Заняття з учнями "Який у мене настрій".

Про матеріал
«Наш настрій» Мета: створення атмосфери довіри і доброзичливості, розвиток уміння описувати свій настрій і визначати настрій інших. Формувати позитивне сприйняття світу, відчуття щастя у дітей та безпеки у дітей старшого шкільного віку. Обладнання: пелюстки квітки з білого паперу, олівці або фарби, магнітофон та ритмічний музичний твір. Хід заняття 1. Вправа «Посмішка по колу» (Психолог зачитує вірш і пропонує дітям посміхнутися і передати одне одному посмішку по колу) «Я всміхаюсь щасливому сонечку: «Здрастуй, золоте!» Я всміхаюсь квіточці, хай вона росте! Я всміхаюсь дощику: «Лийся, мов з відра! Друзям посміхаюся, зичу їм добра!» 2. Слухання розповіді: « В одному лісі, на галявині, де росте багато чудових квітів, жив маленький гномик. Він був дуже працьовитим, а коли закінчував свої справи, то любив милуватися красою лісу, слухати спів птахів. Але найбільше любив спостерігати за своїм настроєм. Уранці, коли бачив ясне сонечко, квіточку, яка ще вчора була пуп’янком, гномик дуже радів. Йому здавалося, що його настрій схожий на салют, який переливається різними кольорами. Коли гномик ішов лісом і бачив зламану гілочку, понівечені квіти, сміття, що залишили туристи, йому одразу ставало неприємно, і настрій його був схожий на каламутну водичку. А коли гномик, після роботи повертався додому, то у своїй хатці почувався добре і впевнено. Настрій йому здавався схожим на чисту, прозору водичку.» Обговорення: - Чи був у вас такий настрій, як у гномика? Коли? - Чи був у вас веселий настрій? Коли? - Який настрій у вас тепер? 3. Малюнок «Квітка настрою» Мета: розвивати вміння висловлювати свої почуття. Психолог пояснює дітям, що кожний настрій має свій колір, наприклад, радість - це жовтий, оранжевий, червоний кольори; спокій - це зелений; сум - коричневий, чорний, темно - синій. Потім кожній дитині пропонується зафарбувати свою «пелюсточку» тим кольором, який відповідає її настрою. Після цього «пелюсточки» приєднуються до кружечка, утворюється «квітка настрою» дітей. Діти розповідають про свій настрій. Психолог повинен звернути особливу увагу на «пелюсточки», що мають темні кольори, запитати у дітей, чому в них такий настрій. 4. Вправа «Покращуємо настрій» Діти висловлюють думки про те, як можна покращити свій настрій (Погратися, почитати книжку,подивитись мультфільм, погуляти на свіжому повітрі, погратися з котиком...) 5. Музична вправа «Танець настрою» Мета: розвивати вміння передавати свої почуття за допомогою рухів. Передати своє щастя через настрій. Як потрібно дітям позитивно сприймати світ, відчувати себе щасливим. Дітям пропонується потанцювати під веселу музику. 6. Вправа «Імпульс» а) Діти стоять у колі, і взявшись за руки, передають одне одному потиск рук, передають імпульс - іскру. б) Діти утворюють стовпчик зі своїх кулачків (по одному кулачку) і з посмішкою промовляють: «Усім, усім, до побачення!» Підсумок заняття Багато людей бажають бути щасливими й живуть у пошуках щастя. Однак щастя- це не те, за чим потрібно бігати. Це передусім, стан внутрішньої свободи , свободи від страхів, невпевненості у собі, сліпого підкорення звичкам та соціуму, заздрощів та недовіри. Отже, що таке щастя. Впевнена, що кожен з нас хоч раз у житті задавав собі це питання, намагався визначити для себе поняття щастя. І для кожного щастя- це щось нове, щось що ти відчуваєш особливо різко і боляче…
Перегляд файлу

«Наш настрій»

  Мета: створення атмосфери довіри і доброзичливості, розвиток уміння описувати свій настрій і визначати настрій інших. Формувати позитивне сприйняття світу, відчуття щастя у дітей та безпеки у дітей старшого шкільного віку.

 Обладнання: пелюстки квітки з білого паперу, олівці або фарби, магнітофон та ритмічний музичний твір.

Хід заняття

  1. Вправа «Посмішка по колу»

(Психолог зачитує вірш і пропонує дітям посміхнутися і передати одне одному посмішку по колу)

  «Я всміхаюсь щасливому сонечку: «Здрастуй, золоте!»

Я всміхаюсь квіточці, хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику: «Лийся, мов з відра!

Друзям посміхаюся, зичу їм добра!»

  1. Слухання розповіді:

« В одному лісі, на галявині, де росте багато чудових квітів, жив маленький гномик. Він був дуже працьовитим, а коли закінчував свої справи, то любив милуватися красою лісу, слухати спів птахів. Але найбільше любив спостерігати за своїм настроєм.

Уранці, коли бачив ясне сонечко, квіточку, яка ще вчора була пуп’янком, гномик дуже радів. Йому здавалося, що його настрій схожий на салют, який переливається різними кольорами. Коли гномик ішов лісом і бачив зламану гілочку, понівечені квіти, сміття, що залишили туристи, йому одразу ставало неприємно, і настрій його був схожий на каламутну водичку. А коли гномик, після роботи повертався додому, то у своїй хатці почувався добре і впевнено. Настрій йому здавався схожим на чисту, прозору водичку.»

Обговорення:

-  Чи був у вас такий настрій, як у гномика? Коли?

-  Чи був у вас веселий настрій? Коли?

-  Який настрій у вас тепер?

  1. Малюнок «Квітка настрою»

Мета: розвивати вміння висловлювати свої почуття.

Психолог пояснює дітям, що кожний настрій має свій колір, наприклад, радість - це жовтий, оранжевий, червоний кольори;

спокій - це зелений;

сум - коричневий, чорний, темно - синій.

Потім кожній дитині пропонується зафарбувати свою «пелюсточку» тим кольором, який відповідає її настрою. Після цього «пелюсточки» приєднуються до кружечка, утворюється «квітка настрою» дітей. Діти розповідають про свій настрій. Психолог повинен звернути особливу увагу на «пелюсточки», що мають темні кольори, запитати у дітей, чому в них такий настрій.

  1. Вправа «Покращуємо настрій»

Діти висловлюють думки про те, як можна покращити свій настрій (Погратися, почитати книжку,подивитись мультфільм, погуляти на свіжому повітрі, погратися з котиком...)

  1. Музична вправа «Танець настрою»

Мета: розвивати вміння передавати свої почуття за допомогою рухів. Передати своє щастя через настрій. Як потрібно дітям позитивно сприймати світ, відчувати себе щасливим.

Дітям пропонується потанцювати під веселу музику.

  1. Вправа «Імпульс»

а) Діти стоять у колі, і взявшись за руки, передають одне одному потиск рук, передають імпульс - іскру.

б) Діти утворюють стовпчик зі своїх кулачків (по одному кулачку) і з посмішкою промовляють: «Усім, усім, до побачення!»

Підсумок заняття

 Багато людей бажають бути щасливими й живуть у пошуках щастя. Однак щастя- це не те, за чим потрібно бігати. Це передусім, стан внутрішньої свободи , свободи від страхів, невпевненості у собі, сліпого підкорення звичкам та соціуму, заздрощів та недовіри. Отже, що таке щастя. Впевнена, що кожен з нас хоч раз у житті задавав собі це питання, намагався визначити для себе поняття щастя. І для кожного щастя- це щось нове, щось що ти відчуваєш особливо різко і боляче…    

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Хібеба Галина
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку