Заняття «Шлях до себе»

Про матеріал
Заняття містить вправи для емоційного розвантаження та виклику позитивних емоцій.
Перегляд файлу

Заняття

з профілактики емоційного вигорання педагогів

«Шлях до себе»

Мета: формування мотивації до роботи, емоційне розвантаження, виклик позитивних емоцій.

Обладнання:  клубок ниток, кольорові стікери, кошик, роздатковий матеріал, відеоролик «Оплески здоров’я»

План

Вступ

1.Вправа «Правила роботи»(5 хв.)

2.Вправа «Павутинка добра»(5 хв.)

З. Вправа «Квітка мотивації» (10 хв.)

4. Вправа « Мій внутрішній мотиватор»(5 хв.)

5. Вправа « Оплески» (10 хв.)

6. Вправа «Чарівний мішечок» (5 хв.)

Підсумки

Хід заняття

Вступ

Доброго дня, шановні колеги ! Сьогодні  ми проведемо  наше чергове   заняття. Це чудова можливість поспілкуватися у невимушеній атмосфері морально відпочити та отримати позитивні емоції. Пережиті хвилинки щастя дадуть можливість з новими силами працювати й надалі.

          Вправа  1. «Правила роботи»

Мета : показати необхідність вироблення й дотримання певних правил, за якими відбувається взаємодія людей; прийняти правила для продуктивної роботи під час заняття.

Перш ніж перейти до подальшої роботи, пропоную  вам прийняти певні правила, за якими ми будемо працювати протягом нашої зустрічі. Практика доводить , що найбільш корисними є такі правила:

1.Активність.

2.Право промовчати.

3.Бути відвертим.

4.Бути позитивним.

5.Право піднесеної руки.

6.Толерантність.

Вправа 2. «Павутинка добра»

Мета: викликати позитивні емоції, сприяти моральному розвантаженню.

Учасникам пропонується  сказати комплімент один одному, передаючи клубок ниток.

           Вправа 3. «Квітка мотивації»

Мета: з’ясувати, що мотивує вчителів до їх роботи та активізує їх самоосвіту.

Учасникам заняття пропонується на кольорових стікерах – квітках написати, що мотивує їх у роботі та спонукає до самоосвіти. Потім кожний учасник озвучує написане і прикріплює свій стікер – квітку до кошика, розташованого на демонстраційній дошці.

           Вправа 4. «Мій внутрішній мотиватор»

Мета: дізнатися, що є внутрішнім мотиватором  кожного вчителя.

Учасникам заняття пропонується розглянути продемонстровані предмети – символи та обрати той, який їм найбільше сподобався.

Після того, як учасники обрали  символ, психолог пояснює значення кожного предмета.

 «Золота монета »: мотивація — матеріальна.

«Срібна  долоня»: мотивація —стосунки в колективі.

«Драбина»: мотивація — кар’єрне зростання .

«Книга»: мотивація — професійне зростання.

«Факел»: мотивація — самореалізація.

«Платиновий годинник»: мотивация — гнучкий графіик роботи.

Вправа  5. «Оплески»

Мета: дана вправа  сприяє  емоційному розвантаженню та отриманню позитивних емоцій.

  Учасники переглядаючи відеоролик (Аплодисменты Здоровья - YouTube)

 повторюють вправи за тренером.

Вправа 6. «Чарівний мішечок»

Мета: викликати позитивні емоції в учасників, зняти емоційну напругу, сприяти відновленню фізичних та моральних сил.

 Кожному з учасників прпонується занурити руку  в «чарівний мішечок», дістати цукерку з прикріпленим побажанням та озвучити його.

Підсумки

Мета: отримати від кожного учасника коротку інформацію про враження від проведеного заняття.

Психолог звертається до учасників із пропозицією скласти йому телеграму з 11 слів, яка містила б відповіді на такі запитання:

-Що ви думаєте про проведене заняття?

-Що вам сподобалося найбільше?

-Чи корисними для вас були проведені вправи?

Наша зустріч підійшла до завершення. Сподіваюсь, що вона була для вас корисною, викликала позитивні емоції, а також бажання працювати з відновленими силами й надалі.

Дякую за увагу!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
25 березня 2021
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку