Застосування інтернет ресурсів, як метод контролю знань з фізики та астрономії під час дистанційного навчання.

Про матеріал
Розробка містить дані про сервіси, які можна використовувати при онлайн навчанні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування інтернет ресурсів, як метод контролю знань з фізики та астрономії під час дистанційного навчання. Підготувала. Викладач фізики та астрономії Медвідь Марина Михайлівна. КЗ ВПУ №3 ЗОР

Номер слайду 2

В сучасних умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій виникає необхідність у створенні іншого навчально-виховного середовища. В даний момент часу актуальним питанням є використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі, зокрема на уроках фізики та астрономії.

Номер слайду 3

Сучасні мультимедійні комп’ютерні програми та телекомунікаційні технології відкривають для учнів широкий доступ до нетрадиційних джерел інформації – електронним гіпертекстовим підручникам, загальноосвітнім та освітнім сайтам, системам дистанційного навчання і так далі, все це покликано для підвищення ефективності розвитку самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів і дає широкі можливості їх творчого росту та розвитку.

Номер слайду 4

Фізика та астрономія — це ті предмети, де наочність відіграє далеко не останню роль у становленні наукового світогляду учнів, у формуванні в їхній свідомості єдиної картини світу

Номер слайду 5

У навчально-виховному процесі комп’ютери використовуються за такими основними напрямами:як засіб індивідуалізації навчанняяк потужне джерело додаткової інформаціїяк засіб оцінювання, обліку та реєстрації знаньяк потужний засіб творчої діяльності учня

Номер слайду 6

Тому сьогодні особливу увагу хочу звернути на інтернет ресурси , як засіб та метод контролю знань. У своїй роботі використовую діагностичні контролюючі завдання у вигляді тестів. Це значно спрощує роботу викладача, та дає можливість отримати готову перевірену роботу учнів, крім того це хороший спосіб і можливість підготувати учнів до ЗНО.

Номер слайду 7

В якості помічників використовую такі ресурси: Освітній проект https://naurok.com.ua/Кластайм https://www.classtime.com/library. Гугл формиmoza. Book. Віртуальна лабораторія https://phet.colorado.edu/uk/simulations/circuit-construction-kit-dc-virtual-lab

Номер слайду 8

Для час контролю знань використовується будь яку з цих тестових систем. Набір тестів. Які знаходяться на платформах на урок, та кластайм охоплює увесь навчальний курс, причому тестування можна проводити як для тематичного оцінювання, так і для поурочного оцінювання.

Номер слайду 9

На сайті на урок Ви можете самостійно сторити тест або використати вже готовий матеріал, який там розміщенно. Тест буде зберігатися там, що дає можливість використовувати його безліч раз, та отримати готову перевірену роботу, а також тест можна використати як в режимі реального часу, так і в якості домашнього завдання. Для цього учням потрібно надати посилання на тест та код доступу.

Номер слайду 10

Також часто використовую Гугл форми, де самостійно створюю тести, їх теж можна налаштувати на автоматичну перевірку, а можна налаштувати, що оцінка буде виставлена після перевірки вручну, що має свої переваги.

Номер слайду 11

Цьогорічним відкриттям для мене стала платформа moza. Book, яка дає можливість розширити кругозір учнів, зробити уроки більш пізнавальними та цікавими, за рахунок 3 D візуалізації, створення персональних зошитів.

Номер слайду 12

Також не замінним помічником є віртуальна лабораторія Colorado , яка дає можливість проведення лабораторних та практичних робіт, при дистанційному навчанні, повністю відтворюється експеримент в режимі реального часу.

Номер слайду 13

На підставі викладеного можу зробити такі висновки: Застосування ІКТ, конструювання уроків-презентацій надає уроку специфічної новизни, дозволяє за стислий відрізок часу подати великий об’єм матеріалу, але подати його так, щоб учні поглибили, деталізували їх через виникнення нових яскравих образів та асоціацій. В умовах формування відкритого інформаційно-освітнього простору ІКТ стають невід’ємним атрибутом навчального процесу. Використання різних систем тестування значно спрощує роботу вчителя, при перевірці робіт учнів.

Номер слайду 14

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
28 травня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку