Заняття з використанням інноваційнихздоров’язбережувальних технологій з дошкільниками з ООП на тему: «Зимова пригода».

Про матеріал
Формування навчально-оздоровчого простору дитини з особливими освітніми потребами є обов`язковою складовою якісного корекційно-відновлювального процесу. Пропоную вашій увазі конспект заняття із застосуваннямздоров'язберігаючих технологій для дітей дошкільного віку, що особливі освітні потреби Логопедичне заняття із використанням здоров'язберігаючих технологій на тему: «Зимова пригода», призначений для вчителів-логопедів ДНЗ.
Перегляд файлу

Заняття  з використанням  інноваційних  здоров’язбережувальних   технологій                              з дошкільниками з  ООП

на тему:  «Зимова пригода».

Мета.

 Розвивати фонематичний слух, зорову увагу, пам'ять, загальну і дрібну моторику рук, уяву.                                                                                                  розширювати уявлення дітей  про зиму та  зимові  явища в   природі ,               

 лексичний запас.

Виробляти точність мовленнєвих рухів артикуляційного апарату, більш глибокий вдих і більш тривалий видих

Формувати вміння дітей  відповідати на запитання з опорою  на наочний матеріал,                                                                                                                                                      позитивне світобачення, вміння працювати в парах.                                                         Активізувати  діяльність  слухового, зорового,  , тактильного аналізаторів.

Виховувати  турботливе ставлення до природи

 

Матеріал. Сніжинка на нитці, аплікація «Сніговик» - на кожну дитину. Намальовані на аркушах паперу сніговики з особами, що виражають різні емоції. Маленький м'яч білого кольору - на пару дітей. Новорічний конверт малюнком святково вбрані ялинки, цукерки, новорічна музична аудіозапис.

                            

 

                               Хід  заняття.

 

  І. Організаційна частина                           

В залі звучить новорічна музика ,під звучання цієї музики входять діти.

Логопед.

Нехай мороз тріщить,

Хуртовина у полі кружляє -

Молодці у нас діти:

Сильні і сміливі,

Спритні, умілі.

 

ІІ. Основна частина

 

Логоритмічна   вправа

 

 

«На дворі мороз і вітер» (Діти виконують дії, відповідні до тексту).

На дворі мороз і вітер,

На дворі гуляють діти,

Ручки, ручки потирають,

Ручки, ручки зігрівають.

Щоб не змерзли наші ручки,

Ми поплескаєм в долоньки.

Щоб не змерзли наші ніжки,

Ми потопаем трішки.

 

Дихальна вправа.

Як подув Дід Мороз -

У морозному повітрі,

Полетіли, закружляли

Крижані зірки.

Логопед читає вірш, діти беруть вирізані з паперу сніжинки, які закріплені на нитках, дмухать на сніжинку, спостерігаючи, як сніжинка літає

Кружляють сніжинки в морозному повітрі.

Падають на землю мереживні зірки.

Ось одна впала на мою долоньку.

Ой, не тай, сніжинка, почекай трішки.

 

 

 

Вправа для профілактики захворювання органів зору 

Ми сніжинку побачили,

З снежинкою грали.

(Беруть сніжинку на нитці в руку. Витягують руку перед собою, фокусують погляд на сніжинці)

Сніжинки вправо полетіли,

Очі вправо подивилися.

(Відводять руку вправо, стежачи очима за сніжинкою.)

Ось сніжинки полетіли

Очі вліво подивились.

(Відводять руку вліво, стежачи очима за сніжинкою.)

Вітер їх піднімав вгору

 

(Піднімають руку вгору і опускають вниз, стежачи очима за сніжинкою. Кружляють і присідають, опустивши сніжинку на підлогу.)

Очі закриваємо,

(Закривають очі долонями.)

Очі відпочивають.

(Кладуть сніжинки і сідають за столи.)

 

 

 

Логопед.  –А     хто до нас завітав?

Загадки

Морквиною ніс, в руці мітла,

Боїться сонця і тепла?

(Сніговик)

Кулі снігові катаю
Та докупоньки складаю.
Капелюх – відро стареньке,
Ніс морквяний, червоненький...
Вийде білий чоловік.
Як він зветься?
     (Сніговик)

 

Пальчикова гра «Ми малюємо сніговика» 

 Перед кожною дитиною лежить аплікація: сніговик, вирізаний з цупкого паперу та наклеєний на лист гладкого паперу. Внизу проведена пряма лінія - «доріжка».

Логопед.

Ми малюємо, ми малюємо білу доріжку,

А потім ще раз і ще трошки.

(Вказівним пальцем проводять по доріжці.)

Підійди, підійди, по доріжці походи.

(Кличуть жестом.)

Підійди, підійди, по доріжці походи.

Крокують» по доріжці середнім і вказівним пальцями.)

Ми малюємо, ми малюємо, сніжний ком катаємо.

Ну а пісенька завжди в справі допомагає.

(Вказівним пальцем обводять по контуру нижній ком сніговика.)

Біле коло, біле коло,

(Показують на нижній ком.)

На кого схожий ти один?

(Піднімають плечі, розводять руки.)

Повторюють два останні рядки та руху.

А на ньому ще гурток білий і пухнастий.

Намалюємо ми сніжок круглий, сріблястий.

(Вказівним пальцем обводять по контуру середній ком.)

Біле коло, біле коло,

(Показують на середній ком.)
На кого схожий ти, друже?

(Піднімають плечі, розводять руки.)

Повторюють два останні рядки та руху.

Самий маленький гурток малювати ми станемо.

І ліпити, зліплювати сніжок теж не втомимося.

(Вказівним пальцем обводять по контуру верхній ком.)

Раз - гурток,

(Показують на нижній ком.)

Два - гурток,

(Показують на середній ком.)

Три - гурток. Вважаємо.

(Показують на верхній ком.)

Хто ж це вийшов -

Може, вгадаємо?

(Дивуються і розводять руки в сторони.)

 

-Під музику входить Сніговик (дорослий).

Сніговик.

Сніговик я не простий,

Цікавий, пустотливий.

Знати хочу я, чим діти

Займаються взимку?

На гірку забираються,

На санчатах катаються?

 

Артикуляційна гімнастика. «Зимові розваги»

  • Вправи «Гірка». Рот відкритий. Губи розсунуті в усмішці. Широкий кінчик язика впирається в горбки за нижніми зубами, спинка мови вигинається вгору, потім вирівнюється.
  • Логопед стежить за тим, щоб кінчик язика не відривався від альвеол, губи і нижня щелепа не рухалися.
  • Вправи «Саночки». Рот відкритий. Губи розсунуті в усмішці. Бічні краї язика притискаються до верхніх кутніх зубів, спинка його прогинається вниз, кінчик вільний. Діти рухають мовою вперед - назад, його бічні краї ковзають по корінним зубах.
  • Логопед стежить за тим, щоб нижня щелепа не рухалася.

 

 

 

Сніговик.

Так, вмієте забиратися на гірку

І на санчатах кататися!

А в сніжки грати любите?

 

 

 

Фізмінутка «Хуртовина».

Діти передають один одному маленький білий м'яч. Той, хто його випускає вибуває з гри.

Масаж біологічно активних зон «Сніговик» (для профілактики простудних захворювань).

Логопед.

Раз - рука, два - рука.

(Витягують вперед одну руку, потім іншу.)

Ми ліпимо сніговика

Ліплять» сніжок.)

Три - чотири, три - чотири,

(Гладять долонями шию.)

Намалюємо рот ширше.

П'ять - знайдемо моркву для носа.

(Кулаками розтирають крила носа.)

Угольки знайдемо для очей.

(Вказівними пальцями доторкаються до очей.)

Шість - одягнемо шапку косо,

Хай сміється він у нас.

(Приставляють долоні до чола козирком і розтирають лоб.)

Сім і восеиь, сім і вісім -

Ми танцювати його попросимо.

(Гладять коліна долонями.)

Сніговик. Я дуже люблю зиму, а ви, любите?

(Відповіді дітей.)

Логопед. Сніговик зими радіє, прийде весна - і він заплаче.

 

 

Мімічна вправа «Сніговик» 

 Діти за допомогою міміки передають настрій пісні.

 

 

ІІІ. Заключна частина

 

Сніговик.

Дякую.що погралися зі мною

 

Психогімнастика    Вправа «Знайди сніговика» 

Діти розглядають зображення сніговиків і намагаються передати мімікою відповідні емоції.

 

Логопед.

Ти, Сніговик, в залі постій,

Ну а діти  повернуться додому.

Діти під аудіозапис   виходять із зали.

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
13 травня 2020
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку