|
Тема
|
-
Властивості або ознаки предметів. Прихований зміст сюжетних малюнків.
|
Мета:
|
розвивати дрібну моторику рук, зв’язне мовлення, вміння визначати та пояснювати розміщення предметів на площині, орієнтуватися в просторі, розуміти та аналізувати життєві події, встановлювати зв’язки між окремими епізодами; закріпити знання про дні тижня, пори року, місяці; збагачувати словниковий запас. .
|
ХІД ЗАНЯТТЯ
-
Привітання. Емоційне налаштування
Мета: емоційне налаштування на роботу.
-
Посміхнись. Назви хороші слова на літеру «Б».(бездоганний, безкорисливий, безцінний)
-
Пальчикові вправи
Мета: розвивати дрібну моторику рук.
-
Вправа «Пригадай та назви»
Мета: закріпити вміння правильно називати предмети, збагачувати словниковий запас, розвивати мислення .
-
Назви посуд, який ти знаєш.
-
Назви меблі, які ти знаєш.
-
Назви одяг, який, ти знаєш.
-
Назви дня тижня.
-
Назви вихідні дні.
-
Назви пори року.
-
Назви весняні місяці. (Якщо дитина не пам’ятає, використати прийоми мнемотехніки)
-
Давай поглянемо на перший малюнок. Що на ньому зображено?
-
Назва першого місяця пов’язана з цим зображенням, тому перший весняний місяць має назву - березень.
-
-
Вправа «Якого кольору?»
Мета: повторити назви кольорів, розширення кругозору дитини, вміння орієнтуватися в просторі.
-
Розглянь та назви, що зображено на малюнку.?
-
Які квіти розміщено вгорі? Якого вони кольору?
-
Які квіти розміщено внизу? Якого вони кольору?
-
Які квіти розміщено справа? Якого вони кольору?
-
Робота над загадками
Мета: розвивати мислення, вміння визначати однакові ознаки або властивості предметів.
На городі він росте,
Червоним і жовтим буває.
Коли дозріває, на стіл потрапляє,
В салатах свіжих він завжди буває
(Помідор)
|
Я кругленький хлопчик,
Як у мишки хвостик,
Червоненький я на вроду,
Хочу в борщик із городу.
(Буряк)
|
-
Як ти здогадався що це помідор?
-
Які слова допомогли тобі розгадати загадку?
-
Що ти про нього знаєш?
-
Що ти знаєш про буряк?
-
Порівняй буряк та помідор. Чим вони схожі?
-
Чим відрізняються?
-
Вправа «Встанови послідовність»
Мета: розвивати зв’язне мовлення, вміння розуміти та аналізувати життєві події, встановлювати зв’язки між окремими епізодами.
-
Розглянь малюнки, встанови послідовність подій, розклади малюнки, склади розповідь за малюнками.
-
Рефлексія
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
-
Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2 ч. – Ч.1. – К., Освіта, 1993.
-
Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2 ч. – Ч.2. — К., Освіта, 1993.
-
Локалова Н. П.120 уроков психологического развития младших школьников. Психологическая программа развития когнитивной сферы учащихся I–IV классов. Ч. I. Книга для учителя. Ч. II. Материалы к урокам. — М.: Ось-89, 2008.
-
Сак Т.В., Прохоренко Л.І. Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку».
-
http://korusno-znatu.in.ua/inshe/zagadky/zagadky-pro-pomidor/