«Звірята в гості завітали».
М е т а: розвивати вміння дітей порівнювати за довжиною, шириною; складати візерунки шляхом комбінування кольору та форми предмета; вчити розрізняти поняття «ранок – вечір», «день – ніч»; закріплювати вміння добирати предмети однакового кольору.
К о р е к ці й н о – р о з в и в а ю ч и з а в д а н н я: розвивати мислення, увагу, зв`язне мовлення, спостережливість; сприяти розвитку рухової пам`яті, дрібної моторики рук; вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішні ознаки; формувати пізнавальну активність.
О б л а д н а н н я: іграшки – ведмедик та кошенятко; два рушники різних кольорів та довжини; на кожного малюка набір тоненьких смужок різного кольору (5-6 кольорів); круги такого ж самого кольору; плакат із зображенням сонечка в різні моменти доби (ранок – відкриваючого очі; день – широко відкриті очі; вечір – напівзакриті очі; ніч –заплющені очі) з рухливою стрілкою по центру. Зображення рушників та різнокольорові геометричні фігури.
Хід заняття.
1 .Психогімнастика «Привітання»
Доброго ранку, рідний наш дім!
Доброго ранку діткам усім.
Доброго ранку сонечку ясному
Доброго ранку садочку прекрасному.
2. Організаційний момент.
В гості до дітей приходить ведмедик та кошенятко. Дефектолог розповідає дітям, що тваринки потрапили під зливу, коли йшли в гості до малят. Вони промокли та змерзли. Їх потрібно просушити та зігріти, загорнути в рушники.
Гра «Зігріємо звірят»
(Жовтий рушник короткий та вузенький, він підійде кошеняткові, тому що він маленький. Синій рушник довгий та широкий підійде ведмедику тому що він великий і не може загорнутися в маленький рушник).
Гра «Прикрась рушник»
Після роботи, роздивляються прикрашені рушники і відповідають на запитання дефектолога.
Фізкультхвилинка
Як ми вранці йдемо в садок? Ось так.
Як ми вранці робимо зарядку? Ось так.
Як ми танцюємо?
Як ми малюємо?
Як ми вмиваємося?
Як ми вдягаємося?
Як ми граємося?
(Рухи згідно тексту)
Гра «Коли це буває?»
Гра «Повітряні кулі»
Кожній дитині розкладаються набір тоненьких смужечок, різних кольорів та довжини. І такі ж самі за кольором круги.
3.Висновки
Дефектолог дарує дітям кульки.