23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Заняття з англійської мови на тему «All my friends! Всі мої друзі!»

Про матеріал

Мета заняття навчати монологічного й діалогічного мовлення дітей, закріпити літери англійського алфавіту, ознайомлення з дієсловами to walk, to sit, to eat, to read, to watch, використання асоціативних рухів .

Перегляд файлу

Заняття з англійської мови на тему

«All my friends! Всі мої друзі!»

 

Мета:

  •   навчати монологічного й діалогічного мовлення дітей, закріпити літери англійського алфавіту, ознайомлення з дієсловами to walk, to sit, to eat, to read, to watch,  використання асоціативних рухів .
  •   розвивати навички усного мовлення,  кругозір дітей, комунікативні здібності, розвиток уміння самостійно оцінювати свою діяльність і діяльність друзів, пам`ять і швидку реакцію та здогадку дітей.
  •   виховувати інтерес та повагу до англійської мови, до друзів,   ввічливість, наполегливість.

Матеріали: іграшковий пес,  демонстраційні картки,  роздатковий матеріал, телевізор з записами «Good morning», «Friends song».

 

                                  Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

     1. Greeting. Привітання.

   T. –Good morning, good morning.

           How are you?

               Ch.–We are fine, thank you.

     T. – Let`s sing «Good morning» song.

(виконання пісні-вітання)

            2. Сюрпризний момент.

Т.-: Сьогодні до нас на заняття завітає гість. Він  охороняє оселю, любить бігати, стрибати і має багато друзів.

Хто це?

(відповіді дітей)

Т.-:  Так. Це пес на ім`я Гавчик. Він хоче поспілкуватись з вами англійською, пограти в ігри.

           3.Фонетична розминка.

T: Щоб англійською гарно розмовляти, треба язички нам розімя`ти.

/v/-/v/-/v/, /w/-/w/-/w/ Very well.

 (діти повторюють звуки)

II. Основна частина заняття.

        4. Опрацювання нової лексики.

T.: We are going to speak about friends. Have you got friends?

 Ch.: Yes.

            Gavchik: I like to walk, sit, eat, play, read, watch with all my friends.

             Repeat with me.

Ch.: Walk.

(діти зображують прогулянку)

Ch.: Sit.

(діти зображують сидячу дитину)

Ch.: Eat.

(діти зображують поїдання їжі)

Ch.: Play.

           (діти зображують гру)

            Ch.: Read.

           (діти зображують читання)

           Ch.: Watch.

           (діти зображують перегляд)

         5. Physical training. Фізкультхвилинка. 

(виконання пісні супроводжується рухами)

Gavchik-: Stand up, please, and repeat after me «Friends song»:

I don`t walk along (3 times)

I have my friends.

I don`t sit along (3 times)

 I have my friends.

All my friends can walk with me.

Walk! Walk with me! (2 times)

All my friends can sit with me.

Sit! Sit with me! (2 times)

 I don`t eat along (3 times)

I have my friends.

 I don`t play along (3 times)

I have my friends.

 All my friends can eat with me.

Eat! Eat with me! (2 times)

 

         6. Game «Where is ball? ». Гра «Де м`ячик? »

T.-: Всі дітки роблять коло. Той кого обрав Гавчик іде в центр, закриває очі.  Гавчик ховає комусь за спиною м`яч. Всі інші діти тримають руки за спиною також.  Дитина в центрі кола запитує Is this a Sasha?  Is this an Ira? 

Діти відповідають Yes, I am./No, I am not.

             7. Розповідь віршів.

T.-: Наші дітки з задоволенням розкажуть вірші нашому гостю.

(Розповіді дітей)

Ch.1 1, 2, 1, 2, 3,

        I love my friends

        And friends love me,

        We play together,

 We jump and run,

 We sing songs,

 It is realy fun.         

Ch.2 Together, together,

 Together every day,

 Together, together,

 We work and play.

  Gavchik: Thank you very much boys and girls.

  ІІІ.  Підбиття підсумків заняття

T.: What words do you remember?

       Do you like play with Gavchik?

(відповіді дітей)

 So, it’s time to say goodbye Gavchik.

Ch.: Goodbye Gavchik, goodbye,

        See you next time.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 травня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку