Заняття : Вчимося вимовляти звук [ж]

Про матеріал

Заняття : Вчимося вимовляти звук [ж]

Завдання: формувати правильну вимову звука [ж] шляхом

наслідування.

Розвивати артикуляційний аппарат, фонематичне

Збагачувати і рошширювати словник дітей словами із зуком [ж].

Матеріал: дзеркальця, квіточки з жучками, предметні картинки, м'яч

Перегляд файлу

Заняття : Звук [ж]

     Завдання: формувати правильну вимову звука [ж] шляхом

наслідування.

Розвивати артикуляційний аппарат, фонематичне сприймання, слухову увагу, мовне дихання, зв’язне мовлення, увагу, пам’ять, дрібну моторику.

Збагачувати і рошширювати словник дітей словами із зуком [ж].

     Матеріал: дзеркальця, квіточки з жучками, предметні картинки, мяч

                                Хід заняття

  1. Артикуляційні вправи:

    для губ: «Посмішка», «Трубочка»,  «Парканчик».

    для язика: «Чашечка», «Покарати не слухняний язик» ,    

    «Кицька сердиться».

 

2. Дихальна вправа : «Жук». (здмухнути жука з квіточки)

 

3.  Др.\м. : «Квіточки»

 

4. Повідомлення теми заняття.

      Загадка: У воді сидить охоче, та не риба і не рак,

      Вистромля булькаті очі і співає: « Ква, ква, ква » \ жаба\.

 - З якого звука починається слово жаба?

 -Сьогодні ми будемо продовжувати працювати над вимовою

 звука [ж].

 - А тепер пожужжимо, як жуки ж - ж - ж - ж.

  ( Звернути увагу на те, що органи артикуляції залишаються у тому ж  положенні, що і при вимові [ш], але звук [ш] вимовляється тихо, а [ж] голосно і вібрують голосові звязки.)

   Вимова звука [ж] ізольовано, кожною дитиною.

 

5. Вимова складів із звуком [ж]:

        жа - жо - же - жи, жо - жа -жу - жи,жу - жа - жо - же,

        жи - же - жо - жу.

 

6. Вимова слів: відображено, хором, індивідуально, уточнюючи значення слів:

 жук, жаба, жовток, жовтий, журнал, живіт, жолуді, ложка, пожежа, їжак, лижі, пружина, ведмежа, ліжко, калюжа, гараж, вуж, ніж, огорожа, жираф, кажан, жабеня...

 

7. Вимова чистомовок:

          Жа - жа - жа - ми побачили вужа,

          Уж - уж - уж - лежить вуж.

          Жи - жи - жи –нам допоможи,

          Жу – жу – жу – книжку покажу,

          Жи – жи – жи – книжку друже бережи,

          Же – же – же – хлопчик книжку береже,

 

8. Дидактична гра. «Впіймай звук»

 ( коли почуєш звук [ж] – плесни в долоні)

    Звуки: м, р, ш, ж, в, ж, с, з, ж, к, ж, щ, п, ж, ш,ж, ч, ж, р, щ, ж, ж, с,ц, ж, ш, ч, ш...   

    Склади: ма, ра, ша,жа, се, же, зу, ку, жу, шу, жу, чи, ри, жи, щи, жи, са, ша...

 

9. Дидактична гра: «Придумай слово із звуком [ж]». ( в колі з мячем)

 

10. Вірш: « Жабенятко забруднилось»

            Жабенятко забруднилось, забруднилось - не помилось,

            - Жабенятко, так не гоже!

            - Ну на кого ж ти похоже?

            - Я, похоже на мамуню, на мамуню ква квакуню.

      ( по можливості вивчити)

 

12. Підсумок заняття.

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
29 липня 2018
Переглядів
4020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку