В сучасних умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій виникає необхідність у створенні іншого навчально-виховного середовища. В даний момент часу актуальним питанням є використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі, зокрема на уроках фізики та астрономії.
Сучасні мультимедійні комп’ютерні програми та телекомунікаційні технології відкривають для учнів широкий доступ до нетрадиційних джерел інформації – електронним гіпертекстовим підручникам, загальноосвітнім та освітнім сайтам, системам дистанційного навчання і так далі, все це покликано для підвищення ефективності розвитку самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів і дає широкі можливості їх творчого росту та розвитку.
Тому сьогодні особливу увагу хочу звернути на інтернет ресурси , як засіб та метод контролю знань. У своїй роботі використовую діагностичні контролюючі завдання у вигляді тестів. Це значно спрощує роботу викладача, та дає можливість отримати готову перевірену роботу учнів, крім того це хороший спосіб і можливість підготувати учнів до ЗНО.
На сайті на урок Ви можете самостійно сторити тест або використати вже готовий матеріал, який там розміщенно. Тест буде зберігатися там, що дає можливість використовувати його безліч раз, та отримати готову перевірену роботу, а також тест можна використати як в режимі реального часу, так і в якості домашнього завдання. Для цього учням потрібно надати посилання на тест та код доступу.
На підставі викладеного можу зробити такі висновки: Застосування ІКТ, конструювання уроків-презентацій надає уроку специфічної новизни, дозволяє за стислий відрізок часу подати великий об’єм матеріалу, але подати його так, щоб учні поглибили, деталізували їх через виникнення нових яскравих образів та асоціацій. В умовах формування відкритого інформаційно-освітнього простору ІКТ стають невід’ємним атрибутом навчального процесу. Використання різних систем тестування значно спрощує роботу вчителя, при перевірці робіт учнів.