Загальношкільний захід "Незвичайний телемарафон"

Про матеріал
Загальношкільний захід проведений в рамках тижня психології та логопедії з учнями 5-8 класів.Форма роботи-командна гра,змагання.
Перегляд файлу

Кобеляцький навчально-реабілітаційний центр

 

 

 

 

Сценарій загальношкільного заходу

«НЕЗВИЧАЙНИЙ ТЕЛЕМАРАФОН»

(в рамках тижня психології та логопедії)

 

 

 

 

 

 

Підготували:

Практичний психолог Рикова І.О.

Вчитель-логопед Годзенко О.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цільова аудиторія: учні 5-8 класів.

 Мета: вчити учнів чітко висловлювати свою думку, розвивати усне мовлення та креативне мислення, виховувати бажання бути першими та найкращими. Розвивати пізнавальні здібності учнів, творчу активність, вміння приймати правильне рішення, логічно мислити, працювати в колективі.

Обладнання: аудіозаписи, фото-заставки програм «Світ навиворіт», «Школа лікаря Комаровського», «Хто зверху», «Мастершеф», «Голос», «Найрозумніший», «Україна має талант», завдання для учасників конкурсів.

Хід роботи

(слайд 1)

Ведуча 1. Доброго дня, дорогі друзі.

Ведуча 2. Доброго дня! Шановні вчителі та гості сьогоднішнього свята!

Ведуча 1. Ми раді вітати вас на нашому «Незвичайному телемарафоні».

Ведуча 2. Для участі запрошуємо команди на сцену.

Ведуча 1. Вітайте оплесками команди «1+1» та «2+2». Ажде на них чекає захоплююча подорож телепрограмами.

Ведуча 2. Для команд ми підготували цікаві конкурси, які буде оцінювати журі у складі: ____________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведуча 1. Тож розпочнемо наші змагання (слайд 2) +музика

Ведуча 2. І перша програма, на яку потрапили наші учасники – «Світ навиворіт». Ви знаєте, що ведучий передачі, Дмитро Комаров, подорожує різними країнами і знає багато фактів географії, історії, культури багатьох держав. Тому наші завдання стосуються цієї тематики.

Конкурс 1. (слайд 3). Учасникам обох команд пропонуються назви країн та столиці. Гравці повинні підібрати до кожної країни відповідну столицю. Переможе та команда, яка справиться із завданням швидше і дасть більшу кількість правильних відповідей. Журі оцінює одну правильну відповідь в один бал. На аркушах написані назви країн, ваше завдання – дописати правильну столицю.

Отже, правильні відповіді:

 Австрія – Відень.

Греція – Афіни.

Італія - Рим.

 Росія – Москва.

Франція –  Париж.

Німеччина – Берлін.

Україна – Київ

США – Вашингтон

Англія – Лондон

Польща - Варшава.

Справились, переходимо до другого конкурсу цієї ж передачі.

Конкурс 2. (Слайд 4 ).Учасникам обох команд пропонуються назви країн та зображення прапорів. Гравці повинні підібрати до кожного прапора відповідну країну. Переможе та команда, яка справиться із завданням швидше і дасть більшу кількість правильних відповідей. Журі оцінює одну правильну відповідь в один бал. Візьміть аркуші із  зображенням прапорів та впишіть відповідну країну.

Впоралися! Молодці! Отже  3 конкурс із програми «Світ навиворіт»

Конкурс 3. Кожній команді потрібно відповісти на 4 питання. Кожна правильна відповідь 1 бал.

Питання для команди «1+1» (слайд 5).

1. Яка найбільш типова страва італійської кухні? (спагетті)

2. Що у Венеції заміняє вулиці? (водні канали)

3. На цій горі, що знаходиться в Греції, за легендою жили давньогрецькі боги? (Олімп)

4. Це найвідоміший годинник Лондона? (Біг Бен).

Питання для команди «2+2» (слайд 6)

1. Якого древньогрецького героя прославили 12 подвигів? (Геракл)

2. Яка найвідоміша та найвища споруда Парижу? (Ейфелева вежа)

3. Ця невелика країна повністю знаходиться на території Риму? (Ватикан)

4. Друга світова війна почалася з нападу Німеччини на цю країну? (Польща).

(слайд 7)

Ведуча 1. (слайд 8) + музика. Рухаємося далі. Ми з вами на телепередачі «Школа лікаря Комаровського». Відомий педіатр знає все про збереження здоров’я, тому наші питання саме на цю тематику. Кожній команді потрібно відповісти на 5 питань. Кожна правильна відповідь 1 бал. Готові, отже, виберіть найбільш правильну відповідь

Питання для команди «1+1»

(слайд 9)

1.Тобі звичайно ж добре відомо, що руки потрібно мити перед їжею та після відвідування туалету. А в якому випадку теж неодмінно треба помити руки?

        Після гри в комп’ютерні ігри.

         Після вживання їжі.

         Після гри із домашніми улюбленцями.

          Після сну.

(слайд 10)

2.Що з перерахованого найбільше шкодить Твоєму здоров’ю?

Щоденні прогулянки взимку.

Спортивні змагання в літню спеку.

Надмірне переїдання калорійної  їжі.

Недотримання правил особистої гігієни.

(слайд 11)

3.Всі ми вмиваємося зранку та миємо ноги увечері, тому що:

Намагаємося позбутися мікробів.

Не хочемо, щоб із нас сміялися оточуючі.

Потрібно очистити шкіру від забрудненості. А ще це сприяє загартовуванню організму.

Це — стародавня українська традиція.

(слайд 12)

4.Заняття на тренажерах здобули всесвітню славу. Скажи, чому, займаючись на них, все ж не варто занадто сильно перенапружуватись?

Підвищується ризик ураження серцево-судинної системи.

Не залишиться сил на виконання домашніх завдань.

Доведеться забагато випити води.

Можна занадто сильно спітніти і застудитися.

(слайд 13)

5. Дуже часто підлітки — в захваті від комп’ютерних ігор. Скільки годин на день їм можна сидіти перед монітором, аби не нашкодити здоров’ю?

Не більше 3-х годин в день

Не більше 1-ї години.

Не більше 2-х годин.

Не важливо, головне — щоб батьки не помітили.

Добре, дякую, а тапер Питання для команди «2+2»

(слайд 14)

1.Чай або каву перед сном не рекомендовано вживати лікарями. Чому?

Вони занадто калорійні.

Доведеться вночі вставати в туалет.

У них мало вітамінів.

      Важче буде заснути

(слайд 15)

2.Що потрібно враховувати, збираючись до школи, щоб не застудитись:

Гороскоп.

Стан свого здоров’я.

Відстань до школи.

Погодні умови, місце проведення уроків і температуру в шкільних приміщеннях.

(слайд 16)

3. Всі лікарі пропагують прогулянки на свіжому повітрі. Для чого це?

Щоб не заважати батькам займатися домашніми справами.

Так зміцнюється здоров’я та загартовується організм.

На вулиці більше можливості для спілкування з друзями.

Вдома брудне повітря.

(слайд 17)

4.Здоровий, міцний сон — запорука гарного настрою і бадьорості протягом усього дня. Проте тривалість сну для людей різних вікових категорій різна. Скільки годин повинен спати підліток, аби бути здоровим?

         Не менше 8-9 годин.

         Скільки хочеться.

          Не важливо. Головне — лягати не пізніше 9-ї вечора.

          Хоча б 5-6 годин.

 (слайд 18)

  1. В якому випадку найбільш вірогідна побутова травма?

При порушенні правил безпеки, неуважності, пустощах.

За відсутності батьків удома.

При поганому самопочутті.

Коли в гості приходять друзі.

(слайд 19). Молодці швидко впоралися із завданнями від Комаровського

 (слайд 20)+музика

Ведуча 2. А зараз ми потрапили на відому молодіжну передачу «Хто зверху». Сергій Притула та Катерина Варнава  вміють не лише вдало пожартувати,а і гідно представити особливості чоловічої та жіночої статі.

 

Перший конкурс «Вгадай пісню» (слайд 21). Нам потрібно по одному учаснику з кожної команди. Гравці по черзі, слухають пісню в навушниках і без слів  показують пісню кожен своїй команді. Переможе та команда, яка  відгадає назву пісні і виконавця швидше.

Другий конкурс «Хто я». (слайд 22) Для конкурсу необхідно по одному добровольцю з кожної команди. Один учасник з команди “перевтілюється” в будь-кого чи будь-що. Потім, задаючи питання своїй команді, він має відгадати в що чи в кого він “перевтілився” (на його запитання команда може відповідати лише “Так” або “Ні”). Хто швидше відгадає той і переміг, і отримає бал для своєї команди.

Третій конкурс шоу «Хто зверху» “Склади слово(слайд 23). У конкурсі беруть участь по 4 учасники з кожної команди. Кожному учаснику прикріплюється по дві букви: спереду і ззаду. Для вас будуть поставлені питання, ваше завдання– скласти слово-відгадку.  Переможе той, хто швидше впорається із завданням. Конкурс оцінюється в один бал.

Отже, запрошуємо команду «1+1» до конкурсу. Ф-П, А-К, Р-А, А-Ш

Питання для команди 1+1

 (слайд 24) Око автомобіля (фара)

(слайд 25) Місце для зберігання одягу (шафа)

(слайд 26) В жінок - це прикраса та помітний аксесуар, у чоловіків – засіб  захисту унікального інструменту людини, який  відповідає за утворення звуку? (шарф)

Питання для команди «2+2»

(слайд 26) Як називають воду в газоподібному стані? (пара)

(слайд 27) М'ясо, після механічної обробки. (фарш)

 (слайд 29) Найкраще місце відпочинку в спекотну пору року, де зелені насадження  забезпечують зниження температури повітря через  випаровування вологи та захищають від  шуму? (парк)

(слайд 30) Молодці. Ми побачили, що ви ще й кмітливі та дружні.

Ведуча 1. (слайд 31). Продовжуємо наш телемарафон. І ось ми потрапили на передачу «Голос Країни». Цей вокальний конкурс дає можливість людям розкрити свої таланти та заявити про себе на всю країну. Кожна команда слухає 5 фонограм відомих пісень українських виконавців. Ваше завдання – відгадати пісню та виконавця. Переможе та команда, яка відгадає більше треків. Одже, фонограми для команди «1+1».

(слайд 32)       1. «Без бою» (Океан Ельзи).

(слайд 33)       2.  «Щедрик» (хор).

(слайд 34)       3.  «Ой смереко» (Микола Яремчук)

(слайд35)       4. «Україна – це Я!» (Тіна Кароль)

(слайд 36)      5. «Вчителька» (ТІК)

Добре, слідуючі фонограми для команди «2+2».

(слайд 37)      1.«Одна калина» (Софія Ротаро)

(слайд 38)        2.«Дикі танці» (Руслана)

(слайд 39)        3.«Ти ж мене підманула» (Укр.народна)

(слайд 40)         4. «Чорнобривці» (Дмитро Гнатюк)

(слайд 41)         5. «Все буде добре» (Океан Ельзи).

Дякуємо вам, ви показали гарні знання музичних творів і їх виконавців.

Ведуча 2.  (слайд 42) + музика. Подорож триває. Зустрічаємося на кухні «Мастершеф». Тут ви зможете продемонструвати свої знання з кулінарії.

Конкурс 1.«Меню».  (слайд 43) Перед вами написані слова із переплутаними буквами – ваше завдання переставити букви так, щоб утворилася назва страви. Запишіть правильні слова у бланки. Переможе команда, яка відгадає більше страв. (слайд 44)

Правильні назви страв: холодець, вареники, тістечко, варення, солянка, чебурек, галушки, котлета.

Конкурс 2. «Впізнай на дотик».(слайд 45) Нам потрібні по одному добровольцю з кожної команди. Перед вами горщики з різними злаковими. Ваше завдання: із зав‘язаними очима відгадати на дотик, що знаходиться у глечику. Переможе та команда, яка відгадає більше злакових. Одже, п'ять горщиків для команди «1+1»

П'ять горщиків для команди «2+2»

Дякуємо, ви добре обізнані і в кулінарній справі.

Ведуча 1. (слайд 46) А зараз ви зможете показати свої знання на програмі «Найрозумніший». Завдання казкової тематики. Кожній команді потрібно відповісти на 5 питань. Кожна правильна відповідь 1 бал.

Питання для команди «1+1»

(слайд 47) 1. Якому казковому герою належать наступні речі: капелюх, чоботи, пір’їна, шабля?

А) Кіт у чоботях;

Б) Червона шапочка;

В) Буратіно;

Г) Незнайко.

(слайд 48) 2. Яке слово виклав хлопчик Кай із казки «Снігова королева»:

А) дружба;

Б) сніжинка;

В) вічність;

Г) холод.

(слайд 49) 3. Серед перерахованих квітів, назвіть ті, які збирала дівчинка із казки «Дванадцять місяців» :

А) конвалії;

Б) тюльпани;

В) підсніжники;

Г) проліски.

(слайд 50) 4. Хто допоміг Вовку змінити голос (казка «Вовк і семеро козенят»)?

А) лікар;

Б) коваль;

В) соловей;

Г) зозуля.

(слайд 51) 5.  Яка причина руйнування кициного дому (казка «Кицин дім»)?

А) пожежа;

Б) землетрус;

В) дощ;

Г) вітер.

Питання для команди «2+2»

 (слайд 52) 1. Коли, на думку Вінні-Пуха, найкраще ходити в гості?

А) ввечері;

Б) вранці;

В) по святам;

Г) вночі.

(слайд 53)  2. Чим відьма пригостила Білосніжку?

 А) пиріжком;

 Б) цукеркою;

 В) яблуком;

 Г) кавою.

(слайд 54)  Яку страву найбільше полюбляв Карлсон?

А) Пироги;

Б) Варення;

В) Мед;

Г) Згущене молоко.

(слайд 55) 9. Як звати брата Свинки Пеппи?

А) Джордж;

Б) Ден;

 В) Джон;

Г) Дін.

(слайд 56) 10. Який черевичок загубила Попелюшка?

А) Золотий;

Б) Скляний;

В) Кришталевий;

Г) Рожевий.

Ведуча 2. (слайд 57) + музика   Виходимо на фінішну пряму. На шоу «Україна має талант» учасники можуть проявити власні здібності, вміння та фантазію.

 (слайд 58)  Ми пропонуємо вам кошики, наповніть їх паперовими тюльпанами. Матеріали та інструкція для роботи перед вами. А журі в цей час підрахує результати всього телемарафону.

Ведуча 1. І поки наші учасники працюють, ми пропонуємо кілька конкурсів для глядачів. Для конкурсу запрошуємо трьох учнів із залу.

Конкурс називається «Малюнок на голові». Кожному даємо по альбомному листу і фломастеру. Ви кладете собі на голову лист і малюєте те, що я говорю. Намалюйте лінію через ввесь аркуш. На цій лінії, зверху намалюйте коло, від нього провеліть гачок вниз. На колі зверху намалюйте ще коло, менше, потім звнрху другого кола ще одне, ще менше. На верхньому колі намалюйте 2 маленькі трикутнички справа і зліва. Молодці. Продемонструйте свої роботи глядачам.  Ви отримуєте маленькі призи за роботу.

1.                            Загадки на кмітливість

1. Яку воду можна принести в ситі? (заморожену)

2. Кінь перевозить 10 кг вугілля, а поні — 10 кг вати. У кого вантаж важчий? (однаковий)

3. Яке колесо не крутиться в автомобілі, коли він їде? (запасне)

4. У небі одна, у баби дві, а у дівки немає. (буква Б)

5. Коли ми, дивлячись на цифру «два» кажемо «десять».( Коли стрілка годинника показує десять хвилин).

6.Сорок п’ят і сорок п’ят — скільки буде? ( 80 п'ят)

7.  Який острів каже, що він одяг? (Ямайка)

8.. Яке ім’я хлопчика вперед і назад читається однаково? (ПИЛИП)

9. Коли людина в кімнаті може бути без голови (коли висуне голову у вікно)

10.. Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного? (Дзеркало).

Ведуча 2. Запрошуємо команди презентувати свої роботи. Дякуємо.

А тепер запрошуємо до слова журі. (Підсумки). Вітаємо команду переможця.

Ведуча 1. Дякуємо вам за корисно проведений час. Та хочемо нагородити вас невеличкими призами.

Ведуча 2. До нових зустрічей.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
2 березня 2019
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку