Заняття з елементами тренінгу: "Ми - супер-герої!"

Про матеріал

Заняття з елементами тренінгу: "Ми - супер-герої!"

Мета: формування сприятливого психологічного клімату в класі

Для учнів 3-4 класів

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

Перегляд файлу

ь

Д

о

б

р

и

м

о

т

у

л

у

ф

н

х

ч

и

а

о

т

і

е

ї

о

ж

м

а

и

ш

в

д

т

е

б

о

с

г

ч

е

с

л

і

м

е

н

ц

е

о

а

в

і

д

п

р

с

р

з

р

о

с

т

у

т

п

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

 

с

 

 

 

е

з

 

 

 

 

 

 

ь

ц

 

 

і

 

з

 

 

с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ь

Д

о

б

р

и

м

о

т

у

л

у

ф

н

х

ч

и

а

о

т

і

е

ї

о

ж

м

а

и

ш

в

д

т

е

б

о

с

г

ч

е

с

л

і

м

е

н

ц

е

о

а

в

і

д

п

р

с

р

з

р

о

с

т

у

т

п

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

 

с

 

 

 

е

з

 

 

 

 

 

 

ь

ц

 

 

і

 

з

 

 

с

 

 

 

Перегляд файлу

о  л

е  н

ь  р

с   а

к  и

а  м

 і   б

з   о

я   х

й   г

у   ч

Перегляд файлу

 «Ми – супер-герої»

Мета: формування сприятливого психологічного клімату в класі; підвищити активність та ініціативу учнів, викликати почуття розкутості; сприяти розвитку уваги, фантазії, комунікативних здібностей.

Обладнання: ватман, фломастери; бейджі супер-героїв ; мультимедійна дошка; ролик про супермена; повітряні кульки, скотч, ножиці; заготовки карток з завданнями; заготовки літер; коробка.

Хід заняття

Слово вчителя:

Діти такий гарний сьогодні день. Я дуже рада вас бачити. А ви мене? Давайте привітаємо один одного посмішкою. Посміхніться мені, сусіду з права, сусіду зліва. Добре, які ви молодці!

Перш, ніж ми почнемо, давайте обговоримо правила роботи:

Правила роботи в тренінговій групі.

Ухвалення:

• розпочинати і завершувати вправи вчасно;

• «бути тут і зараз»;

• немає спостерігачів, всі активні учасники;

 один каже, інші слухають;

• виконувати всі правила гри або вправи;

• говорити від себе особисто;

 не оцінювати інших.

А як ви думаєте, що сьогодні на вас чекає? Сьогодні на вас чекає змагання. Давайте, для початку, поділимось на групи.

Темою нашого заняття буде… А про тему, ми дізнаємося з наступного ролика. (Педагог демонструє ролик  про супермена https://youtu.be/X5xvlXV9crE).

Супермен був з іншої планети, мав надзвичайні здібності, але жив звичайним життям, та використовував свої здібності на благо людей. А як ви вважаєте, чи звичайна людина, така як я, наприклад, чи така як ви, здатна на героїчний вчинок?

А як ви вважаєте, чи  не забракло би хоробрості й вам? Чи змогли б ви бути ʺсупер-героємʺ? Ось і з´ясуємо це сьогодні.

        Для початку давайте визначимось про те, яким має бути герой, отже…

Учні називають здібності героя: хоробрість, розум, доброта, супер-зір. Вчитель пише їх на дошці.

   Вправа № 1. Супер - ім´ я. (Додаток 1)

        Мета: розвивати фантазію, критичне мислення.

Діти а з чого починається кожна людина? З імені. Отже, ви отримали бейджі на яких необхідно написати ім´я. Пофантазуйте, та вигадайте собі нове, супер - ім´я. Сьогодні до вас будуть звертатись лише так.

        А тепер вас чекають різні випробування, в результаті яких ми визначимо хто із вас заслуговує звання ʺсупер-геройʺ!

Завдання № 2.  Доброта

Мета: підвищення рівня згуртованості, створення дружньої атмосфери.

Почнемо з доброти. Яку людину ми називаємо доброю?

Можемо зробити висновок, що, коли робиш щось для інших, а не для себе, отримуєш несподіваний бонус — чудовий настрій і задоволення собою.

Інсценування «Маленькі добрі справи»

Отже, ваше завдання розділитись на пари. Кожна пара готує і показує пантомімою одну маленьку добру справу. Але є одна умова, добрі справи не мають повторюватись. Пантоміми відгадують команда суперників, чим більше вони відгадають тим краще, тому показувати треба зрозуміло. Чим більше  відгадано, тим більше команда отримає балів.

        Спостерігавши за тим, як ви виконуєте завдання, я зрозуміла, що ви всі дуже добрі дітки. Але що ж з наступною супер-здатністю героя? Такою як розум? Чи розумні ви?

 Завдання № 3.  Розум (Додаток 2)

 Мета: розвиток розумової діяльності, навичок роботи в групі.

Кожна команда отримує картку з завданням. Вам необхідно знайти у цьому чарівному квадраті фразу про добро. А я вам допоможу.

 

ь

Д

о

б

р

и

м

о

т

у

л

у

ф

н

х

ч

и

а

о

т

і

е

ї

о

ж

м

а

и

ш

в

д

т

е

б

о

с

г

ч

е

с

л

і

м

е

н

ц

е

о

а

в

і

д

п

р

с

р

з

р

о

с

т

у

т

п

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

 

с

 

 

 

е

з

 

 

 

 

 

 

ь

ц

 

 

і

 

з

 

 

с

 

 

 

Добрим бути просто не залежить це від зросту.

 

     Так, значить ви і розумні! Це добре. А давайте згадаємо якою ще супер силою володів наш герой? Супермен був дуже швидким, так? Тож давайте перевіримо наскільки ви швидкі.

Завдання № 4. Швидкість (Додаток 3)

Мета: розвивати навички ефективної взаємодії в заданій ситуації.

Вправа «Склади слово»

Кожна команда отримує набір літер, на одного учасника по дві літери. Кожну літеру треба взяти в руки так, щоб усі інші бачили що за літера зображена. Вчитель буде зачитувати питання а відповідь на питання члени команди мають скласти міняючись між собою місцями. Перемагає та команда, яка впорається швидше.

Питання для першої команди:

(8 учасників; літери о,л; е,н; ь,р; с.а; а,к; и,м; і.б; з)

Що покриває стовбур та гілки дерева? (Кора)

Вранці на траві. (Роса)

Друга нота нотного стану. (Ре)

На якому інструменті грали кобзарі? (Кобза)

Який кущ є символом України? (Калина)

Одягають на штани. (Ремінь)

Нею косять, її заплітають. (Коса)

Хто на своїй голові ліс носить? (Олень)

Питання для другої команди:

(8 учасників; літери о,с; м,о; к,с; х.е; й,г; р,і; я,а; у,ч)

Вид релаксу, популярний нині… (Йога)

Казковий персонаж, баба … (Яга)

Для письма і дверей потрібна ... (Ручка).

Третя нота нотного стану. (Мі)

Спортивна командна гра з шайбою. (Хокей)

Безмежний простір, у якому перебуває наша планета. (Космос)

Що зайве: хліб, хлібороб, горіх, хлібина? (Горіх)

Польовий гризун з добре розвиненими защічними мішками. (Хом'як)

    Ми вже з´ясували що ви всі розумні та дуже добрі, а тепер ще й швидкі. Але давайте повернемося до нашого героя. Пригадайте будь-ласка які ще здібності були у нього.

Завдання № 5. Рентгенівський зір.

Гра «Чарівна скринька».

Мета: розвиток вміння зв’язно висловлювати думки. 

Вчитель показує учням гарну коробку, в якій захований якийсь предмет. Капітани команд, підходять і дивляться всередину коробки. Їхнє завдання відповідати на питання своєї команди лише так, або ні. Виграє команда яка першою впоралась. Завдання виконується по-черзі кожною командою.

    Молодці діти! Як чудово ви впорались! Тепер настала черга останнього завдання. Якщо підсумувати все, що зробив супермен для інших, то що виходить? А виходить, що він завжди старався для інших. Був добрим, чесним, справедливим. Любив та цінував оточуючих. Скажіть будь-ласка чи завжди ви цінуєте людей що вас оточують? Чи завжди стараєтесь для них?

(діти відповідають)

Отже переходимо до останнього на сьогодні завдання. Це основне завдання сьогоднішньої зустрічі.

Завдання № 6. Винахідливість

          Мета: розвиток уміння працювати в команді.

Вчитель видає учням набір для конкурсу (повітряні кульки, скотч, нитки, ножиці). Ваше завдання створити піраміду з кульок, але спершу їх треба надути, потім якось скріпити. Основна ваша мета, показати як ви злагоджено працюєте в команді. Виграє команда яка впорається першою.

Рефлексія:

Діти відповідають на питання за підсумками заняття.

Я дізнався ...

Я навчився ...

Я зрозумів, що можу ...

Мені сподобалося ...

Для мене стало новим ...

Мене здивувало ...

У мене вийшло ...

Мені захотілося ...

Мене надихнуло ...

 

На початку заняття ви отримали бейджі, на яких вказане ваше супер- ім´я. Зараз візьміть будь-ласка ручки та допишіть супер- здібності які ми сьогодні розглядали. Але лише ті, які, на вашу думку, підходять вам.

Як багато позитивних рис. Тож що, діти, виявляється ви всі супер-герої!

 

 

zip
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
1244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку