Заняття психолога з елементами арт-терапії на тему: "Мандрівка в казку"

Про матеріал
Під час заняття , перевтілюючись в казкового героя, діти вчаться реагувати на життєві ситуації, підвищують рівень знань, розвивають свою уяву, засвоюють необхідні моделі поведінки, можуть спокійно розповісти про свої почуття.
Перегляд файлу

Заняття з елементами арт-терапії

Тема: « Мандрівка в казку»

Мета: Розвивати фантазію, уяву, здатність до творчої самореалізації, виховувати культуру поведінки та бажання творити добро.

Обладнання: картки з назвами казкових  предметів, кольрові олівці, музичний мікс з різних казок, ватман.

Хід заняття

  1. Привітання.
  2. Вступне слово. В одному невеличкому місті жила-була собі звичайна дівчинка. Вона дуже любила танцювати, завжди була в гарному настрої. Коли вона виходила на подвір’я. Все навколо ставало казково красивим, пташки співали, квіточки посміхалися та кивали радісно голівками. Дівчинка уже любила казки , а кожне свято їй дарували речі з різних казок. Одного ранку дівчинка прокинулась як завжди та пішла вітатися з казковими речами, але їх не було на місці…

Для того щоб допомогти дівчинці треба виконати завдання. А чи любите ви казки?  Тоді почнемо мандрівку в світ казок.

Завдання 1(робота в групах)

Зараз кожна команда витягне картку з назвою казкового предмета. Перелік казкових речей у додатку. Вам потрібно намалювати цей казковий предмет, як ви його уявляєте, та пригадати, в яких казках є такі предмети, також  подумайте та напишіть, яким чином можна використати цю річ.

Кожна група презентує свою роботу.

Завдання 2

Зараз на протязі певного часу, ви почуєте музику. Вам потрібно вгадати та зобразити елемент сюжету казки. (5 мелодій з різних казок).

Завдання  3

Назва :«Вгадай героя»

З кожної групи обирається один учень , він стає спиною до дошки, де прикріплена картинка з казковим героєм. Йому потрібно вгадати героя, можна ставити питання присутнім, але група може давати відповідь тільки «Так» або «Ні». ( Ілюстрації з казок «Червона шапочка», «Буратіно», «Дюймовочка», «Котигорошко», «Кіт у чоботях»)

Обговорення вправи.

Завдання 4

Кожна група отримує конверт, де є речі із казок. Вам потрібно пригадати казку, наклеїти речі на папір та можна домалювати сюжет казки.

Презентація своїх казок.

  1. Підсумок заняття.

Додаток

Казкові предмети: килим-літак, пір’їна, яблуко, рукавиця, помело, люстерко, чарівний клубок, капелюх-невидимка, чарівна дудка.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
25 лютого 2022
Переглядів
875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку