Заняття з учнями. "Самооцінка".

Про матеріал
Сьогодні ми поговоримо про наше з вами життя, наші здібності та можливості бо вони впливають на вибір, який нам доводиться робити в житті. Отже ми будемо говорити про Вашу самооцінку. Самооцінка це – раціональна оцінка своїх можливостей і якостей, почуттів, достоїнств і недоліків. Різні грані вашого Я відкриють вам і вашим одноліткам неповторний світ кожного з учасників.Потрібно вчитися думати про себе добре. Це необхідно, тому що самосприйняття впливає на твій спосіб життя. При високій самооцінці людина відчуває себе успішною, здатною вчитися і працювати. Людина відчуває себе улюбленою і потрібною. Формування самооцінки відбувається постійно. Підвищення самооцінки, формування позитивного уявлення про себе можливо і необхідно в будь-якому віці!
Перегляд файлу

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ З УЧНЯМИ

Тема « Самооцінка».

Мета:   розвивати в учасників уміння визначати в собі головні індивідуальні особливості, дати поняття самооцінки, формувати навички самопрезентації та здатність до змін, розвивати позитивне уявлення про себе.
Завдання:
• допомагати дітям усвідомлювати і розуміти свої індивідуальні особливості ;
• сприяти розвитку навичок самопрезентації,

•створити атмосферу доброзичливості.

 

Зміст тренінгового заняття.

Привітання. Вступ.

Сьогодні ми поговоримо про наше з вами життя, наші здібності та можливості бо

вони впливають на вибір, який нам доводиться робити в житті. Отже ми будемо говорити про Вашу самооцінку. Самооцінка це – раціональна оцінка своїх можливостей і якостей, почуттів, достоїнств і недоліків.  Різні грані вашого Я відкриють вам і вашим одноліткам неповторний світ кожного з учасників.

Вправа «Очікування» .
Мета: дізнатися, що очікують учасники від сьогоднішнього заняття.
Учасники по черзі висловлюють очікування від заняття.

Вправа «Правила роботи» .
Мета: прийняття правил роботи групи.

Учасники читають написане на плакаті і приймають правила роботи групи пояснюючи кожне з них.
Правила роботи:
1. Бути активним.
2. Звертатися одне до одного на ім’я.
3. Не критикувати.
4. Правило піднятої руки.
5. Бути щирим.
6. Не оцінювати одне одного.
7. Принцип «тут і тепер».
8. Принцип «конфіденційності».
9. Дотримуватися запропонованих правил.

Вправа «Діагностика   самооцінки».

Мета: визначити рівень самооцінки учасників.

shcaslyvyy

Букву “Я” потрібно поставити в один з цих кружечків. Коли учасники визначилися ведучий  говорить про результати вибору: якщо “Я” буде стояти в першому чи в другому кружечку – висока самооцінка, якщо “Я” буде стояти в сьомому чи в восьмому кружечку – низька самооцінка.

Яким би не був рівень твоєї самооцінки|, ти завжди можеш поліпшити його. Потрібно вчитися думати|вважати| про себе добре. Це необхідно, тому що|бо| самосприйняття впливає на твій спосіб життя. При високій самооцінці людина відчуває|почуває| себе успішною, здатною|здібною| вчитися і працювати. Людина відчуває|почуває| себе улюбленою|любою| і потрібною. Формування самооцінки відбувається|походить| постійно. Підвищення самооцінки, формування позитивного уявлення про себе можливо і необхідно в будь-якому віці!

Вправа «Зібратися в коло».

Мета: активізувати роботу та сгуртувати учасників.

Всім учасникам без слів потрібно зібратися в групи за кольором очей, по зросту..

Обговорюється: Які Ваші риси розкрилися у грі?-

Висновок: Ми пізнаємо себе, формуємо уявлення про себе через спілкування, дії, вчинки.

Вправа «Усі ми — різні»

Мета: усвідомлення своєї індивідуальності.

Продовжи речення по колу:

Мій друг сказав би про мене, що я…………

Мама каже про мене, що я ……………..

Вчителі говорять, що я ………………

Це були думки про Вас Вашого оточення. Та у Вас є своя стійка думка про себе, її джерело є Ви  самі.

Вправа « Я в чарівній  країні» -1.
Мета: визначення індивідуальних особливостей кожного учасника.

Матеріали: маленькі іграшки, пісок.

Хід вправи.

1 етап. Ведучий пропонує вибрати з поміж іграшок ту, в якій проявляються Ваші риси характеру, або інші важливі Ваші особливості, якості. Складіть про неї кілька речень і презентуйте Вашого обранця.

2 етап. Ведучий запрошує знайти своїй фігурці місце у «Чарівній країні», доповнити, якщо треба іншими  необхідними предметами, пояснюючи їх призначення.,

Підсумок: Вам важливо поставити фігурку біля Ваших друзів, бо друг завжди підтримає у важку хвилину, чи Ваш вибір інший?

 Вправа «Комплімент».

Мета: підвищення настрою учасників.

Учасники по черзі називають сильні сторони сусіда справа.

Вправа « Я в чарівній  країні» -2.

Мета: визначення індивідуальних особливостей кожного учасника.

Учасникам пропонується  змінити іграшку, якщо відчули таку потребу. Висновок про те, що вплинуло на зміну іграшки кожний учасник робить самостійно.

Підсумок. Вправа «Стрілка».

Мета: отримати зворотній зв'язок учасників.

Пропонується праві руку учасників  перетворити на «стрілку» і показати нею:

Самого активного учасника….

Самого веселого…….

Того, хто Вас здивував….

Того, хто Вам допомагав…

Хто цікаво розповідав….

Хто був зіркою……..

Підсумок. Перевіряються здійснення очікувань.

Вправа «Дарунок групі».

 Ведучий пропонує без слів подарувати щось важливе групі.

 

docx
Додав(-ла)
Левченко Ольга
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
1 березня 2019
Переглядів
2534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку