Заняття з математики для дітей 5-6 років

Про матеріал
Заняття з математики для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років). Підходить для використання педагогам ПНЗ.
Перегляд файлу

Тема. Лічба в межах 10. Склад числа 10. Розв’язування прикладів та задач.

Мета: вчити дітей рахувати в межах від 1 до 10; ознайомити зі складом числа 10; формувати вміння називати суміжні числа; удосконалювати вміння розв’язувати приклади; розвивати вміння лічити у зворотному напрямку від 10 до 1; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, математичні здібності; виробляти навички письма вивчених цифр; виховувати охайність, самостійність, інтерес до вивчення математики.

Обладнання: картки із цифрами, тематичні малюнки, палички для лічби, роздатковий матеріал, таблиця «Склад числа 10», зошит «Математика» (В. Федієнко)

 

                                             Хід заняття

  1. Організаційний момент
    1.        Привітання
    2.        Організація робочих місць (на парті залишити олівці та ручку, все інше прибрати).
  2. Повторення вивченого матеріалу
    1.        Повторення суміжних чисел

- Назвіть суміжні числа для чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.

2.2. Бесіда

      - Яке число ми вивчали на минулому занятті? (10)

      - З яких двох цифр складається число 10 ? (1 і 0)

     - Як утворилося число 10 ? (до 9 додати 1 буде 10)

        2.3. Розв’язування прикладів. Гра «Мовчанка»

    - Розв’яжіть приклади за допомогою паличок для лічби і покажіть правильну відповідь.

3+1=          6+4=

5+2=           1+5=

  1. Оголошення теми і мети заняття
  • Сьогодні на занятті ми з вами вивчимо склад числа 10, а також продовжимо вчитися розв’язувати приклади та задачі.
  1. Вивчення нового матеріалу
    1.        Формування поняття складу числа 10.
  • Погляньте на будиночок із числом 10.

  • Які числа живуть у цьому будиночку ? (1 і 9, 2 і 8, 3 і 7, 4 і 6, 5 і 5, 6 і 4, 7 і 3, 8 і 2, 9 і 1).
  • Додайте числа, що мешкають на цьому поверсі.(8+2).
  • Яке число живе у цьому будиночку? (10).
    1.        Робота у зошиті
  • Розгорніть зошит на сторінці 42.
  • Запишіть пропущені числа від 1до 10, від 10 до 1.
  • Полічіть від 1до 10, від 10 до 1.

Фізкультхвилинка

Йшли ведмедики малі

Нахилились до землі.

Потім стали, руки в боки,

І зробили три підскоки.

Потім розминали плечі.

Руки вгору, опустили,

І за парти тихо сіли.

  1.        Розв’язування прикладів.
  • Розв’яжіть «ланцюжки» прикладів. Запишіть відповідні числа у клітинки ( сторінка 42, завдання 2).

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу
    1.        Віршовані задачі

9 кошенят пісок копають

Та на сонці загорають.

Ще одне сидить в траві.

Скільки всіх? Скажіть мені. (9+1=10).

Сім горобців на гілку сіли,

До них три ще прилетіли.

Скільки горобців всього

На нашім дереві було? (7+3=10).

  1.        Робота з індивідуальним матеріалом
  • Вставте пропущені числа, щоб в результаті отримати число 10.

 

  1. Підсумок заняття
    1.        Бесіда
  • Склад якого числа сьогодні вчили?(10)

- Що ми сьогодні повторювали ? (утворення числа 10, натуральний ряд,   суміжні числа розв’язування прикладів).

     - Про що ви дізналися на занятті ? (про склад числа 10)

   - Що ви будете знати? (склад числа 10)

   - Що вам сподобалося на уроці ?

  1.        Прощання

 

 

doc
Додано
8 жовтня 2019
Переглядів
16354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку