Заняття з розвитку мовлення "Подорож до Країни казок"

Про матеріал
1.Привітання.2.Д/гра"Порівняй предмети"3. Д/гра:"Що було спочатку,а що було потім"4.Д/гра " назви перший звук у слові"5. Рухлива гра " Я веселий чарівник"6.Д /гра" де чий хвостик?"7. Показ казки "Колобок"
Перегляд файлу

 

 

 

         Подорож до Країни  казок.

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: навчати дітей обговорювати персонажів та події казок, удосконалювати навички зв’язного мовлення, відпрацьовувати порівняння предметів за величиною(висота, ширина, довжина), вчити визначати порядок подій у казці, закріпити вміння виділяти перший звук у слові та назви українських народних казок; розвивати слухову сприйнятливість та зорову пам’ять, уяву та логічне мислення; виховувати у дітей прагнення бути старанними, уміння гратися злагоджено, уважно слухати відповіді інших не перебиваючи того, хто говорить, виховувати любов до народної творчості, та рідної мови.

Матеріали: карта з ілюстраціями до казок, книжка з білими аркушами всередині, картки із зображенням предметів( тарілка, глечик, лисичка, журавель), фігурки персонажів з настільного театру до кожної казки, аудіоапаратура, картки до дидактичних ігор, фартух із персонажами із фетру.                                       Хід заняття:

1.Організаційний момент.

- Діти, погляньте скільки гостей у нашій групі. Давайте з ними привітаємось.

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

2. Вступна частина.

-Сонце загляда в віконце

 І сміються дітлахи.

 Нам дарує книжку сонце,

 Де живуть наші казки.

( розгортаю книжку, а сторінки білі)

-А чому ж порожні сторіночки у цій книжечці? Де ж поділись наші казочки?( Зникли). А чому вони зникли?( Можливо вони образились, бо діти не складали їх на місце, рвали книжечки, не читали. Можливо зла чаклунка зачаклувала казки, а може подув чарівний вітерець і порозкидав їх).

- А як можна повернути казки? (Скласти нові казки, пошукати в бібліотеці) Так, сьогодні ми з вами вирушимо шукати казочки і повернемо їх до книжки.

- Діти, погляньте навколо, чи не бачите ви в нашій групі щось незвичне? (звернути увагу на коробку). Давайте поглянемо, що в ній? ( карта і лист)

- Читаю лист: Дорогі мої малята! Пише вам дідусь Казкар. Я знаю, що ви хочете відправитись у пошуки казок і повернути їх, а допоможе вам у цьому чарівна карта. Бажаю вам успіху! (Розглянути карту)

2.Основна частина.

 –На  чому ми можемо відправитись у нашу мандрівку? (на літаку, автобусі, машині, на велосипеді, на повітряній кулі).

- Правильно, сьогодні ми відправимось до Країни казок на автобусі.( Діти їдуть на автобусі співаючи пісню « Колеса в автобусі крутяться»)

-Ось ми і дісталися у Країну Казок. Виходимо з автобуса обережно, не штовхаючись. Розглянемо карту: яку нам потрібно знайти казку? ( підходимо до казки « Лисичка і Журавель.»)

- Щоб забрати  казочку у книжку нам потрібно виконати завдання.

Д / гра: «Порівняй предмети»

 Тарілка  широка , а  глечик - (вузький).

 Тарілка мілка , а глечик- ( глибокий).

Тарілка  низька,  а глечик-(високий).

У лисички  носик короткий , а у журавля-( довгий).

У лисички лапки короткі, а у журавля (довгі).

У лисички хвіст довгий , а у журавля.( короткий).

-Молодці виконали завдання і  забираємо казочку із собою.

-Куди ж нам іти далі? Поглянемо на карту.

-Так, потрібно знайти казку « Марійка та ведмідь»

-А щоб казочка потрапила у книжку потрібно знову  виконати завдання.

Д/гра: «Що було  спочатку, а що було потім?»

- Молодці , виконали завдання і можемо забрати казочку із собою.

-Яку казочку шукаємо наступною?

–Так. Казка називається « Вовк і семеро козенят».

- Діти, коли коза пішла в ліс по травичку з ким козенята залишилися вдома?

- Так, самі. А як ви думаєте, чим займалися козенята в хатинці?

- Можливо, в них було дуже багато іграшок і вони гралися ними?

Д/гра: «Назви перший звук у слові»

- Молодці, ви справились із цим завданням. І цю казочку складемо у книжечку. Подивимось на карту, яка в нас казочка наступна?

- Так, це казка « Рукавичка». А які звірята хотіли жити в рукавичці? Назвіть їх.

Зараз ми перетворимося у героїв цієї казки.

Рухлива гра: « Я веселий чарівник»

Я веселий чарівник, перетворювати звик,

Щойно ви були малята, а тепер ви… жабенята ( зайченята, лисенята, ведмежата ).

Раз, два, три біля столика(лавочки) замри.

- Отже, казку «Рукавичка» теж кладемо в книжку. Далі дивимось на карту. Наступна казка « Котик і півник»

Д/гра: « Де чий хвостик?» (гелева гра)

- Остання казка « Колобок» (діти розповідають казку викладаючи фігурки на фартусі).

3. Заключна частина.

- Ось і позбирали ми всі казочки до книжки. Пригадайте назви цих казок. Яке завдання вам сподобалось найбільше?

 

 

 

 

docx
Додано
20 січня 2020
Переглядів
2828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку