Заняття "Спостереження за рибками"

Про матеріал

Відкритий захід : «Спостереження в природі за акваріумними рибками» в групі раннього віку.

Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про об'єкти живої природи (акваріумних рибок),їх зовнішній вигляд, способу життя, імітація рухів , навчати дітей розпізнавати рибок за зовнішніми ознаками;розвивати мовлення,збагачувати словник за темою; продовжувати вчити дітей групувати предмети за величиною (великий, малий); виховувати інтерес до рідної природи, любов до живих рибок, бажання виконувати завдання, емоційно відгукуватися на звертання дорослого.

Матеріал: Акваріум з живими рибками,два кошика (великий і маленький), іграшкові рибки – великі і маленькі,іграшковий котик,бабуся Аріна,іграшкова рибка.

Попередня робота: розглядання ілюстрацій на тему «Акваріумні рибки», спостереження за рибками; читання загадок,віршів;розучування мімічної гімнастики, дидактичні ігри «Хто це?», «Хто де живе», «Хто що їсть?».

Діти заходять до залу. Вітаються з гостями.

Вихователь каже :

-Що за дивний дім такий?
Не простий,а водяний.
Він прозорий,хоч без вікон,
Та красивий, чистий,світлий.
А живуть в нім молодці –
Гарні красені плавці.

- Що це таке,малята?(акваріум) А хто живе в акваріумі?(рибки)

- Рибки дуже в нас красиві,
Кожна з них маленьке диво!
Подивись,яка вона
Прудко аж на дно пірна.

- Погляньте, до нас завітала на заняття – рибки. Давайте посміхнемось нашім гостям і привітаємось з ними. (діти вітаються з рибками)
- Діти,чи подобаються вам рибки?(так)

– А що вони вміють робити?(плавати,пірнати,махати хвостиком)

– Як плавають рибки?(повільно,швидко)

– Діти,а яка повинна бути вода в акваріумі де живуть рибки?(чиста) Правильно. Тому,воду в акваріумі потрібно міняти,а камінчики та ракушки,які лежать на дні – мити. А щоб наші рибки гарно себе почували і росли їх треба годувати. - Що ви діти любити їсти? А рибкам така їжа не підходить. Для них є спеціальний риб'ячий корм,який їм дуже подобається Вихователь пропонує погодувати рибок. Діти спостерігають,як рибки їдять. Вихователь розповідає,що рибок можна годувати і спостерігати за ними.А гратися,та брати їх до рук можна? А стукати по акваріуму? (ні,їх можна налякати).

Діти,послухайте віршик :
Моя рибка все мовчить,
Не шумить,і не кричить.
Я не розумію в чому біда,
Може їй до ротика потрапила вода?

-Дітки,а як ви вважаєте,чи рибки можуть говорити?

Мімічна гімнастика

Спробуємо показати,що вміють робити рибки:посміхаються,відкривають і закривають ротик,показують зубки,витягують губи трубочкою.Молодці !

Тепер давайте трішки пограємось і відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Рибка плава у водичці,

Рибці весело гулять.

(діти виконують відповідні рухи)

Рибко, рибко золотенька,

Хочемо тебе впіймать!

(діти плескають в долоні)

Пролунав стук.Прийшла бабуся Аріна:

«Здрастуйте, дітки! Допоможіть мені, будь ласка розібратися! Мені принесли багато риби .Я ніяк не можу відокремити маленьку (для котика від великої (для моїх діток) .Допоможіть мені, будь ласка!

Діти : «Допоможемо!» Вихователь пропонує дітям під музику йти до бабусі у гості.

(Звучить музика,діти півторюють рухи за вихователем).

За допомогою вихователя та бабусі Орини діти розкладують правильно рибку: велику рибку в більшу корзинку, маленьку рибку в маленький кошик.

Діти розповідають бабусі,що вони бачили гарних рибок,які пернають в акваріумі.Бабуся дякує дітям та пригощає їх гостинцями. (Звучить музика,дітки рухаються.)Заняття закінчується.

Перегляд файлу

     Відкритий    захід : «Спостереження в  природі за акваріумними рибками»   в групі   раннього віку.                        

 

 Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про об’єкти живої природи (акваріумних рибок),їх зовнішній вигляд, способу життя, імітація рухів , навчати дітей розпізнавати рибок за зовнішніми ознаками;розвивати мовлення,збагачувати словник за темою; продовжувати вчити дітей групувати предмети за величиною (великий, малий); виховувати інтерес до рідної природи, любов до живих рибок, бажання виконувати завдання, емоційно відгукуватися на звертання дорослого.

Матеріал: Акваріум з живими рибками,два кошика (великий і маленький), іграшкові рибки – великі і маленькі,іграшковий котик,бабуся Аріна,іграшкова рибка.

Попередня робота: розглядання ілюстрацій на тему «Акваріумні рибки», спостереження за рибками; читання загадок,віршів;розучування мімічної гімнастики, дидактичні ігри «Хто це?», «Хто де живе», «Хто що їсть?».

 

Діти заходять до залу. Вітаються з гостями. 

 Вихователь каже :

  • Що за дивний дім такий?
    Не простий,а водяний.
    Він прозорий,хоч без вікон,
    Та красивий, чистий,світлий.
    А живуть в нім молодці –
    Гарні красені плавці.                                                                                                        

       -  Що це таке,малята?(акваріум) А хто живе в акваріумі?(рибки)
    

    - Рибки дуже в нас красиві,
     Кожна з них маленьке диво!
     Подивись,яка вона
     Прудко аж на дно пірна.

- Погляньте, до нас завітала на заняття – рибки. Давайте посміхнемось нашім гостям і привітаємось з ними. (діти вітаються з рибками)
- Діти,чи подобаються вам рибки?(так)

– А що вони вміють робити?(плавати,пірнати,махати хвостиком)

– Як плавають рибки?(повільно,швидко)

– Діти,а яка повинна бути вода в акваріумі де живуть рибки?(чиста) Правильно. Тому,воду в акваріумі потрібно міняти,а камінчики та ракушки,які лежать на дні – мити. А щоб наші рибки гарно себе почували і росли їх треба годувати. - Що ви діти любити їсти? А рибкам така їжа не підходить. Для них є спеціальний риб’ячий корм,який їм дуже подобається Вихователь пропонує погодувати рибок. Діти спостерігають,як рибки їдять. Вихователь розповідає,що рибок можна годувати і спостерігати за ними.А гратися,та брати їх до рук можна? А стукати по акваріуму? (ні,їх можна налякати).
 

Діти,послухайте віршик :
 Моя рибка все мовчить,
 Не шумить,і не кричить.
Я не розумію в чому біда,
Може їй до ротика потрапила вода?
 

-Дітки,а як ви вважаєте,чи рибки можуть говорити?
 

                                     Мімічна гімнастика
 

Спробуємо показати,що вміють робити рибки:посміхаються,відкривають і закривають ротик,показують зубки,витягують губи трубочкою.Молодці !

Тепер давайте трішки пограємось і відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Рибка плава у водичці,

Рибці весело гулять.

(діти виконують відповідні рухи)

Рибко, рибко золотенька,

Хочемо тебе впіймать!

(діти плескають в долоні)

 

                               Пролунав стук.Прийшла бабуся Аріна:

 

             «Здрастуйте, дітки! Допоможіть мені, будь ласка розібратися! Мені принесли багато риби .Я ніяк не можу відокремити маленьку (для котика від великої (для моїх діток) .Допоможіть мені, будь ласка!

 

       Діти : «Допоможемо!» Вихователь пропонує дітям під музику йти до бабусі у гості.

 

                  (Звучить музика,діти півторюють рухи за вихователем).  

 

     За допомогою вихователя та  бабусі Орини діти розкладують правильно рибку: велику рибку в більшу корзинку, маленьку рибку в маленький кошик.

 

Діти розповідають бабусі,що вони бачили гарних рибок,які пернають в акваріумі.Бабуся дякує дітям та пригощає їх гостинцями. (Звучить музика,дітки рухаються.)Заняття закінчується.

 

 

doc
Додано
6 жовтня 2018
Переглядів
13162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку