Заняття з елементами тренінгу "На варті екології"

Про матеріал
Еко-заняття з елементами тренінгу для використання на уроках екології та психології з учнями середньої шкільної ланки.
Перегляд файлу

На варті екології

                       Заняття з елементами тренінгу для підлітків

 

  «Людина знищує світ, забуваючи,

                                                      що тим самим вона знищує себе».

     

Мета: формування у підлітків екологічного мислення; виховання розумного ставлення до природи; розвиток екологічної свідомості

особистості.

Матеріали: чисті аркуші паперу, фломастери, маркери, ручки, кольоровий ватман, стікери, сигнальні картки.

 

                                                  Хід заняття

Вступ.

Усі ми знаємо, що екологічна ситуація на планеті загрозлива, і нам не слід сподіватися, що хтось її покращить. Лише наше розумне ставлення до довкілля, природніх багатств, можливо, зможе зупинити незворотні процеси, що ведуть до повної руйнації природи Землі.

 

 І. Інформаційний блок №1 «Еко – звички. Сміттєві відходи».

 1. Відеопрезентація слайдів.

2. Робота у групах.

1 група – Блакитний ватман.

Завдання: « Від чого вода стає брудною? Що означає берегти воду?»

2 група – Зелений ватман.

Завдання: «Легені планети – ліси. Як ви розумієте це твердження?».

3 група – Оранжевий ватман.

Завдання: « Чи згодні ви з тим, що найбільший виробник сміття – людина? Як зменшити його кількість?».

Команди презентують свої роботи.

 

ІІ. Інформаційний блок №2. « Еко – звички. Енергія. Вода. Побутова хімія. Їжа».

 

  1. Відеопрезентація слайдів.

 

2. Гра «Ой – ой!».

В повітря надходить багато кіптяви від теплоелектростанцій та котелень, величезна кількість небезпечних радіоактивних відходів.

Я називатиму вчинки людини, а ви маєте їх оцінити. Відповідати таким чином:  якщо людина витрачає електроенергію даремно, ви притискаєте долоньки до щік, довірливо хитаєте головою і промовляєте «Ой – ой». Якщо внаслідок дії людини електроенергія зберігається і заощаджується, ви радісно плескаєте у долоні.

  • Людина катається в ліфті;
  • Освітлює робоче місце люстрою;
  • Обігрівається електрокаміном, коли можна тепліше вдягнутися;
  • Ідучи кудись, вимикає світло;
  • Миється під душем;
  • Надовго залишає дверцята холодильника відчиненими;
  • На зиму утеплює житло;
  • Миється, наливаючи повну ванну води;
  • Піднімається ліфтом на 2 чи 3 поверх;
  • Узимку залишає вхідні двері відчиненими;
  • Освітлює суто робоче місце.

 

ІІІ. Інформаційний блок №3. « Екологія душі та тіла».

 

1. Відеопрезентація слайдів.

 

2. Вправа «Зменшимо кількість сміття».

Запитання: Як довго зберігається сміття?

Папір – до 2- х років, консервні банки – до100 років, скло – понад 1000 років, пластик -  понад 1000 років.

Як людина з цим впорається? Чи зуміє зменшити таку величезну кількість сміття? 

Перед учасниками таблички з назвами пунктів: «Смітник», «Пункт прийому вторсировини», «Нужденним людям», «Тваринам».

Видаються стікери з назвами видів сміття, учасникам пропонують його розподілити.

Команди презентують свої роботи.

 

ІV. Інформаційний блок №4. «Еко – блогерство. Сучасна просвіта людства».

 

 Перегляд еко – роликів. Висловлення своїх думок.

 

1. Вправа «Прощання».

Діти стають у коло, взявшись за руки. По черзі діляться своїми враженнями від заняття. Акцентують увагу на тому, які висновки зробили для себе, як поміняють своє звичне ставлення до екології та озвучують свої побажання всім учасникам заняття.

docx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку