Заняття з емоцыйно-вольовоъ сфери

Про матеріал
Заняття з емоцыйно-вольової сфери. Знайомство зі злістю, заняття розроблено для дітей з особливими освітніми потребами, старша група ДНЗ та учнів початкової школи.
Перегляд файлу

Завдання з корекції емоційно-вольової сфери . Заняття: знайомство зі Злістю.

Мета: Вивчення емоції злості. Як самому впоратися зі злістю.

Обладнання: олівці кольорові, бум ага А4.

 

0-04-0a-4551e10615bbfdaf12090893f39c690cff7d223bd249aff9b429e6ee37db50b3_20e4f880

Вправа на привітання. Із різноманіття фотографій, де зображені діти з різним настроєм дітина вибираює фото із настроєм, схожим на свій (можна вибрати зі смайликів). Можна розповісти про свій вибір – чому саме це фото (смайлик), що такого сталося приємного чи неприємного. Дуже гарними для цієї вправи є комплект карток “Емоції”.

Переглянути відео мультик «Емоції з рибками» пригадати які бувають наші емоції, за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=i22lCEXJ6K4

 

 Казка «Як Рома і тома подолали злу чаклунку»

 Жили веселі діти, вони так любили природу, дружили з усіма, були чесними, слухали батьків та вихователів.

 Одного дня діти гралися на подвір’ї. Раптом здійнявся сильний вітер, із нього з’явилася зла чаклунка, яка захопила Рому і Тоню в полон. Вона понесла їх у королівство зла. Усі хто потрапляв у це королівство ставали злими, некрасивими. І наші Рома і Тоня теж стали злими: навчилися кусатися, битися, сваритися.

Зла чаклунка вирішила їх повернути додому, але залишити такими ж злими, але дітей всі розлюбили – друзі, батьки, бабусі.

   Бесіда: 

Як ти  думаєi, яке життя стало в Роми і Тоні?       Чому?       Які обличчя стали в них?

 

Вправа «Кулак-ребро-долоня».

Три положення руки на площині столу послідовно змінюють один одного. Долоня на площині, стисла в кулак долоня, долоня ребром на площині столу, розпрямлена долоня на площині столу; виконується спочатку правою рукою, потім - лівою, потім - двома руками разом. Кількість повторень - по 8-10 разів. При засвоєнні програми або при утрудненнях у виконанні дитина допомагає собі командами ("кулак-ребро-долоня"), вимовляючи їх вголос або про себе.

2.JPG

 

Вправа «Малюємо свій настрій» Обговорення малюнків. Питання «А як ти вважаєте, чи можемо ми самі впливати на свій настрій?» .

Рефлексія.

Прощання.

Рекомендації для батьків:

Щоб навчити дитину спокійно спілкуватися з людьми, пограйте так: візьміть в руки який-небудь привабливий предмет (іграшку). Завдання дитини – умовити Вас віддати цей предмет. Ви повертаєте цю річ, коли захочете. Потім поміняйтеся місцями – Ви просите у дитини. Після закінчення гри обговоріть, як легше просити, які прийоми та дії вплинули на ваше рішення віддати іграшку, обговоріть почуття які випробовували гравці

Навчайти дитину ( і себе) виражати гнів в прийнятній формі. Поясніть, що обов’язково треба проговорювати всі негативні ситуації з батьками або з друзями. Навчить дитину словесним формам виразу гніву, роздратування («Я ображений, мене це скривдило»).

Запропонуйте скористатися “чарівними речами» для виплескування негативних емоцій:

- Чарівна чашка (в неї можна кричати).

- Листи паперу (їх можна зім’яти, порвати, з силою кидати в мішень на стіні).

- Чарівні олівці (ними можна намалювати неприємну ситуацію, а потім заштрихувати  або зім’яти малюнок).

 - Чарівний пластилін (з нього можна зліпити фігурку  кривдника, а потім зім’яти  її  або переробити).

-  Виділити окрему подушку “для розрядки”  (її можна кидати, бити, пинати).

на головнуКартинки «Смайлики и эмоции» (32 фото) | Смайлики, Картинки, Геология

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку