Заняття "Як завжди здоровим бути"

Про матеріал
заняття розширює знання дітей про користь для здоров'я ранкової зарядки, занять з фізкультури, рухливих ігор, прогулянки на свіжому повітрі тощо, спонукає до здорового харчування; збагачує словник словами: зарядка, здоров'я, сильний, міцний, фізичні вправи; розвиває свідоме та дбайливе ставлення малюків до власного здоров'я.
Перегляд файлу

Тема: «Як завжди здоровим бути.»

Мета:   розширити знання дітей про користь для здоров'я ранкової зарядки, занять з фізкультури, рухливих ігор, прогулянки на свіжому повітрі тощо, спонукати до здорового харчування; збагачувати словник словами: зарядка, здоров'я, сильний, міцний, фізичні вправи;  розвивати свідоме та дбайливе ставлення малюків до власного здоров'я, спонукати їх до рухової активності, сприяти удосконаленню слухової уваги;   Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я.

Матеріал: іграшковий ведмедик   білого кольору; ліжечко, хатинка; декорації лісу;   ілюстрації із зображенням дітей, які роблять зарядку, вмиваються та ін., матеріали до гри «Корисне чи шкідливе?», ТЗН.

Хід заняття

 Привітання з елементами психогімнастики.  Вихователь пропонує дітям усміхнутися один одному, а також промовити кілька приємних слів-побажань.

Вихователь. - Діти, я принесла картинки, погляньте уважно на них, кого ви бачите? (Діток).

 -Які діти на картині - хворі та слабкі, чи здорові і веселі? (Діти здорові та веселі). Що роблять діти? (Діти роблять зарядку, грають з м'ячем).

Так, ми також робимо в дитсадку ранкову зарядку. Адже  ви хочете швидше вирости, бути сильними, міцними та спритними і ніколи не хворіти. Згодні?

 - Для чого, малята, треба робити зарядку? (Відповіді дітей)

- Давайте пригадаємо, які вправи ми виконуємо під час зарядки? (присідаємо, бігаємо, нахиляємося, крокуємо, стрибаємо)

Щоб здоровими бути малятам,

Слід щоранку робити зарядку.

Пам'ятайте, милі діти,

Спорт ми будемо любити!

 

 - А ще, щоб бути здоровими, потрібно багато ходити, бігати, гуляти на свіжому повітрі, грати у рухливі ігри.

Вихователь (вдає, що дзвонить телефон). - Алло, що сталося? (Лікар Айболить розповідає, що на півночі захворів білий ведмедик Сніжок, і він не може йому допомогти)

Вихователь. - Діти, підемо провідати ведмедика?

Музична гра «Ми йдемо» (М.Шуть):

Ми йдемо, ми йдемо, ми шляхи долаємо,

Перешкоди ні на мить нас не можуть зупинить.

(діти на шляху перестрибують через ями та канави, проходять густим лісом, руками розводячи зарослі, присідають під уявними парасольками, ховаючись від дощику, вітають сонечко оплесками)

 У хатинці в ліжечку діти знаходять хворого ведмедика Сніжка.

На далекій Півночі Ведмедик білий жив.

Ранкової зарядки ніколи не робив.

Все лежав собі у ліжку

І не рухався нітрішки.

Нащо бігати - стрибати?

Значно краще - ще поспати.

 

 - Діти, чи згодні ви з ведмедиком? (Ні, не згодні). Чому? Що є більш корисним для здоров'я: бути ледачим, чи займатися зарядкою, бігати, стрибати? (Відповіді дітей)

Ось так наш ведмедик жив - Довго спав, багато їв, Зневажав зарядку, Аж поки не захворів. - Що трапилось з ведмедиком Сніжком? (Відповіді дітей).

 Ведмедик Сніжок. - Що робить мені, малята? Я дуже погано почуваюся. Я такий слабкий, ледве до вас добрався.

Вихователь. - Шкода вам, малята ведмедика? Давайте запропонуємо йому підвестися і зробити кілька фізичних вправ, які дуже корисні для здоров'я.

Ведмедик Сніжок: - Так, і я хотів зарядку робити, але не знаю, як. Покажіть мені, дітки, цікаві вправи.

Фізкультхвилинка

Враз покажуть діточки

Вправи фізкультурні.

Вміють дітки крокувати,

Як спортсмени, як солдати,

Раз - два, раз - два –

Так крокує дітвора. (крокування)

Руки вгору - опустили,

Щоб вони у нас міцніли.

Вгору - вниз, вгору - вниз,

Любий друже, не лінись! (почергове підіймання та опускання обох рук)

 Ми присіли - піднялися,

Знов присіли - потяглися. (присідання)

В боки узялись малята

І стрибають, як зайчата. (Діти підстрибують, руки на поясі)

 

Ведмедик Сніжок: - Мені дуже сподобалося робити з вами зарядку - це так цікаво і приємно. Дякую вам, малята! Я відразу відчув себе краще. Тепер я завжди буду робити зарядку і буду здоровим. 

 Вихователь. - Діти, розкажіть ведмедикові, як ще потрібно дбати про здоров'я? Що потрібно ще робити, крім зарядки? (Умиватися, чистити зуби, розчісуватися, снідати, їсти свіжі овочі і фрукти, гуляти на свіжому повітрі, грати у рухливі ігри, бігати, стрибати). Молодці, діти! Ви знаєте, як потрібно дбати про своє здоров'я.

 Вихователь. – До речі, Ведмедику, а чим ти харчуєшся?

Ведмедик: -Найбільше я полюбляю солодощі, чипси, сухарики, запашні булочки й пиріжки, солоденьку газованку…

Вихователь. – Ну що ж, зрозуміло, чому ти так погано почуваєшся. Мало того, що не любиш фізкультури, ще й вживаєш найшкідливішу їжу! Зараз малята навчать тебе, які продукти треба обирати, щоб бути здоровим і бадьорим.

Давайте пограємось з ведмедиком у гру «Корисне і шкідливе» (Діти обирають корисну їжу).

Підсумок заняття:

-Що потрібно робити, щоб бути здоровим? (Відповіді дітей). - Молодці, малята! А зараз – давайте оберемо корисні гостинці для ведмедика і його друзів. (Діти обирають серед цукерок, тістечок, чипсів і яблук, горіхів, бубликів )

Ведмедик дякує дітям. Рухливі ігри  з ведмедиком за бажанням дітей. 

Заняття закінчується.

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунальний заклад

«ДНЗ №9 ВМР»

 

 

Інформаційний марафон

«Дбаємо про фізичне здоров`я

та психологічний імунітете»

Консультація для батьків

 на тему:

                               

 

 

 «Чому важливе психічне здоров`я»

 

 

 

 

 

                                                                            Підготувала:                                                                                                                 Вихователь Шлінчук С.М.

 

 

 

 

2023

 

 

docx
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку