26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Презентація МАН з психології "Природа геніальності"

Про матеріал

В презентації розглядається питання з психології "Природа геніальності". Робота складається з двох розділів В першому розділі висвітлено теоретичні питання про обдарованість, талант та геніальність. В другому розділі наведений приклад психологічного дослідження. Висвітлено особисті якості геніїв, за допомогою яких вони стали світовими геніями

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУКІванюк Валерія Василівна, учениця 9 класу. Науковий керівник: Каландарова Ніна Григорівна, практичний психолог. Олійниківський НВКПРИРОДА ГЕНІАЛЬНОСТІ

Номер слайду 2

Актуальність дослідження – це розвиток обдарованості особистості в умовах перетворення, оновлення і гармонійного розвитку України. Наукова новизна - спроба показати і довести ті якості людей, за допомогою яких вони стали геніями

Номер слайду 3

Завдання дослідження - Проаналізувати наукову, методичну психолого-педагогічну літературу; - Розглянути теоретичні аспекти розвитку геніальних людей; - Обґрунтувати вплив метеорологічних явищ на народження геніальних людей

Номер слайду 4

Об’єкт дослідження природа геніальностіПредмет дослідженнягеніїПабло Пікассо. Марія МонтессоріБонапарт Наполеон. Адольф Гітлер. Уолт Дісней

Номер слайду 5

Методи дослідження ПрогностичніЕмпіричні Теоретичні

Номер слайду 6

ЗМІСТ РОБОТИТалант – високий рівень обдарованості, природний хист людини до певного виду діяльності. Обдарованість – це високий рівень розвитку загальних і спеціальних здібностей. Цікаво знати Геніальність за тлумачним словником – це найвищий ступінь обдарованості

Номер слайду 7

Відмінність таланту від геніальностіТалановитіі люди - гарячіГенії – холодні люди

Номер слайду 8

. Характеристики геніальних людей. ПристрастьІнтуїція. Схильність до гри. Жадоба до знань. Динаміка

Номер слайду 9

. Психологічно- біографічне дослідження. Психологічний портрет Марії МонтессоріМісце народження – Італія. Освіта – університет, аспірантура. Домінуюча риса характеру – виняткова самовпевненість і самоповага. Тип особистості – інтроверт, прометеївський. Професійний успіх – книга “Метод Монтессорі”, “Абсорбуючий розум”, автор концепції “чутливої дитини”Схильність до ризику: мужня. Завзятість: наполеглива. Вплив – Піаже, Еріксон

Номер слайду 10

Психологічно- біографічне дослідження Психологічний портрет Пабло Пікассо. Місце народження – Іспанія. Освіта – школа, училища мистецтв в Барселоні та МадридіДомінуюча риса характеру – крайня ступінь самолюбства, харизматичний руйнівник. Тип особистості – екстраверт. Енергія лібідо – садомазахістські тенденціїПрофесійний успіх – картини “Дівчата з Авіньона ”, “Життя”, “Три танцівниці”Влада: велика воля і самовпевненість. Вплив – лідер, світ мистецтва пішов за ним

Номер слайду 11

Психологічно- біографічне дослідження. Психологічний портрет Уолта Діснея. Місце народження – Голлівуд. Освіта – незакінчена школа, незакінчене училище мистецтв. Домінуюча риса характеру – впевнений в собі, страждав маніакальним розладом особистостіСхильність до ризику: на початку 20-тих двічі розорявся, 8 разів стикався з неплатоспроможністю. Тип особистості – інтроверт. Професійний успіх – мультфільми “Білосніжка ”, “Піноккіо”, “Спляча красуня”Кризи: на 20-му році життя в результаті нещасного випадку був прикутий до ліжка

Номер слайду 12

Психологічно- біографічне дослідження. Психологічний портрет Бонапарта Наполеона. Місце народження – Франція. Освіта – не любив школу, але в рекордні терміни закінчив військову школу в ПарижіДомінуюча риса характеру – харизматичний егоманіяк Тип особистості – інтроверт, належав до типу А (велика енергія), нетерплячий, не терпить невдач, прометеївський. Професійний успіх – у 22 роки став генералом, в 30-диктатором Франції, в 35-імператором. Робоча етика: працював по 14-16 годин без втоми. Одержимість: тримав 4-5 секретарів, одночасно завантажуючи їх роботою, диктуючи годинами.   

Номер слайду 13

Психологічно- біографічне дослідження. Місце народження – Німеччина. Освіта - не закінчив у старших класах школу, провалив екзамен в академію мистецтв Домінуюча риса характеру – – оратор з гіпнотичною силою і харизмою. Тип особистості – – інтроверт, садист, мазохіст. Професійний успіх – засновник Третього рейху, книга “Майн Кампф”Вплив – змінив світ протягом ХХ ст. Оптимізм – не існувало слово “неможливо”Робоча етика – ніколи не втомлювався і не спав Психологічний портрет Адольфа Гітлера

Номер слайду 14

. Люди, які домоглися влади, могутності і успіху. ГеніїДосягнення. Ключові особливості характеру, що зумовили успіх. Наполеон Бонапарт. Найбільший полководницький геній світуІнтуїтивна проникливість. Адольф Гітлер. Завоював майже весь світ. Психічна і харизматична енергія. Пабло Пікассо. Найбільший художник XX ст. Неймовірна наполегливість. Уолт Дісней. Заснував династію в індустрії сімейних розваг. Завзятість. Марія МонтессоріЗробила революцію в педагогіціВеличезна впевненість у собіТаблиця 1

Номер слайду 15

Якості для досягнення успіху. Спрямованість. Схильність до ризику. Уміння вести за собою. Бунтівний дух. Упевненість в собіПрозорливість. Завзятість

Номер слайду 16

ВИСНОВКИ1. Обдаровані діти – це майбутнє України2. Талант передається у спадок, геніальність – ні3. Геній завжди в пошуках нового4. Наполеглива праця – основна риса геніїв

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку