Характеристика
особистих досягнень
|
Сформований рівень результату навчання
|
І с.
|
ІІ с.
|
Літературне читання
|
1
|
Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання.
|
|
2
|
Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки.
|
|
|
3
|
Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання.
|
|
|
4
|
Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі.
|
|
|
5
|
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання
|
|
|
6
|
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки
|
|
|
7
|
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки
|
|
|
8
|
Переказує усно і письмово прочитай /прослухай твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням
|
|
|
Українська мова
|
1
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.
|
|
|
2
|
Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання.
|
|
|
3
|
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній та письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується культури спілкування
|
|
|
4
|
Досліджує умовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення
|
|
|
Іноземна мова ( англійська)
|
1
|
Сприймає іноземну мову на слух
|
|
|
2
|
Читає іноземною мово
|
|
|
3
|
Висловлюється іноземною мовою
|
|
|
4
|
Взаємодіє письмово іноземною мовою
|
|
|
Математика
|
1
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.
|
|
|
2
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.
|
|
|
3
|
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.
|
|
|
4
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.
|
|
|
5
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.
|
|
|
6
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.
|
|
|
|
Характеристика
особистих досягнень
|
Сформований рівень результату навчання
|
І с.
|
ІІ с.
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
|
1
|
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів.
|
|
|
|
2
|
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними.
|
|
|
|
3
|
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх.
|
|
|
|
4
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу.
|
|
|
|
5
|
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання.
|
|
|
|
6
|
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил.
|
|
|
|
7
|
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати.
|
|
|
|
8
|
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля.
|
|
|
|
9
|
Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами.
|
|
|
|
10
|
Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб.
|
|
|
|
11
|
Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах.
|
|
|
|
12
|
Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії.
|
|
|
|
Інформатика
|
1
|
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань.
|
|
|
|
2
|
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах.
|
|
|
|
3
|
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом.
|
|
|
|
4
|
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.
|
|
|
|
Фізична культура
|
1
|
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ.
|
|
|
|
2
|
Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі.
|
|
|
|
3
|
Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|