Корекційно – розвивальне заняття для дітей молодшого шкільного віку з розвитку емоційного інтелекту. Тема: «Інтерес»

Про матеріал

Заняття складені з метою розвитку емоційного інтелекту молодших школярів, у заняттях переплітаються психогімнастичні, емоційні вправи та ігри, етюди, казкові перевтілення, елементи арт-терапії,тощо. Такі заняття виконають важливі завдання: допоможуть дітям зрозуміти себе, свої почуття й емоції та емоції оточуючих, регулювати власний настрій і поведінку співпрацювати та домовлятися з дорослими й однолітками. Також навчать дітей не лише висловлювати власні переживання, а й зважати на почуття інших,проявляти емпатію,сприятимуть установленню довірливих взаємин із оточенням та довкіллям формуватимуть уміння жити в гармонії із собою.

Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ

 

ТЕМА : ІНТЕРЕС

 

МЕТА : Підтримувати у дітей мотивацію на пізнання себе через світ емоцій. Розвивати здатність розуміння емоційного стану іншої людини. Знайомство з новою емоцією. Навчити дітей довільно і слідувально «відтворювати» чи демонструвати емоції за поданим зразком. Пробудити інтерес до всього, що відбувається навкруги. Закріпити знання прислів’їв про емоції.   Виховувати бажання допомогати один одному. Сприяти зняттю психоемоційного напруження.

 

1. Хвилинка привітання.

Вправа « Подаруй ласку ».

 

2. Пропоную Вам подивитися мультфільм Смішарики ,серія «Дружебін»

У серії розповідається про механізм утворення емоцій в головному мозку і про те як блакіровка серотоніну призводить до депресії. Цікаво? Тоді дивимось!

 

  

 

Обговорення:

- Про що мультик?;

- Чи цікавий мультик?;

- Що викликоло у Вас інтерес?

 

 

 

 

3. Знайомство з ІНТЕРЕСОМ.

 

Інтерес викликає все незвичайне,

Гарне,веселе, чудове й забавне .

Цікавить мене навчання і гра,

Літо і навіть  холодна  зима.

 

Сьогодні ми з вами познайомимось по ближче з ІНТЕРЕСОМ .

  • Хто мені скаже на що схож ІНТЕРЕС?
  • А як виглядають люди, яких щось дуже зацікавило?
  • А якими нас робить інтерес?
  • Що ми ніколи не зможемо без нього зробити?

 

3. Демонструється піктограма ІНТЕРЕС.

Демонстративний матеріал.

 

                                

 

 

 

4. Бесіда на тему ІНТЕРЕС.

 

Куди дивляться діти? Чи цікаво їм? Що робить хлопчик? Чи всім дітям цікаво?

А коли цікаво тобі?

Закінчить речення « Мені цікаво коли… ».

 

Що спільного і відмінного між словами « інтерес » і « цікавість »?

В народі кажуть: « У цікавого все чоло в синцях », « Допитливому весь світ відкривається »?

 

5.Тренінг емоцій.

 

За допомогою міміки й жестів покажіть мешканців чарівного будиночка, у яких різний настрій: нудьга, сум, мрійливість, радість, злість, цікавість, сум.

 

6. Малюнок « На що схожий інтерес, цікавість? » (Малюнок на світовій пісочниці)

У кожного своє «цікаво». Кому де цікаво: у лісі, на морі, на стадіоні, у школі, у зоопарку.

Розкажіть чому.

 

7. Повітряна кулька

 

Дівчинку або хлопчика обирають на роль Надувного Клоуна. Спочатку дитина зображує здутого клоуна: ноги напівзігнуті, руки і шия розслаблені, корпус нахилений уперед. Хтось з дітей починає надувати  насосом. супроводжуючи кожну порцію повітря звуком “с-с-с”. Почувши перший звук “с-с-с”, Клоун вдихає повітря і випрямляє ноги в колінах, далі випрямляє тулуб, піднімає голову, руки, надуває щоки. Клоун надутий. Потім його спускають, на звук “ш-ш-ш” з нього виходить повітря і тіло повертається в попередній стан.

 

Діти міняються ролями.

 

8.  Давайте пограємо.

 

Знайдіть кожен свій шматочок фотокартки.

 

                                                                                

 

 

 

Кожному роздається один шматочок з фотокартки. Діти повинні знайти свою пару, скласти фотокартку, і розповісти, що на їх думку відчувала людина коли її фотографували.

 

9. Діти , а хто назве прислів'я або народні приказки пов'язані з таким почуттям, як ІНТЕРЕС?

А як ви розумієте ці прислів’я ?

  • ДОКИ ПИТАЄМО, ДОКИ ХОЧЕМО ЖИТИ.
  • ХТО БАГАТО ЧИТАЄ, ТОЙ БАГАТО ЗНАЄ.
  • КНИГА ВЧИТЬ, ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ.

 

10. Прощання.

МЕТА: розвивати навички групової взаємодії.

ПСИХОЛОГ (захоплено й упевнено).

  • Ну що, діти, сподобалося вам наше сьогоднішнє заняття?
  • А що саме?

 

ПСИХОЛОГ: Тоді поаплодуємо собі як артистам. (Показує). А тепер привітаємо один одного з успіхом, як поздоровляють себе з перемогою співаки чи футболісти! (обіймає кількох дітей і запрошує інших приєднатись).

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
1 червня 2020
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку