран, слайди.
Роздатковий дидактичний матеріал: пакети індивідуальних завдань.
Натуральні зразки: зразки ;
Інструмент, ножі, лопатки
Інвентар: : розробні дошки з відповідним маркуванням, лотки, Устаткування: ваги, електричні плити, пароконвекційна піч;
Кухонний посуд: сковорідки
Міжпредметні зв’язки:
1.Технологія приготування їжі з основами товарознавства:
Тема «Приготування супів».
2.Устаткування підприємств харчування:
Тема «Теплові апарати гарячого цеху».
3.Облік, калькуляція і звітність:
Тема «Розрахунок сировини на визначену кількість»
4. Організація виробництва та обслуговування:
Тема «Столовий посуд»
5.Гігієна та санітарія виробництва:
Тема «Санітарні вимоги до приготування та реалізації харчових продуктів».
6.Охорона праці:
Тема «Технічні вимоги безпеки праці під час експлуатації теплового обладнання».
7.Виробнича практика на виробництві
Тема «Приготування перших страв».
Алгоритм проведення заняття
І. Організаційний момент (2-3 хв.)
ІІ. Вступний інструктаж. (45 хв.)
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. ( 1 хв.)
2. Мотивація. ( 5 хв. )
3. Актуалізація. ( 10-12 хв.)
4. Практичний показ з поясненням. ( 20 хв.)
5. Нагадування правил охорони праці та вимог санітарії і особистої гігієни та видача індивідуальних завдань (5 хв.)
ІІІ. Поточний інструктаж
ІV. Заключний інструктаж
Хід проведення заняття
І. Організаційний момент
Дії майстра |
Дії учнів |
Майстер вітається з учнями. Перевіряє готовність учнів до уроку, стан та комплектність санітарного одягу, взуття. |
Староста звітує про відсутніх та готовність учнів до заняття. |
ІІ. Вступний інструктаж
1. Повідомлення теми, мети, завдань заняття |
||
Майстер повідомляє тему, мету та завдання уроку. . Тема уроку: Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці. Устаткування, посуд, інструмент, інвентар для приготування та відпуску перших страв. Робота із збірником рецептур. Підготовка сировини на задану кількість порцій. Приготування овочевої пасеровки. Мета заняття:
Завдання заняття: 1. Організація робочого місця, підбір інвентарю, інструменту, посуду. 2. Приготування страв згідно індивідуальних завдань. 3. Набуття нових навичок з приготування овочевих пасеровок. 4. Проведення бракеражу готових страв. |
Учні слухають та осмислюють завдання, які ставить перед ними майстер |
|
2. Мотивація навчальної діяльності учнів |
|
|
Для приготування овочевих пасеровок овочі нарізаємо соломкою, пасеруємо їх у невеликій кількості жиру (10-15відсотків маси овочів) без утворення румяної кірочки.Для цього у сковороді, або сотейнику розігріваємо жир до температури 120 градусів, кладемо підготовлені овочі: спочатку цибулю пасеруємо 2-5 хв.до розмякшення , потім моркву і пасеруємо 5-6хв., потім петрушку або селеру і пасеруємо ще 5-6хв.Пасеруємо овочі при температурі 110-120 градусів С., періодично помішуючи. Овочеву пасеровку можна готувати і з томатним пюре. Спочатку пасеруємо овочі до розмякшення, а потім кладемо розведене томатне пюре і пасеруємо разом 15-20хв. Страви, до яких додаємо пасеровані овачі і томат, набувають приємного зовнішнього вигляду, запаху,кольору і смаку. Пасеровані овочі краще,ніж сирі, зберігають свою форму нарізки під час теплової обробки.Під час роботи ми не повинні забувати про дотримання правл техніки безпеки та особистої гігієни кухаря.
|
Уважно слухають |
|
3. Актуалізація набутих знань учнів |
||
Майстер запитує |
Учні відповідають1 |
|
Скажіть будь ласка.
|
Бажана відповідь: Пасерування – це короткочасне обсмажування продукту до напівготовності в невеликій кількості жиру (15-20% до маси продукту) при температурі 110-120 С без утворення підсмаженої скоринки. |
|
|
Бажана відповідь: морква, буряк, цибуля, біле коріння |
|
|
Бажана відповідь: в залежності від наповнювачів, які використовують для першої страви (крупи, макарони) |
|
|
Бажана відповідь: томат перешкоджає розм'якшенню овочів |
|
|
Бажана відповідь:цибуля, морква, біле коріння, томат, борошно. |
|
|
Бажана відповідь: спеції та сіль у рецептурах на вказується, але їх додають в усі супи окрім молочних у кількості на 1 літр супу: Перець горошком – 0,1 Лавровий лист – 0,04 Сіль – 6-10 Молочні супи 1 літр – 6 на.
|
|
|
Бажана відповідь розчиняється у олії
|
|
|
Бажана відповідь: для заправляння заправних перших страв |
|
|
|
|
|
Один з учнів повторює показ |
|
|
Один з учнів повторює показ |
|
Демонструє зразки посуду для подачі перших страв, інструмент, інвентар, і приступає до практичного показу |
||
|
Учні спостерігають.
Один з учнів повторює показ
|
|
|
Учні знайомляться з завданням |
|
|
Учні слухають |
|
(додаток 15) |
Учні знайомляться із критеріями. |
|
ІІІ. Поточний інструктаж
Дії майстра |
Дії учнів |
1. Контролює правильність організації робочих місць. Надає допомогу учням, які її потребують |
Учні самостійно організовують робочі місця |
2. Перевіряє правильність виконання практичних завдань |
Звітують майстру щодо виконання завдань |
|
Учні спостерігають за діями майстра та відтворюють їх. |
4. У випадку виникнення типових помилок у декількох учнів одночасно, то майстер зупиняє роботу і демонструє правильність технологічного процесу |
Учні спостерігають за діями майстра та відтворюють їх. |
4. Допомагає учням довести страви до смаку |
Дегустують готові страви, виконуючи бракераж |
5. Консультує щодо оформлення готових страв, правильного підбору посуду |
Порціонують страви з дотриманням правил подачі та температури відпуску |
6. Допомагає правильно розмістити страви |
Роблять виставку готових страв |
ІV. Заключний інструктаж
Дії майстра |
Дії учнів |
Дегустує страви разом з учнями. Робить зауваження, вислуховує думку учнів. Дає оцінку щодо зовнішнього вигляду, смаку, аромату, консистенції страви. |
Отримують посуд для дегустації готових страв. Дегустують готові страви, обговорюють їх, заносять результати досліджень у таблицю. |
Підведення підсумків заняття |
|
Звертає увагу на помилки, які були допущені в процесі роботи, шляхи їх попередження і усунення. Обґрунтовує виставлені оцінки |
Учні звітують, чого нового вони навчилися на цьому заняття, що їх вразило |
Видає домашнє завдання з інструкцією для його виконання. - видає картку-анекету завдання та повідомляє, що необхідно записати свої враження про приготування перших страв до анкети; ( додаток ) - Повідомляє тему наступного уроку: «Приготування супі молочних з макаронними виробами». - повторити тему наступного уроку; - підготувати сировину для приготування овочевих пасеровок; - скласти технологічні картки приготування страв відповідно до свого завдання згідно зі збірником рецептур; - підготувати дослідницьку презентацію «Українські національні перші страви». Контролює прибирання кухні-лабораторії |
Отримують картку домашнього завдання.
Запам'ятовують та отримують друковане домашнє завдання.
Прибирають кухню-лабораторію.
|
Коренеплоди для пасеровки |
|||||
Види |
|||||
Морква |
Буряк |
Редька |
Корінь петрушки |
Пастернак |
|
|
|
|
|
|
|
Список використаних джерел:
Додаток 1
Пакет індивідуальних завдань
«Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці. Устаткування, посуд, інструмент, інвентар для приготування та відпуску перших страв. Робота із збірником рецептур. Підготовка сировини на задану кількість порцій. Приготування овочевої пасеровок .
Індивідуальні завдання учням
1 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці приготувати 1.овочеву пасеровку без томату (овочі нарізані соломкою); 2.бурякову пасеровку (з вареного буряка); 3.борошняну пасеровку на жирі. |
2 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці приготувати 1.овочеву пасеровку з томатом (цибуля нарізана кубиком, морква і біле коріння – скибочками); 2.бурякову пасеровку (з тушкованого буряка); 3.борошняну пасеровку (суху) |
3 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці приготувати 1.овочеву пасеровку без томату (овочі нарізані кубиком); 2.бурякову пасеровку (з пасерованого буряка); 3.борошняну пасеровку на жирі. |
4 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці приготувати : 1.овочеву пасеровку з томатом (овочі нарізані соломкою); 2.бурякову пасеровку (з тушкованого буряка); 3.борошняну пасеровку (суху) |
5 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці приготувати 1.овочеву пасеровку без томату (овочі нарізані кубиком); 2.бурякову пасеровку (з вареного буряка); 3.борошняну пасеровку на жирі. |
6 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці приготувати 1.овочеву пасеровку з томатом (цибуля нарізана кубиком, морква і біле коріння – скибочками); 2.бурякову пасеровку (з пасерованого буряка); 3.борошняну пасеровку( суху). |
Додаток 2
Завдання №1
Для поточного інструктажу .
Приготування овочевої пасовки
Ви отримали завдання приготувати овочеву пасеровку без томату (овочі нарізані соломкою); бурякову пасеровку (з вареного буряка); борошняну пасеровку на жирі.
Вам необхідно:
Послідовність приготування овочевої пасеровки без томату
1.Нарізати вочі
2.На плиту поставити сковорідку з жиром і нагріти жир до101-110 С.
3.Покласти цибулю і пасерувати до прив'ялення.
4.Додати моркву і продовжувати пасерувати, періодично помішуючи.
Послідовність приготування бурякової пасеровки з вареного буряку
1.Цілі не обчищені буряки залити холодною водою і варити з додаванням оцту до готовності.
2.Обчистити шкірку.
3Нарізати (соломкою або скибочками) і покласти в сотейник.
4.Додати овочеву пасеровку з томатним пюре, цукор і тушкувати.
Послідовність приготування білої борошняної пасеровки на жирі
1.Покласти на сковорідку жирі нагріти його до 100-110 С.
2.Насипати борошно шаром 2-3 см і пасерувати, періодично помішуючи, до світло-кремового кольору.
3.Пасероване борошно охолоджене до 70°C розвести гарячимбульйоном (70°C), вливаючийого невеликими порціями.
Додаток 3
Додаток 4
Завдання №2
Для поточного інструктажу .
Приготування овочевої пасовки
Ви отримали завдання приготувати овочеву пасеровку з томатом (цибуля нарізана кубиком, морква і біле коріння – скибочками); бурякову пасеровку (з тушкованого буряка); борошняну пасеровку суху.
Вам необхідно:
Послідовність приготування овочевої пасеровки з томатом
1.Нарізати овочі.
2.На плиту поставити сковорідку з жиром і нагріти жир до101-110 С.
3.Покласти цибулю і пасерувати до прив'ялення.
4.Додати моркву і продовжувати пасерувати, періодично помішуючи.
5.В овочеву пасеровку додати томатне пюре і продовжувати пасерувати ще
10-15 хв.
Послідовність приготування бурякової пасеровки з тушкованого буряку
1.Нарізані буряки покласти в сотейник, додати бульйон, жир, тушкувати 15 хв.
2.Додати оцет, частину томатного пюре, цукор і тушкувати до готовності 1,5 год., періодично помішуючи.
3.З'єднати з овочевою пасеровкою з томатом, цукром за 10-15 хв. до кінця тушкування.
Послідовність приготування білої борошняної пасеровки (сухої)
1.Борошно просіюють
2.Борошно насипати на сковорідку шаром 2-3 см і пасерувати у жаровій шафі або на плиті при температурі С до світло-жовтого кольору і розсипчастої консистенції, періодично помішуючи.
3.пасероване борошно охолоджують.
4.розводять рідиною кімнатної температури
Додаток 5
Завдання №3
Для поточного інструктажу .
Приготування овочевої пасовки
Ви отримали завдання приготувати овочеву пасеровку без томату (овочі нарізані кубиком); бурякову пасеровку (з пасерованого буряка); борошняну пасеровку на жирі.
Вам необхідно:
Послідовність приготування овочевої пасеровки без томату
1.Нарізати вочі
2.На плиту поставити сковорідку з жиром і нагріти жир до101-110 С.
3.Покласти цибулю і пасерувати до прив'ялення.
4.Додати моркву і продовжувати пасерувати, періодично помішуючи.
Послідовність приготування білої борошняної пасеровки на жирі
1.Покласти на сковорідку жирі нагріти його до 100-110 С.
2.Насипати борошно шаром 2-3 см і пасерувати, періодично помішуючи, до світло-кремового кольору.
3.Пасероване борошно охолоджене до 70°C розвести гарячимбульйоном (70°C), вливаючийого невеликими порціями.
Послідовність приготування бурякової пасеровки з пасерованого буряку
1.Нарізані буряки покласти в сотейник з розігрітим жиром і пасерувати, періодично помішуючи.
2.З'єднати буряки з пасерованими овочами, тушкувати 10-15 хв. з томатом і додати цукор.
Додаток 6
Завдання №4
Для поточного інструктажу .
Приготування овочевої пасовки
Ви отримали завдання приготувати овочеву пасеровку з томатом (овочі нарізані соломкою); бурякову пасеровку (з тушкованого буряка); борошняну пасеровку (суху)
Вам необхідно:
Послідовність приготування овочевої пасеровки з томатом
1.Нарізати овочі.
2.На плиту поставити сковорідку з жиром і нагріти жир до101-110 С.
3.Покласти цибулю і пасерувати до прив'ялення.
4.Додати моркву і продовжувати пасерувати, періодично помішуючи.
5.В овочеву пасеровку додати томатне пюре і продовжувати пасерувати ще
10-15 хв.
Послідовність приготування бурякової пасеровки з тушкованого буряку
1.Нарізані буряки покласти в сотейник, додати бульйон, жир, тушкувати 15 хв.
2.Додати оцет, частину томатного пюре, цукор і тушкувати до готовності 1,5 год., періодично помішуючи.
3.З'єднати з овочевою пасеровкою з томатом, цукром за 10-15 хв. до кінця тушкування.
Послідовність приготування білої борошняної пасеровки (сухої)
1.Борошно просіюють
2.Борошно насипати на сковорідку шаром 2-3 см і пасерувати у жаровій шафі або на плиті при температурі С до світло-жовтого кольору і розсипчастої консистенції, періодично помішуючи.
3.пасероване борошно охолоджують.
4.розводять рідиною кімнатної температури
Додаток 7
Завдання №5
Для поточного інструктажу .
Приготування овочевої пасовки
Ви отримали завдання приготувати овочеву пасеровку без томату (овочі нарізані кубиком); бурякову пасеровку (з вареного буряка); борошняну пасеровку на жирі.
Вам необхідно:
Послідовність приготування овочевої пасеровки без томату
1.Нарізати вочі
2.На плиту поставити сковорідку з жиром і нагріти жир до101-110 С.
3.Покласти цибулю і пасерувати до прив'ялення.
4.Додати моркву і продовжувати пасерувати, періодично помішуючи.
Послідовність приготування білої борошняної пасеровки на жирі
1.Покласти на сковорідку жирі нагріти його до 100-110 С.
2.Насипати борошно шаром 2-3 см і пасерувати, періодично помішуючи, до світло-кремового кольору.
3.Пасероване борошно охолоджене до 70°C розвести гарячимбульйоном (70°C), вливаючийого невеликими порціями.
Послідовність приготування бурякової пасеровки з вареного буряку
1.Цілі не обчищені буряки залити холодною водою і варити з додаванням оцту до готовності.
2.Обчистити шкірку.
3Нарізати (соломкою або скибочками) і покласти в сотейник.
4.Додати овочеву пасеровку з томатним пюре, цукор і тушкувати.
Додаток 8
Завдання №6
Для поточного інструктажу .
Приготування овочевої пасовки
Ви отримали завдання приготувати овочеву пасеровку з томатом (цибуля нарізана кубиком, морква і біле коріння – скибочками); бурякову пасеровку (з пасерованого буряка); борошняну пасеровку( суху).
Вам необхідно:
Послідовність приготування овочевої пасеровки з томатом
1.Нарізати овочі.
2.На плиту поставити сковорідку з жиром і нагріти жир до101-110 С.
3.Покласти цибулю і пасерувати до прив'ялення.
4.Додати моркву і продовжувати пасерувати, періодично помішуючи.
5.В овочеву пасеровку додати томатне пюре і продовжувати пасерувати ще
10-15 хв.
Послідовність приготування білої борошняної пасеровки (сухої)
1.Борошно просіюють
2.Борошно насипати на сковорідку шаром 2-3 см і пасерувати у жаровій шафі або на плиті при температурі С до світло-жовтого кольору і розсипчастої консистенції, періодично помішуючи.
3.пасероване борошно охолоджують.
4.розводять рідиною кімнатної температури
Послідовність приготування бурякової пасеровки з тушкованого буряку
1.Нарізані буряки покласти в сотейник, додати бульйон, жир, тушкувати 15 хв.
2.Додати оцет, частину томатного пюре, цукор і тушкувати до готовності 1,5 год., періодично помішуючи.
3.З'єднати з овочевою пасеровкою з томатом, цукром за 10-15 хв. до кінця тушкування.
Додаток 9
Картка - нагадування
Для пасерування овочів беріть жиру 10-15 % від маси овочів. Томатне пюре додавайте, коли овочі спасерувалися до напівготовності. Для пасерування борошно слід насипати на лист шаром 2-3 см. Буряки тушкуйте у товстостінному посуді, щоб не пригоріли. Не варіть столові буряки у підсоленій воді вони потемнішають. Шкірочку зварених і печених буряків легшее обчистити, якщо їх ще гарячими залити холодною водою. Спасероване на жирі борошно розводьте лише гарячим бульйоном, а без жиру -холодним.
Додаток 10
«Приготування овочевої пасеровки»
Правила санітарії та особистої гігієни під час роботи в гарячому цеху
Додаток 11
Витяг з інструкції з охорони праці № 86 від 25 травня 2010 року
Вимоги безпеки праці під час роботи в гарячому цеху
Конфорки електричних плит повинні бути без тріщин, з бортовою поверхнею. Не слід розливати жир або рідину на відкриті ТЕНи або розпечену поверхню конфорок.
Електричне устаткування повинно мати справне заземлення, біля пульту управління має бути гумовий килимок.
Електричне устаткування вмикати та вимикати тільки сухими руками.
Кришку з гарячої каструлі знімати рухом „на себе”, захищаючи лице від опіків парою.
18. Щоб не порізати пальці:
Додаток 12
Завдання на повторення
Користуючись раніше отриманою інформацією
«Розв’яжи кросворд»
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
4 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Коренеплод що містить каротин(морква)
2.Овоч від якого плачуть (цибуля)
3.Знімання шкіри з овочів(очищання)
4.Назвати коренеплоди що містить бетокаротин(буряк)
5.Доведення овочів до готовності(теплова обробка)
6.Корінь що додають до пасеровки(петрущки)
7.Яку кислоту містить буряк (фолієву)
8.Які солі містить морква(мінеральні)
9.Які речовини надають цибулі гострий смак(фітонциди)
Додаток 13
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
за професією “Кухар”3 розряд, з професійно-практичної підготовки по темі уроку:« «Приготування овочевої пасеровки»
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Критерії оцінювання |
Кількість балів |
1 |
Стан санітарного одягу. |
10 |
|
2 |
Дотримання санітарних вимог, вимог техніки безпеки, прибирання робочого місця. |
15 |
|
3 |
Навчальна дисципліна. |
10 |
|
4 |
Правила здійснення технологічного процесу |
15 |
|
5 |
Дотримання послідовності приготування страви згідно завдання |
25 |
|
6 |
Підбір посуду , інструменту , інвентарю |
10 |
|
7 |
Визначення відсотку відходів . |
10 |
|
8 |
Дотримання норм часу. |
10 |
|
|
Всього |
100 |
|
Результати оцінювання :
Кількість балів |
Оцінка |
96-100 |
12 |
91-95 |
11 |
86-90 |
10 |
81-85 |
9 |
71-80 |
8 |
61-70 |
7 |
56-60 |
6 |
51-55 |
5 |
41-50 |
4 |
31-40 |
3 |
21-20 |
2 |
До 20 |
1 |
Додаток 14
Картка – анкета
« Враження про приготовлену страву
Прізвище та ім’я учня______________________________________________
Дата уроку _______________________________________________________
Тема уроку_______________________________________________________
Назва страви:_____________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Що сподобалось
в приготовленій страві:____________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Що не сподобалось
в приготовленій страві:___________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Поради та побажання:______________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Оцінка за урок_____________________________________________________
Підпис___________________
Додаток 15
Типові помилки та шляхи їх попередження при приготуванні пасеровок
№ |
Проблема |
Причина |
Шляхи попередження |
1 |
В овочевій пасеровці морква підгоріла, а цибуля сира |
Не дотримались послідовності закладки овочів |
Слід спочатку спасерувати цибулю до прив’ялення, а потім додати моркву і пасерувати разом |
2 |
Спасероване борошно має грудкувату консистенцію. |
Не просіяли. Низька темп. Жиру для пасеру-вання. |
Просіяне борошно слід додавати, коли жир нагріється до температури 120°С. |
3 |
Розведена жирова борошняна пасеровка має неоднорідну консистенцію. |
Розвели холодним бульйоном або бульйон додали весь відразу. |
Жирову борошняну пасеровку, охолоджену до 70°С, розводити гарячим бульйоном (70°С), вливаючи його невеликими порціями. |
4 |
Бурякова пасеровка не зберегла колір |
Не додали оцет і томатне пюре. |
Для збереження кольору за 30 хв. до закінчення тушкування буряків додати оцет і томатне пюре. |