Заняття з правопівкульного малювання

Про матеріал
Розробка заняття з образотворчого мистецтва за методикою правопівкульного малювання
Перегляд файлу

Заняття№6

«Новорічна гілка ялинки»

(інтуїтивне малювання)

Мета: збагачувати знання дітей про навколишній світ природи взимку; учити передавати враження від побаченого – новорічна ялинкова гілка, святкові прикраси на ялинку; закріплювати прийоми з інтуїтивного малювання : ґрунтування аркуша та створення фону для майбутнього малюнку; вчити малювати за допомогою прямих ліній ялинкову гілку: малювати прикраси круглої форми; розвивати дрібну моторику, творчу ініціативу, пізнавальну активність, сприяти розвитку самостійності, охайності , зосередженості; виховувати цікавість до занять з інтуїтивного живопису.

Матеріали: ялинкова гілочка, ялинкові прикраси( кульки) папір акварельний А4

Пензлі №14, №2, фарби гуашеві, бавовняна серветка, малярний скотч, скляночки під воду палітри.

Хід заняття.

  • Діти відгадайте загадку.

Що за гостя в нас така:

І зелена і струнка,

Сяє зірка у горі,

На гіллячках ліхтарі,

І ростуть на ній не шишки,

А цукерки і горішки? (Ялинка)

-Чому на Новий рік прикрашають саме ялинку, а не інше дерево? Послухайте про це казку і дізнаємось.

Зимова цариця

На узліссі росло  кілька різних дерев та кущів. Це була вишня, шипшина, яблуня та горіхове дерево. Вони дуже голосно вихвалялися:

-Я – найкрасивіша серед усіх дерев, - сказала яблуня.

- Ні, я найгарніша за тебе, і мої ягоди смачніші за твої, заперечувала вишня.

- Про що ви говорите? Мої плоди містять дуже багато вітамінів,- гордо стверджувала шипшина.

- Як це прекрасно прикрашати собою землю, - сказала маленька ялинка, що зовсім недавно виросла на краю галявини.

Вона з цікавістю озиралась навколо себе й не припинялась радіти дощику, сонцю, вітру, пташиному співу, а ще деревам і травам , які росли поряд.

   Якось на галявину прийшов Дід Мороз. Він усе бачив , чув і дуже розсердився. Він не зачепив вишню , не подивився на шипшину. Не скуштував на смак яблука. А підійшов до маленької ялинки, стукнув об землю палицею і сказав:

  • Бути тобі зимовою царицею!

Настала осінь. За нею - біла зима. Усі дерева стали сірими, некрасивими без листя і плодів. І тільки маленька ялиночка продовжувала зеленіти, не зважаючи на мороз і хуртовину. Хоч це було дуже важко, вона щосили намагалася прикрашати собою закоцюблий від  холоду ліс і все на щось чекала.

    Якось на галявину прибігли діти.

  • Дивіться, ялинка ! Прикрасимо її до нового року? – закричали вони і очепурили дерево: на колючі гілки вішали блискучі іграшки і кульки. Повісили навіть різнокольорове намисто.
  •  Як гарно! - промовили діти.
  •  Як радісно! Ялинка! Ти найпрекрасніше дерево на світі!

Ялинка дбайливо тримала іграшки  своїми колючими гілками, щоб вони не зісковзнули і не впали у сніг. Визирнув із зі стовбурів дерев Дід Мороз, і сніжинки на  зелених ялинкових гілочках засвітилися, заблищали . заграли всіма кольорами веселки.

  • Сподобалася вам казка про новорічну ялинку? Давайте тепер прикрасимо нашу новорічну ялинкову гілочку.

Діти починають малювати.

  1. Наносимо грунт, використовуємо білу гуашь.
  2. Створюємо фон. Наносимо плями по аркушу блакитного та фіолетового кольору.
  3. За допомогою пензля №14 та білої фарби починаємо змішувати кольори на папері створюючи свій неповторний малюнок.
  4. На готовому фоні пропонуємо дітям намалювати гілочку коричневою фарбою у вигляді лінії та вдягнути цю гілочку в голочки за допомогою коротких ліній. Для голочок використовуємо блакитну і жовту фарбу.
  5. Починаємо прикрашати  ялинкову гілочку іграшковими кульками. Колір кульок діти вибирають за власним бажанням.

Вихователь після малювання розміщує дитячі роботи у творчому куточку.

Виставка дитячих робіт.

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
2146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку