Заняття " Я -підприємець"

Про матеріал

Діти знатимуть, кого називають підприємцем; правила дорожнього руху, правила безпечної поведінки на виробництві під час екскурсії.

Умітимуть ставити запитання; генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі; висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей; приймати в групі спільне рішення; організовувати спільну діяльність у групі; планувати свій час у процесі спільної праці, ввічливо ставитися до дорослих.

Із повагою сприйматимуть репліки учителя та однокласників.

Діляться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого,

Дотримуються правил безпечної поведінки в довкіллі та пояснюють ці правила іншим.

Об'єднуються у групи для навчання та гри.

Творчо мислять

Перегляд файлу

Хто такий підприємець?

Мовно-літературна

Соціальна/здоровязбережна

Цілі навчального заняття:

Діти:

  • Знатимуть, кого називають підприємцем; правила дорожнього руху, правила безпечної поведінки на виробництві під час екскурсії.
  • Умітимуть ставити запитання;  генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;  висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей; приймати в групі спільне рішення;  організовувати спільну діяльність у групі; планувати свій час у процесі спільної праці, ввічливо ставитися до дорослих.
  • Із повагою сприйматимуть репліки учителя та однокласників.
  • Діляться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого,
  • Дотримуються правил безпечної поведінки в довкіллі та пояснюють ці правила іншим.
  • Об’єднуються  у групи для навчання та гри.
  • Творчо мислять

Хід навчального заняття:

  1. Проведіть «Ранкову зустріч». Розсадіть дітей  по колу і запропонуйте пограти у гру «Міні-презентація».
  2. Запропонуйте дітям відгадати загадку про підприємця.
  3. Запропонуйте дітям уявити підприємця. Створити «Асоціативний кущ»
  4. Організуйте екскурсію на фірму, де займаються підприємницькою діяльністю.
  5.  Повторіть з учнями  правила дорожнього руху. Пересування групою.
  6. Запропонуйте  запамятати дорожні знаки, що зустрічатимуться під час руху.
  7. Запропонуйте обговорити запитання, що будуть поставлені підприємцю під час зустрічі, подумати, як висловити подяку за проведену екскурсію по підприємству.
  8. Повторити правила з безпеки життєдіяльності «На виробництві»
  9. Запропонуйте створити сенкан «Підприємець».
  10. Рефлексія.
  1. Ранкова зустріч.

Привітання «Міні-презентація» 1.Вітання

(Запропонувати дітям утворити коло)

 Доброго ранку, діти! Я рада вас бачити. Із яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи? Покажіть.

– А тепер я всім пропоную пограти у гру «Міні-презентація». Вам треба по черзі за годинниковою стрілкою від мене представити себе і  свої вподобання. Починаю я: «Мене звати.... Я люблю творити добро». Другий учасник, методом «снігової кулі», повторює ім’я попередника (щоб ще раз наголосити на ім’я сусіда), називає власне ім’я і говорить про своє вподобання: «..(власне  ім’я) – я люблю допомагати мамі» і так далі по колу.

2. Групове заняття. Гра «Спіймай слово»

Я буду називати риси людини, якщо ця риса притаманна підприємливій людині, то плескайте в долоні.

 Творча, хитра, рішуча, працелюбна, впевнена, лінива, самостійна, приносить користь, добродійна, відповідальна, наполеглива, незалежна, обережна, підтримує інших, зацікавлена, надійна, старанна.

3. Обмін інформацією.

  •                 Відгадайте загадку.

Це людина ділова,

Діловитіше нема,

Справами всіма керує,

Наполегливо працює.

Знає, що? По чому? Й де?

Ніхто його не проведе,

Де купити? Що зробити?

Більше грошей заробити.

– Про яку людину йдеться мова в загадці?

  •                 Якою ви уявляєте підприємливу людину?    
  •                 Чи кожна людина може бути підприємливою?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

ІІІ. Стра­тегія «Асоціатив­ний кущ» («Гро­нуван­ня»)

 Алгоритм роботи за стратегією

Крок 1. Учи­тель  пи­ше те­му    цен­траль­не сло­во («Підприємець») по­сере­дині ар­ку­ша або на дошці.

Крок 2. Учи­тель про­понує уч­ням за­писа­ти сло­ва та фра­зи, які спа­да­ють на дум­ку, ко­ли во­ни чу­ють це сло­во. Потрібно за­писа­ти стіль­ки ду­мок, скіль­ки доз­во­лить час, або до­ки не бу­де ви­чер­па­но всі. Учи­тель про­сить учнів не обмірко­вува­ти, чо­му їм спа­ло на дум­ку те чи інше сло­во. 

 Крок 3. Ко­ли всі дум­ки за­писа­но, вчи­тель про­понує уч­ням вста­нови­ти зв’яз­ки між сло­вами. Потім мож­на пе­рей­ти до об­го­ворен­ня те­ми.

ІV. Повторення правил дорожнього руху. Моделювання ситуації «Пересування групою».

Запропонувати дітям  переглянути відеофільм про правила дорожнього руху. Обговорити побачене.

Моделювати ситуацію «Пересування групою»

Діти шикуються по двоє. Імітують рух по тротуару, тримаючись правої сторони. Спостерігають, що назустріч їм рухаються інші пішоходи. Учаться переходити вулицю групою по пішохідному переході і без нього.

V. Робота в групах. «Грай та знак упізнавай

Дітей обєднайте у групи, роздайте аркуші  з зображенням дорожніх знаків. Учитель читає загадки - вірші про дорожні знаки, діти закривають картками їх зображення у таблиці.
 


Гей, водій, обережно!
Їхати швидко неможливо.
Знають люди все на світі -
У цьому місці ходять діти.
(Знак «Діти»)
Тут дорожні роботи -
Ні проїхати, ні пройти.
Це місце пішоходу
Краще просто обійти.
(Знак «Дорожні роботи»)
Ніколи не підведе
Нас підземний перехід:
Пішохідна Дорога
У ньому завжди вільна.
(Знак «Підземний перехід»)
У нього два колеса і сідло на рамі,
Дві педалі є внизу, крутять їх ногами.
У червоному колі він стоїть,
Про заборону говорить.
(Знак «Велосипедний рух заборонено»)
Цієї зебри на дорозі
Я анітрохи не боюся.
Якщо все навколо в порядку,
За смужкам в шлях пущусь.
(Знак «Пішохідний перехід».)
Червоне коло, прямокутник
Знати зобов'язаний і дошкільник.
Це дуже строгий знак.
І куди б ви не поспішали
З татом на автомобілі -
Не проїдете ніяк!
(Знак «В'їзд заборонено»)
Я не мив в дорозі рук,
Поїв фрукти, овочі.
Захворів і бачу пункт
Медичної допомоги.
(Знак «Пункт першої медичної допомоги»)
Цей знак на переїзді -
У непростому, зауважимо, місці.
Тут шлагбаум не варто,
Паровоз щосили димить.
Швидкість він набрав вже,
Так що будь насторожі.
(Знак «Залізничний переїзд без шлагбаума»)

 

 


VІ. Екскурсія по підприємству. Зустріч із підприємцями. 

Діти пересуваються групою за екскурсоводом. Спостерігають за навколишнім світом, уважно слухають підприємця-екскурсовода, ставлять запитання, висловлюють подяку.

VІІ. Сенкан

Правила складання:

  1. Перший рядок повинен містити слово, яке позначає тему (як правило, це іменник).
  2. Другий рядок – це  види, форми того, що вивчається, який складається з двох слів (два прикметники).
  3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (як правило, це дієслова).
  4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.
  5. Останній рядок складається з одного слова – синоніма до першого слова, у якому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

Наприклад:

  1. Підприємець.
  2. Цілеспрямований, впевнений.
  3. Вирішує, планує, налагоджує.
  4. Надає людям благодійну допомогу.
  5. Бізнесмен

VІІ. Рефлексія.


Обговорення у колі (Діти діляться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого)


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
3049
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку