Заняття з англійської мови на тему
«Lets count apples ! Порахуємо яблучка!»
Мета:
Матеріали: іграшковий Вінні Пух, м`яч, тематичні картки, посібник «English 5+» Куликова О. В., телевізор, відео-записи: «Good morning», «Shake it out».
Хід заняття
І. Організаційний момент.
1. Greeting. Привітання.
T. –Good morning, good morning.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
T. – Let`s sing «Good morning song». (Виконання пісні-вітання)
2. Сюрпризний момент.
Т.-: Сьогодні до нас на заняття завітає гість. Він багато подорожує, має друзів таких як П`ятачок, Сова, Кролик. Любить солодощі, фрукти, мед та ягоди. Хто це?(відповіді дітей)
Так. Це Вінні Пух (Winnie the Pooh). Він нам буде допомагати вивчати англійську мову.
3.Фонетична розминка.
T: Щоб англійською гарно розмовляти, треба язички нам розімя`ти.
/v/-/v/-/v/, /w/-/w/-/w/ Very well. (діти повторюють звуки)
II. Основна частина заняття.
4. Опрацювання нової лексики.
T.: Наш гість Вінні Пух дуже вихований. Він завжди вітається. Вас також він навчить вітатись англійською мовою.
Winnie the Pooh: Hello boys and girls. (Діти повторюють)
Ch: Hi! Hello! Good morning!
Winnie the Pooh: What is your favorite season?(відповіді дітей)
W.: I like autumn. I like to eat. I like apples, pears, honey, carrots. Let`s repeat. (Повторення тематичних слів за допомогою тематичних слів)
Let’s watch pictures in the «English 5+» and repeat words. (Робота з тематичним посібником.
What fruits and vegetables do you know?
Game «Fruit or vegetable». Гра (Фрукт чи овоч.)
Вінні кидає м`яч дитині і каже «Fruit» дитина називає будь який фрукт, «Vegetable» дитина називає будь який овоч.
Ознайомлення дітей з граматикою
В однині ми просто називаєм слово, а коли називаєм слово в множині-добавляєм закінчення –s. (apple- 2 apples, carrot-3 carrots)
Але трапилась біда Вінні розгубив всі кошики з яблучками, допоможемо знайти їх. Порахуємо яблучка також.(Діти рахують яблука, використовуючи тематичні картки)
5. Physical training. Фізкультхвилинка.
(Виконання пісні супроводжується рухами)
Winnie the Pooh -: Stand up, please, and repeat after me. For healthy body we should do exercise.
10 fingers,
10 toes,
2 eyes,
And little nose. (Діти називають і показують частини тіла)
Song:
Shake, shake, shake it out
Shake it out
Shake your arms
Shake your arms
Shake your arms
And Freeze!
All right! (repeat with legs, head, and whole body)
6. Game «How many? ». Гра «Скільки? ».
T.-: How many red apples?
Ch-: There are 3 red apples.
T.-: How many yellow pears?
Ch- (відповіді дітей)
7. Ознайомлення з віршем.
Winnie the Pooh -:
2 big apples
Under the tree,
1is for you
1 is for me.
(виконання вірша з використанням методу асоціативних символів)
ІІІ. Підбиття підсумків заняття
T.: Чи сподобалось вам грати?
Які слова ви запам`ятали?
Які фрукти ми рахували?(відповіді дітей)
So, it’s time to say goodbye Winnie the Pooh.
Ch.: 1, 2,3,4,5 goodbye,
Winnie the Pooh
See you next time.