Заняття з розвитку логіко математичних здібностей для дітей із ЗПР середнього дошкільного віку

Про матеріал
Заняття для дітей із ЗПР молодшого та середнього віку Тема: « Веселий кошенятко» (один, багато, мало)
Перегляд файлу

Заняття для дітей із ЗПР молодшого та середнього віку

Тема: « Веселий  кошенятко»

(один, багато, мало)

 

 

Мета: ознайомити дітей з різними за кількістю групами предметів; вчити виділяти окремі предмети із групи і складати групу з окремих предметів; встановлювати співвідношення між кольором і предметами, поняттями «один», «багато», «мало»; складати прості візерунки шляхом комбінування  кольору та форми.

 

Корекційно-розвиваючи завдання: розвивати логічне мислення, зорове сприйняття, увагу, дрібну моторику пальців рук.

 

Обладнання: іграшкове кошенятко, декілька невеличких різнокольорових клубочків, невеликі відрізи ниток з цих клубків, набори будь яких іграшок, комплект із чотирьох кубиків.

 

Хід заняття

 

1) Привітання

         Я усіх дітей гукаю

         Та до себе закликаю!

         Будемо ми разом грати

         Заняття час вже починати!

2) Гра «Кошенятко та клубочки»

        У групі чується нявкання. Педагог пропонує дітям знайти того хто плаче і діти знаходять на килимі іграшку кошеняти. Педагог запитує котика чому він плаче. Кошеня каже, що не може віднайти свої клубочки для гри. Педагог пропонує дітям, подарувати кошеняткові нові клубочки і дістає кошик з клубками. (Кошик з низенькими бортами, щоб добре було видно кількість клубків)

  Педагог запитує: «Що в кошику?», «Скільки клубків?», «А скільки кошенят?» Прибирає частину клубків: «Ці клубочки закотились, коли кошенятко грався. Скільки залишилось клубків?» Запропонувати дітям, кожному взяти по клубку і запитати: «Скільки клубків у тебе?» Спитавши 3-4х дітей, запропонувати покласти клубки знову до кошика і запитати: «Скільки стало клубків?»

3)Гра «Один багато»

   У групі заздалегідь розміщені набори дрібних іграшок. «Малята, а зараз ми із вами будемо грати у гру і знаходити різноманітні предмети. Давайте уважно по дивимось, чого в нас у групі багато?»  «А зараз знайдемо такі іграшки або предмети, яких в нас по одному. Під час гри педагог змінює кількість іграшок, додаючи до однієї декілька і запитує: «Скільки стало? Як вийшло багато?»                           

     Прибирає іграшки, залишається одна іграшка. «Скільки стало іграшок?»

                                             4) Фізкультхвилинка. 

Котик ходить тишком нишком

(ходьба навшпиньки, руки на поясі),

Упіймав сіреньку мишку

(зробити одне присідання, підняти правою рукою уявну мишку)

Сміло вгору хвіст підняв,

І промовив гордо «Няв!»

(стати прямо, руки на пояс, зробити підскок)

Не тягни кота за вуса

(нахили тулуба вправо, вліво з імітацією тягання за вуса)

Котик сердиться, укусить (затупотіти)

І за лапку не хапай, бо подряпа так і знай

(імітація рухів котикових лап)

5) Гра «Підбери нитку до клубочка»

      На килимі розташовані нитки від клубків, які знаходяться у кошику. Педагог пропонує дітям допомогти котикові і підібрати нитку до відповідного клубочка (за кольором) та наматати її на клубок.

6) Гра «Склади візерунок»

  Кошеня дякує дітям за допомогу і дарує їм кубики, із зразками візерунків. Всі разом, розглядають зразки. Педагог виділяє кольорові поєднання, запитавши у дітей «Якого кольору  кубики, використані для візерунків?» Потім запрошує дітей пограти із кубиками і викласти такі самі візерунки, як на малюнках. Педагог разом із дітьми співвідносить складені візерунки зі зразками.

7) Висновки

   Запитання до дітей

- Хто приходив до нас сьогодні?

- Скільки було кошенят?

- Скільки було клубочків?

- Що подарував нам кошенятко?

- Що можливо зробити з цих кубиків?

Запропонувати дітям покласти кубики в математичний куточок.

  • Тепер малята ви завжди, маєте змогу, погратися з кубиками, коли забажаєте.
docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
1519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку