Свідоцтво досягнень 3 клас НУШ за Савченко

Про матеріал

Свідоцтво досягнень для 3 класу нуш, відповідно до нових рекомендацій МОН на 2021-2022 навчальний рік.

Перегляд файлу

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

Дизайн і технології

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці.

 

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його.

 

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл.

 

 

Образотворче мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами.

 

 

3

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

Музичне мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами.

 

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.

 

 

Ритміка

1

Добирає і виконує  вправи з різних видів гімнастики, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання хореографічних вправ.  

 

2

Пояснює значення пластичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі.

 

3

Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди. 

 

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________

_____________________________________________________________________________

 

Кількість пропущених днів ________________

 

Учитель __________________  Н. Баран

 підпис

 

Батьки/ особи, що їх замінюють ___________________       ____________________________

 підпис прізвище ініціали

 

 

Керівник навчального закладу                                 _________________________  Г. Мархай

                                                                          Місце печатки                                                  підпис

 

 

школа І-ІІІ ступенів №217 м.Києва

назва закладу освіти

 учня/учениці  3-_____класу

_________________________

ПІБ учня/учениці

                                    2021-2022 – навчальний рік

                     

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

1

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань.

 

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід.

 

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями.

 

 

4

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку.

 

 

5

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

 

 

6

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших.

 

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками.

 

 

8

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами,  пояснює їх.

 

 

9

Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів.

 

 

10

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці.

 

 

                                                              

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

Літературне читання

1

Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання.

 

2

Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки.

 

 

3

Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання.

 

 

4

Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі.

 

 

5

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

 

6

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

7

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

8

Переказує усно і письмово прочитай /прослухай твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

Українська мова

1

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

 

 

2

Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання.

 

 

3

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній та письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується культури спілкування

 

 

4

Досліджує умовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

Іноземна мова ( англійська)

1

Сприймає іноземну мову на слух

 

 

2

Читає іноземною мово

 

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

 

4

Взаємодіє письмово іноземною мовою

 

 

Математика

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів.

 

 

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними.

 

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх.

 

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу.

 

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання.

 

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил.

 

 

7

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати.

 

 

8

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля.

 

 

9

Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами.

 

 

10

Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб.

 

 

11

Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах.

 

 

12

Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії.

 

 

Інформатика

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань.

 

 

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах. 

 

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом. 

 

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.

 

 

Фізична культура

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ.  

 

 

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі.

 

 

3

Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Каспич Алла Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ___ nadi
    Щиро вдячна:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Руденко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Павленко Надія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Тулупова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
10 жовтня 2021
Переглядів
14453
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку