Заняття "Властивості або ознаки предметів. Прихований зміст сюжетних малюнків"

Про матеріал
Публікація містить конспект індивідуального корекційно-розвиткового заняття для дітей з ООП, що навчаються в 1 класі. Заняття спрямоване на розвиток дрібної моторики рук, зв’язного мовлення, вміння визначати та пояснювати розміщення предметів на площині, орієнтуватися в просторі, розуміти та аналізувати життєві події, встановлювати зв’язки між окремими епізодами; закріплення знань про дні тижня, пори року, мсяці; збагачувати словниковий запас.
Перегляд файлу
  •  

Тема

  • Властивості або ознаки предметів. Прихований зміст сюжетних малюнків.

Мета:

розвивати дрібну моторику рук, зв’язне мовлення, вміння визначати та пояснювати розміщення предметів на площині, орієнтуватися в просторі,   розуміти та аналізувати життєві події, встановлювати  зв’язки між  окремими епізодами; закріпити знання про дні тижня, пори року, місяці;   збагачувати словниковий запас.  . 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання. Емоційне налаштування

        Мета: емоційне налаштування на роботу.

  • Посміхнись. Назви хороші слова на  літеру «Б».(бездоганний, безкорисливий, безцінний)

 

  1. Пальчикові вправи

Мета: розвивати дрібну моторику рук.

 

  1.     Вправа «Пригадай та назви»

      Мета:  закріпити вміння правильно називати предмети, збагачувати словниковий запас, розвивати мислення .

  • Назви посуд, який  ти знаєш.
  • Назви меблі, які ти знаєш.
  • Назви одяг, який, ти знаєш.
  • Назви дня тижня.
  • Назви вихідні дні.
  • Назви пори року.
  • Назви весняні місяці. (Якщо дитина не пам’ятає, використати прийоми мнемотехніки)
  • Давай поглянемо на перший  малюнок. Що на ньому зображено?
  • Назва першого місяця пов’язана з цим зображенням, тому перший весняний місяць має назву -  березень.
  •  

Назви квітів, фото квітів. Як виглядає: астра, братки ... Травянистые растения — Википедия

  1. Вправа «Якого кольору?»

Мета: повторити назви кольорів, розширення кругозору дитини, вміння орієнтуватися в просторі.

  • Розглянь та назви, що зображено на малюнку.?
  • Які квіти розміщено вгорі? Якого  вони кольору?
  • Які квіти розміщено внизу? Якого  вони кольору?
  • Які квіти розміщено справа? Якого  вони кольору?

 

  1. Робота над загадками

Мета: розвивати мислення, вміння визначати однакові ознаки або властивості  предметів.

  • Відгадай загадки.

На городі він росте,

Червоним і жовтим буває.

Коли дозріває, на стіл потрапляє,

В салатах свіжих він завжди буває

(Помідор)

Я кругленький хлопчик,

Як у мишки хвостик,

Червоненький я на вроду,

Хочу в борщик із городу.

(Буряк)

 

  • Як ти здогадався що це помідор?
  • Які слова допомогли тобі розгадати загадку?
  • Що ти про нього знаєш?
  • Що ти знаєш про буряк?
  • Порівняй буряк  та помідор. Чим вони схожі?
  • Чим відрізняються?

 

  1. Вправа «Встанови послідовність»

Мета: розвивати зв’язне мовлення, вміння розуміти та аналізувати життєві події, встановлювати  зв’язки між  окремими епізодами.

  • Розглянь малюнки, встанови послідовність подій, розклади малюнки, склади розповідь за малюнками.

 

 

  1.     Рефлексія

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

  1. Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2  ч.  – Ч.1. – К., Освіта, 1993.
  2. Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2  ч.  – Ч.2. — К., Освіта, 1993.
  3. Локалова Н. П.120 уроков психологического развития младших школьников. Психологическая программа развития когнитивной сферы учащихся I–IV классов. Ч. I. Книга для учителя. Ч. II. Материалы к урокам. — М.: Ось-89, 2008.
  4. Сак Т.В., Прохоренко Л.І. Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку».
  5. http://korusno-znatu.in.ua/inshe/zagadky/zagadky-pro-pomidor/

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку