Застосування базових елементів хіп-хопу в групі початкового рівня

Про матеріал
Тема уроку: «Застосування базових елементів хіп-хопу». Мета уроку: показати основні кроки, роботу корпусу («кач»), розучити руху на координацію; застосувати отримані знання на практиці; познайомити з методом «імпровізація».
Перегляд файлу

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Центр спорту для дітей, юнацтва та молоді «Олімп»

Криворізької міської ради

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ

 З Хіп Хопу

 

«Застосування базових елементів хіп-хопу в групі початкового рівня».

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

кер. гуртка з Спорт+Хіп хоп

Науменко Анастасія

Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг-2020р.

 

 

 

 

Тема уроку: «Застосування базових елементів хіп-хопу».

Мета уроку: показати основні кроки, роботу корпусу («кач»), розучити руху на координацію; застосувати отримані знання на практиці; познайомити з методом «імпровізація».

Завдання:

  •             Освітні: дати можливість учням отримати фізичну і розумову підготовку в сюжеті його стилі танцю.
  •             Розвиваючі: розвинути координацію, м'язи спини, творчі здібності до твору, підвищити тонус м'язів.
  •             Виховні: виховати почуття відповідальності, почуття «колективності», уявлення про існуючий стилі «хіп-хоп».

 

Обладнання: музичний центр, флешка, CD-диски, гімнастичні килимки.

 

Гігієнічні вимоги: провітрюється (зал), чисту підлогу.

 

Хід заняття

Організаційний етап.

Побудова дітей по лініях на уклін. Створення тиші, психологічного настрою на заняття, активізація уваги.

 

Етап підготовки дітей до засвоєння знань.

 Повідомлення теми заняття, пояснення теми. Ознайомлення з ходом заняття

(«Спочатку ми проведемо з вами розминку, в якій вивчимо деякі нові елементи і повторимо вже вивчені, потім у нас за планом партерна розтяжка, і після повторимо наш танець»).

Мотивація на успіх.

На даному етапі важливо запевнити учнів, що все вийде, і якщо не сьогодні, то на наступному занятті точно («Якщо щось не виходить, не турбуйтеся, ви ж ходити теж не відразу стали, головне, не лінуватися, ми ж хочемо танцювати на сцені»)

Етап засвоєння нових знань.

Розминка, що включає розігрів основних м'язів. Кроки. «Пружинка». Робота корпусу ( «кач»). Кроки з роботою корпусу, з «пружинкою». Вправи-ізоляція (окремо опрацьовується кожна група м'язів - шия, плечі, руки, діафрагма, спина, корпус, коліна). Вправи на розвиток координації. Стрибки. Стретчинг (розтяжка м'язів після стрибків).

Рухи, що виконуються в просуванні ( «крос») в кожну сторону.

Учні будуються в дві колони. Рухи виконуються окремо кожною парою:

Кроки з роботою корпусу в одну сторону ( «кач»), до закінчення виконання руху останньою парою. В останні 4 рахунки учні додає імпровізаційне рух. У зворотний бік додається ускладнення: до кроків додається робота правої руки. Також виконується до закінчення виконання останньої парою.

Підскоки по парам: рух виконується в парі (учні беруться за руки «хрестом»). Також в кожну сторону.

Партерна розтяжка. Учні беруть килимки, розташовуються на своїх місцях.

Вправи на розвиток гнучкості. Опрацювання внутрішніх, задніх м'язів стегна. Вправи на розвиток підйому стопи. Вправи на розвиток м'язів спини, «містки», що виконуються з колін. «Шпагати» (поперечний, прямий).

Етап закріплення вивченого.

Щоб вивчені елементи хіп-хопу міцніше вклалися в пам'яті, ці елементи використовуються в постановці танцю. В кінці уроку учні виконують танець «Переполох». У постановці присутній власну творчість дітей - імпровізація на останні 8 рахунків. Якщо учні допускають різні помилки, педагог повідомляє їм про них. Учні повторюють танець, пропрацювавши помилки.

 

Підведення підсумків заняття.

По закінченню уроку проводиться бесіда:

«Що ви сьогодні вивчили нового?»

«Як називається метод, коли ми щось вигадуємо «на ходу»?

«Чи є хтось, хто щось не зрозумів?».

Формування висновків:

«Ви сьогодні молодці, хоча деякі рухи і не відразу вийшли. До наступного заняття домашнє завдання вам: будинки повторювати рухи з танцю, і руху корпуса будинку поробіть. А ще, обов'язково повторюйте руху на координацію, буде в математиці краще міркувати».

Види роботи педагога з дітьми:

  •                   Групова
  •                   Самостійна
  •                   Індивідуальна

 

Структура

занятяя

 

Задачі

 

Методи

 

Хід заняття:

 

1.Орг момент.

Уклін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створити робочу налаштованість на заняття, організувати увагу.

актуалізація

знань:

-Актуалізіровать знання дітей про хіп-хоп танці.

Цільова установка:

-Сформуліровать мета і завдання діяльності.

1. Словесна:

вказівка.

 

2.Метод наочного сприйняття: показ вправ педагогом.

Привітання.

Перевірка готовності дітей до заняття.

Створення педагогічної ситуації спілкування, атмосфери зацікавленості кожного дитини в роботі колективу.

Педагог: Доброго дня! Сьогодні ми познайомимося і почнемо розучувати елементи хіп-хоп танцю.

2.Основна частина:

 

-Разогрев

 

-Ізоляціонна техніка

 

 

1. Розігрів опорно-рухового апарату дітей.

 

2. Розвиток координаційних здібностей.

 

3. Розвиток музично - ритмічного слуху.

1.Метод наочного сприйняття: виконання основних рухів.

 

2.Словесний:

нагадування про правильність виконання рухів.

 

3. Оцінка діяльності.

Розігрів:

Педагог: розігріємо на стрибках. Ноги разом, руки на поясі. Стрибаємо по стінка, 8-4-2.

Обличчям в точку 1 три стрибка-піджати, три стрибка-разножка.

Біг на місці. Ізоляція:

Встати в другу паралельну позицію. Руки на поясі, 4 пальця разом. Починаємо роботу з голови:

- Голова: - поворот направо - центр, ліворуч-центр. Нахили вперед-назад. Півколо з право наліво і назад. Повне коло.

- Плечі: - Підйом правого плеча зі змішанням корпусу в сторону. Те ж ліве. Грудная клітина: -Смешеніе грудної клітини з одного боку в інший. Вперед-назад. Квадрат вправо і вліво по. Коло.

-Бедра: -Квадрат стегнами вправо і вліво по. Коло.

- Стопи - plie c releve 4 рази по 1 джаз паралельної позиції.

Стежити! За чіткістю і правильністю.

 

3.Партерна гімнастика

Розвиток еластичності і рухливості м'язів, сухожиль, суглобів.

1. Словесний: розповідь

 

2.Метод наочного сприйняття: показ педагогом основних елементів

Педагог: Беремо килимки, сідаємо на свої місця.

• діти сидять, руки на поясі, стопи витягнуті, спина підтягнута. Зміцнюємо м'язи спини.

• Скорочення стоп: стопи на себе, поворот голови направо, стопи витягнути, голова прямо. Теж в ліву сторону. Повторити. Права стопа на себе, ліва витягнута, нахил голови направо, теж наліво. Повторити. Коло стопами.

  теж. Підйом правої ноги на 4 рахунки. Підйом лівої ноги. Повторити. Теж саме в два рази швидше

• Лежачи на спині, руки вздовж корпусу. Підйом ноги на 90 градусів. Утримати на. Теж ліва нога. Повторити . Теж в два рази швидше (гранд па). Повторити .

Сидячи на п'ятій точці, ноги максимально розкрити в сторони, руки на поясі.

Комплекс стрейч вправ на розвиток всіх груп м'язів. Комплекс вправ вибудовується в залежності від даних дітей:

• Розтяжка пахових м'язів

• Розтяжка підколінних м'язів і зв'язок

• Розтяжка косих м'язів зовнішньої і внутрішньої поверхні стегна і т.д.

• І.П. Лежачи на животі, руки перед собою складені один на одному, як за партою. Спина підтягнута.

• «Змійка»

• «Літак»

• «Човник»

• «Кошик»

• «Жаба» і т.д.

Стежити! При роботі з партерної гімнастикою стежити за правильним положенням корпусу, диханням, чіткістю і максимально виконання. З стрейч вправами, стежити за правильністю положення корпуса, ефективністю розтягування, лінощам.

 

4. Крос.

 

Розвиток танцювальної, координації.

1. Словесний: розповідь

2.Метод наочного сприйняття: показ елементів.

Виконання основних рухів хіп-хоп танцю в просторі.

5.Танц. комбінація

Розвиток танцювальних, навичок.

 

1. Словесний: розповідь

 

2.Метод наочного сприйняття: показ педагогом основних елементів.

Педагог: Сьогодні ми розучимо танцювальну комбінацію на матеріалі хіп-хоп танцю, спрямовану на розвиток танцювальної. Будь ласка подивіться. Приступимо до вивчення: далі педагог покроково розучує з дітьми комбінацію, з початок без музики з педагогом, потім без педагога, потім з музикою з педагогом і без педагога.

Стежити! За точністю виконання рухів, яскравістю, манерою виконання, музикальністю. Для ефективності, при вивченні комбінації можна змінювати дітей по лініях кожні два повтори, щоб краще бачити всіх дітей і щоб діти краще закріпили матеріал.

 Можуть бути комбінації в партері, пов'язані з положеннями contraction і release, спіралями і твіст торса, а також з нетрадиційними пересуваннями на підлозі типу перекатів, перекидів і т.п. Комбінації можуть бути на основі рухів, запозичених з модних стилів побутової хореографії.

Однак головна вимога комбінації - її танцювальність, використання певного малюнка руху, різних напрямків і ракурсів, чергування сильних і слабких рухів, тобто використання всіх засобів танцювальної виразності, які розкривають індивідуальність виконавця. Зазвичай комбінація вивчається протягом 3-4 уроків, шліфується і відпрацьовується. Можливий шлях, коли кілька комбінацій з'єднуються в єдиний, хореографічно збудований номер. Природно, на першому етапі навчання комбінації повинні бути досить прості для засвоєння, їх тривалість не повинна перевищувати 32 або 64 такту, потім, удосконалюючи і ускладнюючи, педагог повинен створювати розгорнуті комбінації, близькі до закінченим, можливо, сюжетним хореографічним номерам. У них повинен бути використаний весь арсенал засобів вираження сучасного танцю.

6. Підведен-ня підсумків заняття. уклін.

Аналіз і оцінка успішності досягнень-вання мети заняття, оцінка дій, процесу і результату навчання.

Словесний:

контроль

діяльності.

Підведення підсумків, похвала, зауваження, висновки, домашнє завдання.

П: Сьогодні ми з вами познайомилися з елементами хіп-хоп танцю. І я сподіваюся, що ви отримали заряд позитивних емоцій.

Ви сьогодні добре попрацювали. Молодці! Стежити за манерою виконання, чіткістю. На сьогодні все. Будь ласка, уклін.

 

doc
Додано
28 березня 2020
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку