Заняття з використанням інноваційних здоров’язбережувальних технологій з дошкільниками з ООП на тему: «Магазин іграшок».

Про матеріал
Формування навчально-оздоровчого простору дитини з особливими освітніми потребами є обов`язковою складовою якісного корекційно-відновлювального процесу. Пропоную вашій увазі конспект заняття із застосуваннямздоров'язберігаючих технологій для дітей дошкільного віку, що особливі освітні потреби Логопедичне заняття із використанням здоров'язберігаючих технологій на тему:«Магазин іграшок» , призначений для вчителів-логопедів ДНЗ.
Перегляд файлу

                                                

 Заняття  з використанням  інноваційних  здоров’язбережувальних   технологій                              з дошкільниками з  ООП

            на тему:  «Магазин іграшок». 

             

 

                                                                                                                                       

                 

Мета.

 Розвивати фонематичний слух, зорову увагу, пам'ять, загальну і дрібну моторику рук, уяву.

 Розширювати лексичний запас                                            .

 Виробляти точність мовленнєвих рухів артикуляційного апарату.

 

Формувати вміння дітей  відповідати на запитання з опорою  на наочний матеріал. Увести в активний словник дошкільників з  особливими освітніми потребами  нові слова.

Забезпечувати психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми.

Формувати позитивне світобачення.

 Активізувати  діяльність  слухового, зорового,  нюхового, тактильного аналізаторів.

Виховувати       доброзичливість,        емпатію,                           бажання приносити  радість іншим.

 

 Матеріал. 

Вітрина.   Іграшкова машина,   ведмедик,   паровоз, мавпа., лялька, солдатики, , м'яч.

 

                          

 

 

 

 Хід  заняття.

 

                     Логопед вітається з дітьми.

І. Організаційна частина                           

 

Логопед. Діти,, хочете піти в магазин іграшок? Це не простий магазин, а чарівний: іграшки можуть оживати, а покупці - ненадовго перетворюватися в іграшки.

Подивіться, в магазині

Всі іграшки на вітрині:

Веселі зайчики,

Лялечки і м'ячики,

Пухнасті кошенята,

Машинки , ведмежата.

Все на поличках сидять,

З нами пограти хочуть.

В нашому магазині біля кожна іграшка має свою пісеньку.

 

ІІ. Основна частина

 

 

 1.Комплекс  загальнорозвиваючих   вправ.                                          Імітація рухів

Логопед знімає з вітрини іграшки і читає про кожній вірші. Діти проговорюють або проспівують останній рядок і виконують вправу.

Логопед.

Ось солдатики стоять,

Починається парад.

Раз, два, три, чотири, п'ять -

Починаємо ми крокувати.

рокують)

Ось біжать машини,

Шарудять своїми шинами.

Жовті і червоні -

Всі такі різні.

Ш - ш - ш...

(Рухаються з притупуванням.)

Ведмежа взяв гармошку,

Пограти вирішив трошки.

(Розводять руки в сторони, імітуючи гру на гармошці.)

Раз, два! Поворот...

Він танцює і співає.

У - У!

(Кружляють, виконуючи рух «пружинка».)

Гей, швидше подивися!

Ляльки пішли танцювати.

Ніжки виставляють,

В гості запрошують.

Ех!

(Виставляють то одну, то іншу ногу на п'ятку, піднімаючи зігнуті в ліктях руки вгору, пальці прямі - заводна лялька.)

Ось такий веселий м'ячик,

Так і скаче, так і скаче!

Мені б скоріше його зловити,

Щоб знову пограти.

Бам!

(Стрибають на двох ногах, на кінець фрази присідають.)

Всіх красивіше паровоз:

Дві труби і сто коліс.

Ну а їдуть в ньому іграшки -

Чух! Чух!

(Рухаються дробовим кроком, працюючи зігнуті в ліктях руками)

 

 

 

 

2.Масаж біологічно активних точок

Логопед.

Ось забавна мавпочка,

Мавпочка - шалунішка.

Раз, два, три, чотири, п'ять,

Хоче з вами пограти!

 

 

«Мавпочка чі - Чі - чі».                                                                                                                                  Діти сідають по - турецьки.

 

Логопед.

 (Проводять долонями по шиї від потиличної частини до основи горла.)

 (Проводять вказівним і середнім пальцями по крилах носа.)

 (Проводять пальцями обох рук від середини лоба до скронь.)

 (Розсовують вказівний і середній пальці обох рук, ставлять їх перед і за вухом і енергійно розтирають шкіру біля вух.)

 

Як красиво в магазині!

Але іграшок на вітрині

Стало нудно так стояти,

Захотілося пограти.

 

 

 

3.Артикуляційна гімнастика. « Чаювання іграшок»

 

Логопед.

В гості лялька запрошує,

Солодким чаєм пригощає:

«Приходьте, всі іграшки!

Будуть тортик вам і плюшки».

 

  • Вправа «Смачне варення». Рот відкритий. Губи розсунуті в усмішці. Широким переднім краєм мови діти облизують верхню губу, роблячи рух зверху вниз, потім втягують мову в рот, до центру неба.

Логопед стежить за тим, щоб язик не звужувався, при втягуванні його бічні краї ковзали по корінним зубах, а кінчик язика був піднятий; щоб губи не натягалися на зуби і нижня щелепа не «Підсаджувала» мова вгору.

  • Вправа «Подуй на чай». Діти кладуть широкий язик на нижню губу і видихають на кінчик язика.
  • Вправа «Покатай у роті цукерку». Рот закритий. Кінчик мови впирається в щоку і рухається вгору - вниз. Логопед стежить за тим, щоб щелепа не рухалася.

 

 

 

 

 

 4.Мімічні       вправи.                                                                                                               Діти показують за допомогою міміки, як ведмедик їсть лимон, солоний огірок, цукерки, торт і т.д.

Логопед.

 Ведмедик п'є гарячий чай

І смокче цукерку.

Не облийся ненароком,

Зав'яжи серветку.

 

Логопед. Що - то ведмедик наш став сумним: напевно, з'їв багато шоколаду.

 

 

5.Дихальна вправа «Полікуємо ведмедика».

 Діти дмухають на долоню як можна довше, намагаючись, щоб повітря виходило рівномірним струменем.

Логопед.

Ведмедик наш зовсім здоровий -

Навіть танцювати готовий.

Ну і веселощі у ляльки і ведмедики -

Полечку танцюють без перепочинку.

 

 

 

6.Рухлива гра «Дзига» 

Діти вільно розташовуються по залу, поставивши руки на пояс.

Логопед.

Крутиться дзига, паморочиться.

Їй на місці не сидиться.

(Кружляють на носочках спочатку повільно, потім все швидше.)

Покружился, пожжужал,

Притомився і... впав.

(Уповільнюють кружляння.)

Ж - Ж - Ж...

Бах!

(Присідають.)

Зробимо у дворику

З пісочку будиночки.

Швидко справа йде на лад,

Куклін будиночок будується.

 

 

7.Пальчикова гра.

Логопед.

Все, що забажаємо,

З піску ми змайструємо.

(Плескають у долоні.)

Гоша ліпить колобок,

(«Ліплять» колобок)

А Альбіна теремок,

(З'єднують долоні над головою дах.)

Люба ліпить різних риб,

(Притискають долоні одну до іншої і рухають ними вправо - вліво.)

Ну а Даша білий гриб.

(Одну руку стиснути в кулак, зверху прикривають її долонею іншої руки - капелюшок гриба.)

 

 

ІІІ. Заключна частина

 Підсумок заняття

 

Логопед.

Бом - бом! Бім - бім!

  Закриваємо магазин!

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 травня 2020
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку