Засоби компютерних інформаційних систем

Про матеріал
План уроку виробничого навчання. Основними складовими комп'ютеризованих інформаційних систем є технічні пристрої, що використовуються для передавання, зберігання та опрацювання повідомлень, і комп'ютерні програми, за вказівками яких здійснюються всі названі інформаційні процеси.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                                                     Старший майстер

                                                                                                                                                     ___________________

 

 

 

 

 

План

уроку виробничого навчання

 

Тема уроку: Засоби комп’ютерних інформаційних систем

Тема уроку: Підбір та комплектування компонентів до встановлення їх в ПК різної архітектури. Збирання персонального комп’ютера.

Мета уроку:

Навчальна: ознайомити здобувачів освіти з :

  •       наявним у майстерні апаратним забезпеченням персонального комп’ютера;
  •       призначенням ПК;
  •       поняттям конфігурації ПК;
  •       структурною схемою ПК;
  •       типами комп’ютерів;
  •       взаємодією між вузлами ПК;
  •       складом системного блоку;
  •       мікропроцесорною системою;
  •       основними виробниками апаратних засобів ПК;
  •       сучасними комп’ютерними комплектуючими;
  •       підбором та комплектуванням компонентів до встановлення їх у ПК різної архітектури;
  •       збирання ПК;
  •       налагодженням роботи системного блоку.

 

Розвивальна: розвивати у здобувачів освіти поняття про складність обробки інформації.

Виховна: виховувати уважність в роботі здобувачів освіти, виховувати свідоме відношення до професійної підготовки, охайності та уважності.

Тип уроку: урок формування нових навичок та умінь.

Вид уроку: урок з використанням складних комплексних робіт.

Дидактичне забезпечення: ( за допомогою якого здійснюється процес навчання): конспект майстра виробничого навчання, презентація, відеоролики, роздатковий матеріал, інструкційно-технологічні картки.

Матеріально-технічне забезпечення: персональні комп’ютери, програма Power Point, плазмовий телевізор.

Міжпредметні зв’язки: засоби  комп’ютерних інформаційних систем, технології обробки інформації, операційні системи та їх обслуговування.

Перелік практичних завдань:

  •       ознайомлення з наявним у майстерні апаратним забезпеченням персонального комп’ютера;
  •       дослідження поняття конфігурації персонального комп’ютера;
  •       ознайомлення з призначенням персонального комп’ютера;
  •       дослідження структурної схеми комп’ютера;
  •       ознайомлення зі складом системного блоку;
  •       дослідження мікропроцесорної системи;
  •       ознайомлення з сучасними виробниками апаратних засобів ПК;
  •       огляд сучасних та модернізованих комп’ютерних комплектуючих;
  •       підбір та комплектування компонентів до встановлення їх в персональний комп’ютер;
  •       збирання персонального комп’ютера;
  •       налагодження роботи системного персонального комп’ютера темного блоку.

 

Список основної та додаткової літератури:

  1. Й.Я. Ривкінд, Л.А. Чернікова «Інформатика»: підручник для 10-11кл. Київ: Генеза, 2019.-144с.
  2. Скотт Мюллер – підручник «Модернізація те ремонт ПК», 2020.

 

 

Хід уроку

  1. Організаційна частина(5хв.)
  •       перевірка наявності здобувачів освіти;
  •       перевірка готовності техніки та здобувачів освіти до уроку;
  •       допуск з охорони праці в навчальну майстерню при роботі з ПК.

 

  1. Вступний інструктаж (40хв.):
  1. Актуалізація опорних знань:
  •       повідомлення теми та мети уроку;
  •       перевірка опорних знань здобувачів освіти шляхом фронтального опитування:
  1. Що називають інтерфейсом користувача?
  2. Що таке програмне забезпечення ПК?
  3. Які типи моніторів вам відомі?
  4. Назвіть характеристики центрального процесора?
  5. Яке найпоширеніше устаткування ПК?
  6. Які конфігурації комп’ютера Вам відомі?
  7. Які типи комп’ютерів Вам відомі?
  8. Назвіть призначення багатоядерного процесора
  9. Центральний процесор призначений для..
  10. З яких пристроїв складається системний блок?

 

Аналіз відповідей здобувачів освіти, підведення підсумків, виставлення оцінок.

 

  1. Викладення нового матеріалу:
  •       повідомлення нової навчальної теми: «Підбір та комплектування компонентів до встановлення їх в ПК різної архітектури. Збирання та розбирання персонального комп’ютера;
  •       представлення нової теми за допомогою презентації та відеоролика;
  •       алгоритм виконання практичної роботи: ознайомлення з наявним апаратним забезпеченням;
  •       дослідження поняття конфігурації персонального комп’ютера; ознайомлення зі складом системного блоку; дослідження взаємодії між вузлами ПК; огляд сучасного та модернізованого комплектування ПК; дослідження мікропроцесорної системи; збирання персонального комп’ютера; налагодження роботи системного блоку;
  •       опитування здобувачів освіти; перевірка виконаної ними практичної роботи;
  •       пояснення послідовності роботи здобувачам освіти;
  •       відповіді майстра на запитання здобувачів освіти;
  •       підведення підсумків вступного інструктажу.

 

  1. Поточний інструктаж (195хв):
  •       видача та роздача роздаткового матеріалу для самостійної роботи здобувачам освіти та пояснення порядку їх виконання;
  •       повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;
  •       спостерігання майстра виробничого навчання за здобувачами освіти, які виконують практичні роботи;
  •       прийом виконаних робіт майстром виробничого навчання;
  •       прибирання робочих місць.

 

  1. Заключний інструктаж (30хв.):
  •       аналіз діяльності здобувачів освіти у процесі всього уроку;
  •       оцінка роботи здобувачів освіти;
  •       аналіз причин помилок здобувачів освіти та засобів їх усунення;
  •       повідомлення та обговорення оцінок;
  •       видача та пояснення домашнього завдання;
  •       прибирання майстерні.

 

 

 

 

 

 

 

                   Майстер виробничого навчання__________________________________

 

docx
Додано
8 жовтня 2024
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку