Засідання МО вчителів початкових класів (серпень 2024)

Про матеріал
Дана презентація стане в нагоді головам МО вчителів початкових класів, окреслить основні напрями діяльності в новому навчальному році, ознайомить з нормативною базою, структурою навчального року, темою першого уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Засідання МО вчителів початкових класів Серпень 2024

Номер слайду 2

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ вІД 23 СЕРПНЯ 2024 Р.№ № 1/15281-24 Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Номер слайду 3

Структура року. Навчальний рік 2024-2025 місто рекомендує організувати максимально в очному форматіТакі рекомендації освітяни надали з огляду на безпекову ситуацію та додаткові облаштування укриттів у школах.🔔Перший семестр триватиме з 2 вересня до 21 грудня 2024 року; а другий – із 13 січня до 30 травня 2025 року.🔔Осінні канікули пройдуть із 28 жовтня до 2 листопада; зимові – з 23 грудня до 11 січня; весняні – з 24 до 29 березня.🔔Для учнів перших класів пройдуть додаткові тижневі канікули – із 17 до 22 лютого.❕Зважаючи на безпекову ситуацію в столиці та інші чинники, що можуть впливати на організацію освітнього процесу, можливе коригування структури 2024/2025 навчального року.

Номер слайду 4

У перший день навчання класні керівники повинні обговорити з учнями питання безпеки під час освітнього процесу в умовах війни.

Номер слайду 5

Навчальний день учнів 1-4 класів розпочинається ранковою  зустріччю з дотриманням методики її проведення.«Ранкова зустріч» — це початок організації навчального дня класу вчителем.«Ранковій зустрічі» присвячується 10─15 хвилин на початку дня, що радимо врахувати під час розроблення розкладу дзвінків для 1–4 класів.

Номер слайду 6

У 1 – 4 класах закладів загальної середньої освіти пропонується працювати за підручниками, що за результатами конкурсного відбору отримали гриф «Рекомендовано для використання в закладах загальної средньої освіти» надруковані за кошти державного бюджету. Використання навчальних посібників, зошитів з друкованою основою, що доповнюють зміст підручників, утворюють разом з ними навчальні комплекти, є необов’язковим і може мати місце в освітньому процесі лише за умови дидактичної доцільності навчальних видань для реалізації нових підходів у роботі з учнями, дотримання вимог щодо уникнення перевантаження учнів та добровільної згоди усіх батьків учнів класу на фінансове забезпечення.

Номер слайду 7

Оцінювання в початкових класах. Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці в 1-4 класах рекомендуємо виражати вербальною оцінкою, а об’єктивні результати навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах або вербальною, або рівневою (за вибором закладу). Отже, в початковій ланці застосовується вербальне, формувальне, рівневе і підсумкове річне оцінювання. Річне оцінювання здійснюється на підставі результатів оцінювання протягом року. Результати навчання зазначаються на відповідних сторінках навчальних предметів, використовуючи такі позначення:  V , або рівні: П - початковий; С – середній; Д - достатній; В - високий. Прогрес учня протягом року відслідковується за результатами  діагностичних робіт, що мають містити компетентнісно-орієнтовані  завдання.

Номер слайду 8

Діагностувальні роботи. Систему тематичних діагностувальних робіт учитель планує і розробляє самостійно під час календарно-тематичного планування, керуючись вимогамиосвітньої програми, методичними рекомендаціями (наказ МОН від 13.07.2021 №813) щодо їх мети, орієнтовної кількості та видів перевірок, які протягом року повинні мати місце, обсягу навчальних завдань.

Номер слайду 9

У Класному журналі результат оцінювання діагностувальної роботи фіксують відповідно до обраного з урахуванням рекомендацій обраної освітньої програми й затвердженого на засіданні серпневої педагогічної ради способу:вербальною (сформовано- √) або рівневою (В., Д., С., П.) оцінкою; у частині «Зміст уроків» зазначають факт проведення роботи. Оскільки тематична діагностувальна робота може містити кілька видів перевірок, то на лівій сторінці класного журналу (так само і в електронному журналі) після дати зазначають вид перевірки (за потреби за правилами скорочення слів) тафіксують оцінку учня. У зошиті для діагностувальних робіт після роботи має бути записано оцінювальне судження з орієнтирами щодо подальшої роботи учня.

Номер слайду 10

Під час вибору домашнього завдання, визначення його обсягу необхідно враховувати часові затрати дитини на виконання, сумарний час виконання домашніх завдань із різних предметів у співвіднесенні з вимогами Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти (затверджений наказом МОЗ 25.09.2020 № 2205, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 р. за № 1111/35394), якими визначено, що «тривалість виконання завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час не рекомендується більше ніж 1 година у 3 – 4 класах. Учням 1 – 2 класів не рекомендуються обов’язкові завдання для самопідготовки у позанавчальний час» (пункт 6 розділу V). Домашні завдання мають бути цікавими і посильними для учнів, формувати в них впевненість і відповідальність за власні дії, розвивати творчість та ініціативність. На вихідні, святкові та канікулярні дні домашнє завдання не задається та відповідно не фіксується у журналі.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Додано
29 грудня 2024
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку