Заняття№6
«Новорічна гілка ялинки»
(інтуїтивне малювання)
Мета: збагачувати знання дітей про навколишній світ природи взимку; учити передавати враження від побаченого – новорічна ялинкова гілка, святкові прикраси на ялинку; закріплювати прийоми з інтуїтивного малювання : ґрунтування аркуша та створення фону для майбутнього малюнку; вчити малювати за допомогою прямих ліній ялинкову гілку: малювати прикраси круглої форми; розвивати дрібну моторику, творчу ініціативу, пізнавальну активність, сприяти розвитку самостійності, охайності , зосередженості; виховувати цікавість до занять з інтуїтивного живопису.
Матеріали: ялинкова гілочка, ялинкові прикраси( кульки) папір акварельний А4
Пензлі №14, №2, фарби гуашеві, бавовняна серветка, малярний скотч, скляночки під воду палітри.
Хід заняття.
Що за гостя в нас така:
І зелена і струнка,
Сяє зірка у горі,
На гіллячках ліхтарі,
І ростуть на ній не шишки,
А цукерки і горішки? (Ялинка)
-Чому на Новий рік прикрашають саме ялинку, а не інше дерево? Послухайте про це казку і дізнаємось.
Зимова цариця
На узліссі росло кілька різних дерев та кущів. Це була вишня, шипшина, яблуня та горіхове дерево. Вони дуже голосно вихвалялися:
-Я – найкрасивіша серед усіх дерев, - сказала яблуня.
- Ні, я найгарніша за тебе, і мої ягоди смачніші за твої, заперечувала вишня.
- Про що ви говорите? Мої плоди містять дуже багато вітамінів,- гордо стверджувала шипшина.
- Як це прекрасно прикрашати собою землю, - сказала маленька ялинка, що зовсім недавно виросла на краю галявини.
Вона з цікавістю озиралась навколо себе й не припинялась радіти дощику, сонцю, вітру, пташиному співу, а ще деревам і травам , які росли поряд.
Якось на галявину прийшов Дід Мороз. Він усе бачив , чув і дуже розсердився. Він не зачепив вишню , не подивився на шипшину. Не скуштував на смак яблука. А підійшов до маленької ялинки, стукнув об землю палицею і сказав:
Настала осінь. За нею - біла зима. Усі дерева стали сірими, некрасивими без листя і плодів. І тільки маленька ялиночка продовжувала зеленіти, не зважаючи на мороз і хуртовину. Хоч це було дуже важко, вона щосили намагалася прикрашати собою закоцюблий від холоду ліс і все на щось чекала.
Якось на галявину прибігли діти.
Ялинка дбайливо тримала іграшки своїми колючими гілками, щоб вони не зісковзнули і не впали у сніг. Визирнув із зі стовбурів дерев Дід Мороз, і сніжинки на зелених ялинкових гілочках засвітилися, заблищали . заграли всіма кольорами веселки.
Діти починають малювати.
Вихователь після малювання розміщує дитячі роботи у творчому куточку.
Виставка дитячих робіт.