11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Застосування ефективних методів навчання: сторітеллінг, бріколаж, челендж, квест при вивченні фізики

Про матеріал
Презентація "Застосування ефективних методів навчання: сторітеллінг, бріколаж, челендж, квест при вивченні фізики" допоможе учителю фізики (і не лише учителю з даного предмету) розвити інтерес і зацікавленість у дітей до фізики. В ній підібраний сучасний матеріал із прикладами, фото, посиланнями та QR-кодами. Щоб учитель міг не просто прочитати "якісь" нові слова, а побачити як це працює, як застосовують ці методи наші колеги-педагоги з інших країн світу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування ефективних методів навчання: сторітеллінг, бріколаж, челендж, квест при вивченні фізики. Підготувалаучитель фізики Лиманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Лиманської міської ради Донецької області Кулик С. О.

Номер слайду 2

Вільний час учителя – це корінь, який живить джерела педагогічної творчості. В. Сухомлинський

Номер слайду 3

Сторітеллінг Сторітеллінг (у перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати; отже, сторітеллінг – це розповідь історій) – це мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. Ця методика була розроблена та успішно випробувана на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International.

Номер слайду 4

Сторітеллінг Чому сторітеллінг є ефективним методом навчання дітей?Діти люблять слухати історії більше, ніж доповіді, описи чи визначення, тому що вони легше сприймаються. Отже, реалізується принцип доступності навчання. В історії є герой, який змінюється.Історія динамічна. Сучасні діти з кліповим мисленням краще сприйматимуть історію, ніж текст іншого виду.Історія впливає на почуття дитини, а це підвищує рівень концентрації уваги. Тому всі уважно слухають навчальний матеріал, сприймають його, а потім з легкістю можуть відтворити.

Номер слайду 5

Сторітеллінг Види сторітелінгу: Пасивний і Активний. Активний сторітеллінг – чудовий варіант для закріплення знань. Учні будуть створювати історії самостійно, а задача вчителя – направляти їх вірним шляхом. Пасивний сторітеллінг оптимально підходить для початку вивчення нової теми. У формі розповіді можна подати нові правила, теорії, закони тощо.

Номер слайду 6

Сторітеллінг Як вчителю створити свою історію?Алгоритм дій вчителя: Визначення теми та мети уроку – від цього залежить вибір сюжету історії. Розробка детального сюжету та основних подій оповіді. Вибір головного героя – подумайте над його іменем, характером, зовнішністю тощо. Вигадка інтриги (чим більш несподіваною вона буде, тим краще!). Історія може бути вигаданою від початку і до кінця, але також можна використовувати цілком реальні події. Так буде навіть краще, адже випадки з життя завжди викликають величезну цікавість. Зверніть увагу: розповідь має бути емоційною та динамічною, події мають йти одна за одною. Приклади сторітеллінгу. Приклади сторітеллінгу в коміксахhttps://qps.ru/Nn7 OZ https://qps.ru/28xjw https://qps.ru/3davt

Номер слайду 7

Сторітеллінг

Номер слайду 8

Бріколаж Бріколаж в освіті — це використання на уроці будь-яких предметів, крім наочних посібників, підручників та всього, що виготовлено спеціально з метою навчання. Бриколаж (від фр. Bricolage) дослівно перекладається як «саморобне», «hand made». 

Номер слайду 9

Бріколаж Є ще один цікавий ефект: підручні матеріали — не очікувані на уроці предмети. Це підвищує цікавість учнів до теми та розвиває в них нестандартне мислення. По-перше, пошук варіантів застосування предметів не за призначенням — сама по собі гарна вправа на креативність. По-друге, «дивний об’єкт» — це так званий фокальний об’єкт, який змушує по-новому глянути на звичні речі.

Номер слайду 10

Бріколаж Експерти вважають прикладом бриколажу… старий австралійський мультфільм «80 днів довкола світу». Там головний герой на початку кожної серії брав із собою в мандри на перший погляд непотрібні та ніяк не пов’язані між собою побутові речі. Наприклад, під час подорожі до Єгипту він захопив свічку, килим, дротики, присоску і тесак. Коли герої залишилися без засобів пересування, зробити пліт допоміг тесак. Решта предметів дала змогу пройти випробування — лабіринт.

Номер слайду 11

Бріколаж Другий варіант бриколажної роботи — створити нове зі старих інфопродуктів. Це нагадує калейдоскоп. Учнів вчать використовувати, переробляти під свої потреби зображення та GIF-анімації, компонувати вже готові реферати та нарізку з готового відео. Тексти пропонують осучаснювати: частину інформації презентувати у формі схем, таблиць, діаграм, додавати аудіовізуальний ряд.

Номер слайду 12

Челендж Челлендж у перекладі з англ. challenge – означає «виклик» – один з методів групового навчання як змагання, експеримент або парі. Суть полягає в тому, щоб учні обєдналися у команду, яка виконує певнання, набирає бали, змагається. Звичайно, мова не йде про змагання, хто швидше освоїть підручник)), а виконуючи квести, отримувати бали, щоб не залишитися у аутсайдерах. Контролювання процесу і ведення рейтингу бере на себе викладач. Це все можна робити в закритих групах в соцмережах, де у всіх учасників буде доступ до інформації. Приклади веб-квестів з фізикиhttps://qps.ru/Sp8bc https://qps.ru/g. Aj76

Номер слайду 13

Квест Приклад квесту з фізики. Qwest — це цілеспрямований пошук. Цим словом позначається один з різновидів комп’ютерних ігор, пов’язаних з пригодами. Це детектив, в ході якого розгадується таємнича загадка. На основі отриманої інформації може бути виконано творче завдання, наприклад, у вигляді буклету, презентації, тематичної сценки або картини. Вирішіть логічну головоломку, зберіть факти в одне ціле. Знайдіть різні думки, вивчіть дані і проведіть своє розслідування. Квест — це ситуація з чіткими ролями всіх учасників. Основне завдання повинне бути зрозумілим, цікавим і здійсненним. Учасники квесту повинні представляти результати, збирати потрібну інформацію, спиратися на конкретні дії. Квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, яка веде до певних цілей. Шлях до мети повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по яких, ґрунтуються на сукупності зібраної інформації.https://qps.ru/j. Ccrt

Номер слайду 14

До хорошого уроку учитель готується все життя. В. Сухомлинський. Тренди в освіті: що популярне сьогодні

Номер слайду 15

Джерела https://buki.com.ua/blogs/trendy-v-osviti-shcho-populyarne-sohodni/https://naurok.com.ua/post/metod-storytelling-yak-zacikaviti-ditey-rozpovidayuchi-istorihttps://www.creativeschool.com.ua/storytelling/https://osvitoria.media/experience/yak-rozvyvaty-kreatyvnist-za-dopomogoyu-prostyh-pidruchnyh-materialiv/https://vseosvita.ua/library/kvesti-na-uroci-fiziki-123781.htmlhttp://qvest3.blogspot.com/https://www.pinterest.ru/pin/513551163739305427/

pptx
Додано
22 квітня
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку