Заняття з елементами тренінгу на тему: «Щастя – творити добро»

Про матеріал

Мета: допомогти учням усвідомити, що добро потрібне кожній людині; вчити нести добро іншим через добрі справи; сприяти вихованню в дітей активної життєвої позиції, людяності, чесності, милосердя, доброти.

Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу

на тему:

 «Щастя – творити добро».

 

   Мета: допомогти учням усвідомити, що добро потрібне кожній людині; вчити нести добро іншим через добрі справи; сприяти вихованню в дітей активної життєвої позиції, людяності, чесності, милосердя, доброти.

   Матеріали: плакати «Правила роботи в групі», «Квіткове поле», «Мішок щастя», квіточки, ромашка, стікери.

 

Хід заняття:

- Милосердя й доброта, як два крила, на яких тримається людство. І не обов’язково це повинна бути матеріальна допомога, інколи достатньо теплого слова, моральної підтримки, душевної розмови.

- Ще складаючи казки, люди вірили в добро, в перемогу справедливості, у щастя. Куди ж поділась ця віра? Чому залишилися самі поневіряння? Можливо, варто звернутися до казок – мудрого джерела народної думки? Можливо, треба робити висновки і повертатися до добра, щоб зробити добрими когось, себе, увесь світ?!

- У наш час, коли все більше панує зла на землі, видається все більше негативної інформації, коли люди озлобляються один на одного. Вони забувають про добро, про те приємне, що можна зробити один одному.

   - Сьогодні наше заняття ми присвятимо добру і щастю. Навчимося розрізняти ці поняття й знаходити спільне. Отже, тема заняття: «Щастя – творити добро».

 

   I. ЗНАЙОМСТВО.

   Вправа «Гімн імені»

   Мета: познайомити учасників між собою; розвивати навички саморекомендації; формувати позитивну самооцінку.

   Хід вправи. На розданих аркушах паперу записати своє ім’я. А потім придумати добрі слова, що починаються на першу літеру свого імені. Зачитати і прикріпити собі на одяг (бейджик). Наприклад: Світлана – смілива, славна, сильна, струнка.

 

   II. СХВАЛЕННЯ ПРАВИЛ.

   Мета: навчити учасників розробляти та схвалювати правила роботи групи; формувати відповідальне ставлення до власної поведінки.

   Хід вправи. Правила є важливими в житті людини і суспільства. Допомагають регулювати взаємовідносини між людьми. Для продуктивної праці в групі, щоб кожен учасник почувався комфортно і міг діяти ефективно, потрібно схвалювати правила групи.

   Обговорення правил роботи в групі:

  • Бути позитивним.
  • Говорити від свого імені.
  • Не критикувати.
  • Бути активним.
  • «Піднята рука».

 

   III. ОЧІКУВАННЯ.

   Вправа «Квіткове поле»

   - Сьогодні наше заняття ми присвятимо добру і щастю. Навчимося розрізняти ці поняття й знаходити спільне. Отже, тема заняття: «Щастя – творити добро».

   Мета: навчити учасників визначати власні очікування і мету заняття.

   Хід вправи. На розданих квіточках написати свої очікування від заняття. Потім прикріпити їх на аркуш паперу, щоб утворилося квіткове поле. Очікування проговорити.

  • Про що говорить наше квіткове поле?

 

   IV. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА.

   Вправа «Ромашка»

   - Запишіть, будь ласка, риси характеру доброї людини на пелюстках квітки.

   (Обговорення).

   Вправа «Кроки допомоги»

   - За вікном панує золота осінь. У нас також є незвичайний кошик – з мудрими порадами. Прошу озвучити їх.

   Ці поради записані у пам’ятках, які ми вам пропонуємо.

 

ПАМЯТАЙ ДОБРО!

  • Можна забути того, з ким разом сміявся, але ніколи не забувай того, з ким разом плакав.
  • Будь вищим від усяких пліток, заздрощів, дрібних інтриг.
  • Найкращі ліки від образи – прощення. Навчися прощати всім, а собі ніколи.
  • Не втрачай самоповаги, умій володіти собою.
  • Перш ніж щось сказати погане, згадай, що найкраще слово те, яке не сказане.
  • Найкоротша відстань між людьми – усмішка. Частіше усміхайся.
  • Якщо тобі погано, то це не причина, щоб завдати страждань іншому.

 

   - Існує проста істина. Від добрих справ ми почуваємося щасливими.

   Вправа «Мішок щастя»

   Мета: формувати в учасників усвідомлення життєвих цінностей як основи бачення власної життєвої перспективи.

   Хід вправи. Написати на стикерах, що для кожного потрібно, щоб бути щасливими.

   Обговорити по колу.

   Прикріпити стикери на плакат «Мішок щастя».

   - Зберімо всі наші побажання у мішок під назвою «Мішок щастя».

 

   V. ПІДСУМОК.

   Вправа «Віночок»

   Мета: навчити учасників робити висновки, підсумовувати на основі очікувань.

   Хід вправи. На одержаних квіточках записати свої враження від заняття. Проговорити. Прикріпити квіточки вгорі над квітучим полем сподівань, щоб утворився віночок успіху.

   Вправа «Побажай добра собі і всім»

   Запам’ятайте такі слова: «Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе; і щоб не сталося в житті кожного з вас, завжди пам’ятайте, що ви живите на планеті Земля і носите ім’я Людина. А людина починається з добра. І творити добро – значить бути щасливим». Отже, я бажаю собі й вам усім щастя. А зараз продовжуйте по колу бажати собі та один одному добра.

   Фраза по колу «Я бажаю собі і всім вам …»

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
10 листопада 2018
Переглядів
2536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку