Діагностувальна робота № 1
ВСТУП. СКАРБНИЦЯ НАРОДНИХ КАЗОК
Початковий рівень (по 0,5 б.)
А) сукупність усіх національних літератур;
Б) національна література певного народу;
В) записана вченими усна народна творчість кожного народу.
А) усна народна творчість Б) художня література В) казки народів світу
А) має конкретного автора Б) не має конкретного автора В) автор невідомий
А) твір, відтворений іншою мовою; Б) твір, автором якого є народ;
В) твір, який ми читаємо тією мовою, якою він був написаний.
А) «Тисяча і одна ніч» Б) «Панчатантра» В) «П’ять повчальних казок».
А) Червону Б) золотаву В) синю.
А) булочки, хустинку, шаровари, меч; Б) коржі, хустинку, штани, меч;
В) коржі, хустинку, шаровари, меч
А) Фазан кинувся дзьобати очі, мавпа – дряпати обличчя, а собака – кусати за ноги.
Б) Фазан кинувся дряпати обличчя, мавпа – дзьобати очі, а собака – кусати за ноги.
В) Фазан кинувся дзьобати очі, мавпа – кусати за ноги, а собака – дряпати обличчя.
А) співати; Б) малювати; В) писати.
А) Малян здобув його, перемігши велетня;
Б) вчитель подарував пензлика Маляну;
В) коли Малян прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.
А) вода; Б) смола; В) золото.
А) здіймалася буря; Б) ішов сніг; В) сипався град.
Середній та достатній рівні (по 1 б.)
Високий рівень
(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь 3 бали)
А Чого навчає казка «Фарбований шакал»?
Б Чого допомагає досягти в житті любов до праці? (за казкою «Пані Метелиця»)
В Я б хотів (хотіла) подружитися з казковим героєм…, тому що …