Заняття з елементами тренінгу «Турбота про себе» для вчителів
Заземлення. 5-4-3-2-1
Напишіть
«5 речей, які ви бачите,
4 речі, яких ви можете торкнутися,
3 речі, які ви можете почути,
2 речі, які ви можете понюхати,
1 річ, яку ви можете скуштувати.»
Чи складно було написати речі?
Вправа «Пиріг»
Коло ділимо на 6 рівних частин. Розфарбовуємо. На частинах пирога пишемо речі, які надихають.
Вправа «Відгадай»
На голову учаснику надагається слово, якою може бути учень, інші за допомогою жестів показують, щоб людина відгадала слово:
З ким би ти хотів опинитися в одному купе?
Список пасажирів для вибору:
- чоловік із значною сумою грошей;
- чорношкірий турист з Південноафриканської Республіки;
- дівчина з вадою зору;
- циганка середнього віку з маленькою дитиною;
- молодий чоловік, злегка напідпитку;
- дівчина з інтернату;
- ВІЛ-інфікований юнак;
- вболівальник, котрий повертається з футбольного матчу.
Обгрунтуйте свою відповідь. Чому саме обрали цих пасажирів?
Як зняти напругу?
Починаємо напружувати мязи з пальців ніг, далі переходити до мязів стегон. Напружуйте живіт втягнувши його. Стисніть кулаки. Зігніть руки в ліктях та притисніть їх до верхньої частини тіла. Підніміть плечі вгору, тягнучи їх до вух. Видихніть і рослабтеся.
Видихаємо повітря повільно та обережно повертаючи голову по колу праворуч. Вдихніть. Видихніть, коли повертаєте голову ліворуч і у вихідне положення на груди. Тепер змініть напрям руху голови. Вдихаючи, поверніть голову ліворуч. Повертаючись у вихідне положення (праворуч), видихайте.
(Повторіть двічі).